רשומות

יום ראשון, 15 בספטמבר 2019

ארוחה טעימה ובריאה עם הטופו של חברת "ליב"



בכל משפחה, יש כיום, גם צמחוניים וטבעוניים. מה נכין עבורם בחגים? יש לי הצעה- מנה המכילה טופו שתהיה טעימה, מזינה ועשירה.

חברת "ליב" משיקה טופו בטעם טבעי וטופו אורגני באריזת חיסכון חדשנית ואנחנו הכנו עם הטופו ארוחת צהריים נהדרת, צבעונית, טעימה וקלה להכנה. הכנו מוקפץ ירקות, אטריות וטופו.
הנכדים עזרו בחיתוך הירקות והטופו. ערבבו ונהנו מאד מההכנה המשותפת וכמובן נהנו לאכול את מה שהכינו.



המתכון קל מאד להכנה- לחתוך ירקות שיש במקרר, אני השתמשתי בפלפלים, גזרים, פטריות ובצל, להקפיץ עם מעט שמן זית. להוסיף 4 כפות רוטב סויה, 4 כפות צ'ילי מתוק, פלפל שחור ושום. להוסיף אטריות מוכנות מכל סוג שבא לכם. את הטופו לחתוך לקוביות קטנות, לטגן כ-2 דקות מכל הצדדים ולהוסיף למוקפץ. מעדן.
פרטים על הטופו:
טופו בטעם טבעי אריזת חיסכון ליב צילום שי נייברג 
חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, משיקה לרגל ראש השנה מוצרי טופו חדשים ובאריזה שטרם נראתה על מדפי הטופו: טופו בטעם טבעי וטופו אורגני, אשר ישווקו באריזות חיסכון חדשניות של 500 גרם, המחלקת את הטופו לשתי יחידות נפרדות (250 גרם כל אחת), לשמירת הטריות. מוצרי הטופו של ליב, המיוצרים במשק ויילר הנחשב ליצרן הטופו המוביל בישראל, ישווקו במתכונים חדשים, הם עשירים בחלבון, ללא חומרים משמרים וללא הנדסה גנטית. 
טופו באריזת חיסכון של "ליב", הנחשבת כיום לחברת השיווק וההפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן הגדולה בישראל, הינו טופו איכותי, טעים ובמרקם יציב ונימוח, המאפשר שימוש במנות רבות ומגוונות בהן מאפים, קישים ופשטידות, תבשילים, מאפים וקינוחים. אריזת החיסכון הנה ייחודית וכוללת חלוקה לשתי יחידות שנארזות בנפרד ומאפשרת שימוש נוח ושמירה על טריות כל קובייה בנפרד. 
לדברי תמנע שטרית, מנהלת השיווק של חברת "ליב", מדובר במהלך שנועד לתת מענה לאלו הצורכים טופו כחלק מתפריט הקבוע שלהם ובוודאי סביב סוגיות אירוח בחג ולצריכה כללית. "היום כמעט בכל בית ישנם הצורכים אוכל צמחוני וטבעוני אם אלו הם בני הבית או אורחיהם וביקשנו לתת מענה דרך הטופו, המשמש כבסיס וכתחליף נהדר למגוון רב של מנות, הן באיכות וטיב מוצר והן בכמות ונוחות שימוש". 
מחיר  מומלץ לצרכן: כ-15.90 ₪ בטעם טבעי; 17.90 לאורגני לאריזת חיסכון 500 גרם.  

להשיג ברשתות המזון ובחנויות הטבע הפרטיות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה