רשומות

יום שלישי, 3 בספטמבר 2019

מחפשים מקום לאירוע שלכם? מתחם האירועים "אדם וחווה" יגשים לכם את החלום





השבוע הוזמנתי להכיר את קונספט המטבח הפתוח במתחם האירועים "אדם וחווה" הנמצא בכניסה לעיר חיפה, ליד מרכז הקונגרסים. עשרות רבות של מוזמנים הגיעו להתרשם ולחוות ביניהם מכובדי חיפה, 
ידוענים, מובילי דעה, אנשי תקשורת ואנשי עסקים. על היח"צ הופקד משרדה של המקצוענית לימור כרסנטי.

המתחם מרשים מאד, מעוצב באלגנטיות מכובדת. ( עוצב על ידי האדריכל שוקי בגים). בכניסה לאולם מתחם של גן ירוק ופורח ובו נערכה קבלת הפנים שלוותה במבחר מזטים ושתייה קלה וחריפה. לאחר מכן נכנסנו אל האולם וטעמנו מהמעדנים שהכין לנו צוות השפים בראשות שוקה (שוקי קדוש) הידוע, בעל רזומה עשיר ונסיון קולינרי רב בענף האירוח והאירועים.





הקונספט החדשני של מטבח פתוח מאד מצא חן בעיניי. הוא מאפשר לאורחים לצפות בהכנת המנות. ממש כמו במסעדת יוקרה. הצוות מכין את האוכל מול עיני הסועדים וכמו במסעדה, על כל שולחן תמצאו תפריט על השולחן ותוכלו לבחור את המנה הרצויה, זאת ללא הגבלה של כמות וזמן. צוות המטבח פעיל כל הערב ובונה מנות לכל אורך האירוע, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.



היתרונות ברורים- לא צריך להמתין לשעה מאוחרת כדי להזמין את המנה העיקרית, אין הפסקות מרובות והאירוע זורם באופן טבעי, כשכל אורח מקבל שירות אישי ומותאם לרצונותיו.

האוכל אותו טעמתי היה מיוחד ולא שגרתי. ניכר כי התפריט נבנה בתשומת לב רבה ותוך מחשבה על האורחים ועל הנאתם. גם אופן ההגשה היה מכובד ואסתטי מאד, תוך הקפדה על נראות, על כלים נאים ועל סגנון שיקי ועכשווי.

הנה צילומים של מקצת מהמנות-










המתחם מאפשר אירוח של 2 אירועים בערב- ב-2 גנים נפרדים המציעים חופה ומתחם קבלת פנים בסגנון - open market וזאת בזכות מחיצות מודולריות דקורטיביות ואקוסטיות, שמאפשרות לכל ארוע להתנהל באופן עצמאי, סה"כ עד 1400 מוזמנים בערב אחד. מערכות הטכנולוגיה, התאורה וההגברה במתחם, הינן מהמובילות והמתקדמות בעולם.

בנוסף, מתחם אדם וחווה מהווה רקע מושלם להצגת מסרים עסקיים, במקום מתקיימים אירועי גאלה והשקות,כנסים, קונגרסים וימי עיון.  



הצוות ב"אדם וחווה", מקצוען ובעל נסיון רב בתחום האירוח, מסעדנות, חיי הלילה והאירועים, צוות תוסס ויצירתי שמונע מאהבה לאנשים ולאירוח. הצוות מלווה את בעלי האירוע עד להגשמת פרטי הפרטים של החלום, עיצוב המתחם, החופה, תפריטי קבלת הפנים וחווית האירוח בקונספט של מסעדת שף.




בין המוזמנים שהגיעו זיהיתי גם אנשי תקשורת תל אביביים שהגיעו במיוחד ביניהם סימה להט, גליה חזן ושוש להב. בין החיפאים היו חני לביא, ניקולאי קדוש, עפרה שבתאי, עו"ד תמי אולמן ופרופ' יהודה אולמן, טלי ברקוביץ', שרון פימה, עו"ד סופי ספקטור, יורם מארק- רייך, רונית קיטאי, אביטל מגן ועוד.

לסיכום- מתחם אירועים עכשווי ומרשים, המציע קונספט של מטבח פתוח שילהיב את האורחים ויאפשר אירוע מיוחד ומוצלח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה