רשומות

יום שבת, 28 בספטמבר 2019

מסעדת ג'ויה בראש פינה- אוכל איטלקי כשר ואיכותי



רשת מסעדות ג'ויה מוכרת היטב לאלה בינינו המתגוררים במרכז. לרשת 3 סניפים במרכז וכעת נפתח הסניף הצפוני בראש פינה (בקרוב גם ברעננה ובפתח תקווה). הרשת הינה בבעלות קבוצת ג'ויה שבראשה עומד איש העסקים איציק אנקונינה.




השבוע, הגעתי לארוחת צהריים במסעדה החדשה הממוקמת במתחם הקניות החדש והמעוצב "שופינה" . את פני קיבל אבי אזרן, אחד השותפים ומנהל המסעדה. אבי הציג לפניי את המסעדה והצביע על המטבח הפתוח השולט על החלל ועל בר המשקאות המרשים.


אבי אזרן ואנוכי

למסעדה שתי מרפסות יפות הצופות אל הנוף, חדר V.I.P מופרד והעיצוב משלב בין עיצוב איטלקי מסורתי עם הרבה עץ לבין עיצוב מודרני קליל יותר. כשנכנסנו למסעדה הדבר הראשון שלכד את העין היה הטאבון המרשים והמטבח הפתוח. אני אוהבת לצפות בטבחים המכינים את המנות שתכף נאכל ובמסעדת ג'ויה יש בהחלט במה לצפות. השף הוא ירון גור ותענוג לצפות בו מנהל את המטבח ואת הטבחים.





התפריט במסעדה מציע מנות קלאסיות בסגנון איטלקי, תוך שמירה על איכות ואותנטיות. תמצאו בתפריט מבחר של אנטיפסטי כמו ארנצ'יני, סביצ'ה, טרטר מוסר ים, פולנטה, טורטליני וזוקיני. מבחר סלטים כמו סלט פנצנלה וסלט מרקטו. פיצות מסוגים שונים. פסטות – רביולי, ניוקי, טורטליני ועוד. למנות עיקריות תוכלו לבחור פילה דניס, פילה סלמון, פילה מוסר ים, לזניה או ריזוטו. את הארוחה ילווה תפריט יינות מיקבים מובילים בישראל וגם קוקטיילים מעולים כמו מרטיניק איילנד וסטרוברי בום, בהם בחרנו אנחנו ונהנינו מהם מאד (46 ₪- 42 ₪)


חשוב לי לציין שכל הפסטות והבצקים נעשים במקום בעבודת יד. אין ספק, שזה מורגש. ואגב, ניתן לרכוש במקום את חומרי הגלם בהם משתמשת המסעדה.

מה אכלנו?

למנות ראשונות בחרנו –

טרטר מוסר ים- מדובר על מנה המכילה קוביות דג ים על מצע יוגורט. טפטופי שמן זית, סביב מלפפונים, עגבניות שרי, בצל סגול, צנונית, גרגרי חומוס, בצל ירוק, נענע, פלפל חריף וצנוברים. (58 ₪). אני מאד אוהבת את השילוב המוצלח של קוביות דג ויוגורט ויחד עם הבצל והירקות מקבלים עושר של טעמים ומרקמים. זו מנה מצוינת וטעימה מאד.



קריספי פטריות- כדורי פטריות במילוי גבינות ובציפוי פריך המתפצפץ בפה, יחד עם איולי כמהין ורוטב פטריות פיקנטי (44 ₪). מנה טעימה מאד, מושכת, אי אפשר להפסיק לאכול את הכדורים הטעימים הללו. נהדר.




פוקצ'ה- אפויה בטאבון מוגשת לצד שמן זית, סלסת עגבניות, קונפי שום ובלסמי מצומצם (22 ₪) למרות שהבטחתי לעצמי לא לגעת, לא עמדתי בפיתוי. זו פוקצ'ה כל כך ריחנית, טעימה ומוצלחת שאי אפשר שלא לבצוע עוד חתיכה ועוד חתיכה.



מנות עיקריות-

החלטנו שחייבים לטעום מנת פסטה אחת ומנת דג.

רביולי ארטישוק ירושלמי- שמענו לעצת המלצרית החביבה ובחרנו במנה זו ולא הצטערנו. מנה מיוחדת וטעימה המכילה שום, יין לבן, פטריות, כמהין, ערמונים, שמנת ופרמז'ן. (74 ₪) אח, כל כך טעים ויחד עם הארטישוק הירושלמי תאווה של מנה. נהנינו ממנה מאד.




פילה מוסר ים- הפילה מוגש ברוטב פורצ'יני, עם קרם תפ"א, פטריות, ערמונים, בצל מקורמל ותרד (122 ₪) מנה אלגנטית, עשירה בטעמיה ומלאת ניחוחות. זו, בעיניי, מנת הדגל והיא טעימה מאד, עדינה ולא מכבידה. מומלצת.



לקינוח

כחובבת קינוחים התקשיתי לבחור בין הטירמיסו, הוולקנו שוקולד והג'ויקולטו ושוב נעזרתי בהמלצתה של המלצרית שהמליצה על סמי פרדו ברולה עם שטרויזל, רוטב תות, שברי מרנג, רוטב פירות יער ונענע. (48 ₪) קינוח עשיר, מתוק ומיוחד. אהבתי את הרוטב שהוסיף טעם וצבע. מעולה!



השירות במסעדה אדיב ומוקפד. ניכרת המקצועיות והאכפתיות.

במקום ניתן לערוך ארוחות פרטיות משפחתיות או עסקיות עד 45 איש בחדר ה-V.I.P.

לסיכום, נהנינו מהאוכל ומהאווירה הנעימה. מסעדה איכותית שבה אוכל טעים, אלכוהול משובח ומוזיקה שתיקח אתכם ישירות לאיטליה. מומלץ בחום.

מסעדת ג'ויה- דרך הגליל 12 ראש פינה
טלפון- 04-858-9099
למסעדת ג'ויה ראש פינה בפייסבוק- לחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה