רשומות

יום שני, 30 בספטמבר 2019

חוות הנופש ורד הגליל- עולה על כל הציפיות



מה דעתכם על טבילה בג'קוזי תוך כדי התבוננות בנוף הכנרת הנפלא? נשמע חלומי? זה בדיוק מה שעשינו כשהתארחנו בחוות הנופש ורד הגליל. במשך יומיים, לא הפסקנו להתפעל מהנוף המרהיב, מרחבי החווה, היופי, השקט והשלווה. מסתבר, שאין צורך ביותר מכך כדי למלא מצברים ולשוב הביתה מלאי אנרגיה ושמחה.

חוות הנופש ורד הגליל הייתה מוכרת לנו רק בשמה. שמענו על המקום ורשמנו לעצמנו לבקר, אך רק כעת עשינו זאת. החווה הוקמה בתחילת שנות ה-60 על ידי יהודה אבני ז"ל ואשתו יונה שחיפשו נחלה בצפון, בה יוכל יהודה להקים חווה ולהגשים חלום ילדות.

הבחירה נפלה על גבעה הצופה לכנרת, אל מול הרי גולן והגליל. גבעה שהייתה מלאת סלעים וקוצים רבים. יהודה ויונה לא נרתעו. הרצון בחווה שבה יהיו סוסים, אוכל טוב ונוף קסום גברה על כל הקשיים. בעמל רב ובסיוע הקק"ל ועובדים מסורים, הקימו השניים חוות נופש המציעה לאורחיה חופשה כפרית ייחודית ומהנה.





בחווה 30 בתי נופש, הבנויים באופן כזה שהתחושה שלנו הייתה שאנו לבד לגמרי במקום. אף אחד לא הפריע לנו ורק כשיצאנו לטייל במקום ופגשנו משפחות שנפשו גם הן בחווה, הבנו כמה מחשבה וחזון הושקעו בבנייה.

              הנוף בלילה




אנחנו התארחנו בסוויטה מאובזרת שכללה סלון רחב ידיים, מטבחון קטן עם מכונת קפה, מקרר וכל האביזרים הנלווים. בסלון אשר חלונותיו צופים אל הכנרת, נבנתה אח מרשימה, כך שבחורף יהיה חמים ונעים. חדר השינה כלל גם ג'קוזי הצופה אל הכנרת. ואם לא די בכך, מרפסת עם שולחן וכסאות לישיבה נינוחה לעת ערב. וכמובן, 2 טלוויזיות בסלון ובחדר השינה, חדר רחצה מרווח, חלוקים ונעלי בית.

 הכניסה לסוויטה

המרפסת



               צילום יח"צ
     צילום יח"צ

  פינת מטבחון

מחוץ לסוויטה גינה מטופחת, עם ערסלים מפנקים. ויש גם גן משחקים לילדים, מרחבי דשא מזמינים, עמדות למנגל, שולחנות וספסלים אל מול הנוף.






בתי הנופש הבנויים מעץ ואבן בזלת מקומית מתאימים הן לזוגות והן למשפחות וכפי שכתבתי לכל יחידה יש את הפרטיות שלה, השקט, הנוף והיופי.




החווה משתרעת על פני כ-120 דונם. טיילנו במקום ומצאנו שהטבע נשמר והצמחייה המקומית משגשגת. יש במקום שבילים לטיול, בוסתני פרי, גת עתיקה שהשתמרה ופינות בהם ניתן ללכת לאיבוד. ואם חשקה נפשכם במשחקים- יש מועדון למשחקי פינג פונג וביליארד.



בחווה גם בריכה נחמדה הפתוחה בעונה וגם בה הנוף נשקף מכל פינה ומשרה תחושת שלווה ונועם.





במקום חוות סוסים וניתן לרכב על סוסים ולצאת לטיולים בשטח. הן רוכבים מתחילים והן רוכבים מנוסים.
החווה מציעה שיעורי רכיבה לילדים ולמבוגרים. טיולי הרכיבה למול נופי הכנרת והרי הגליל והגולן, הינם בעלי אופי שקט וכל פעילויות הרכיבה מותאמות גם לרוכבים חסרי ניסיון על  הסוסים מטופחים בעלי אופי שקט ונוח. 

קבוצות בעלות ניסיון ברכיבה ייהנו מרכיבה מאתגרת יותר של שעתיים / חצי יום ומחוויית "בוננזה" – טיול חווייתי בן יומיים לכנרת,  הרכיבה מחוץ לחווה מתאימה למבוגרים ולילדים מגיל 10 ומעלה, הטיולים מתקיימים עבור 2 רוכבים עד 14 רוכבים במקביל. 
לילדים קטנים רכיבה בתוך החווה 5/10 דק'  סוס גודל או סוס פוני.






בחווה מתחם טיפולים "קרוב לטבע" המקום לגוף ולנשמה. במקום מגוון טיפולי גוף מקצועיים ומהנים הניתנים על ידי מטפלים מוסמכים באוריה נעימה ואינטימית. מגוון הטיפולים כולל טיפולי ארומתרפיה, עיסוי שבדי, עיסוי רקמות עמוק, אבנים חמות ועוד.

החווה נמצאת במיקום מצוין המאפשר יציאה לטיולים באזור שבו שמורות טבע, אתרים ואטרקציות. אמנה רק כמה מהם: שמורת הטבע נחל עיון, שמורת הטבע נחל עמוד, שמורת תל דן, אגמון החולה, גן לאומי כורזים, פארק קצרין, אינדי פארק ועוד ועוד.

ארוחת הבוקר מוגשת במסעדת טיבי'ס וזו ארוחת בוקר ישראלית טיפוסית. לחמים הנאפים במקום, סלטים, גבינות, ביצים, מיצים ומה לא. ארוחת בוקר משביעה וטעימה מאד שאחריה לא יכולנו לאכול דבר עד שעות הערב.









לסיכום החוויה- חוות רד הגליל נמצאת באחד המקומות היפים בארץ. לא הפסקנו לבהות בנוף ולצלם את השינויים בבוקר, אחר הצהריים ולעת לילה. נהנינו מאד מהשהייה במקום, מהמרחבים והשלווה. נהנינו מהסוויטה המיוחדת ובמיוחד מהג'קוזי בחדר השינה. כל מה שרצינו החל מחלוקים וכלה בקפה, מים ועוגיות מצאנו במטבחון המאובזר. החווה מתאימה לדעתי הן לזוגות רומנטיים והן למשפחות עם ילדים.
מומלץ בחום רב



לחוות הנופש ורד הגליל- לחצו כאן

טלפון: 04-6935785

גילוי נאות: היינו אורחי המקום





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה