רשומות

יום שני, 9 במאי 2016

מתכון להכנת פיתות של "הטחנות הגדולות של א"י" וגם אריזה חגיגית ליום העצמאות

 
"הטחנות הגדולות של א"י" מציגה ליום העצמאות אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר עם מתכון להכנת פיתה ישראלית, וקופסת פח מהודרת  בעיצוב רטרו ועליה המנון המדינה


לכבוד יום העצמאות, הקמח הלבן שוב לובש חג!
טחנת הקמח הוותיקה "הטחנות הגדולות של א"י" מחיפה מציעה אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר, עם איור מקסים בסגנון רטרו וברכה לחג עצמאות שמח! כמו כן, על האריזה גם מתכון מיוחד וקל להכנת פיתה ישראלית רכה וטעימה – כזו שחגיגת המנגל הישראלית המסורתית לא תהיה שלמה בלעדיה.
בנוסף, לכבוד יום העצמאות השיקה "הטחנות הגדולות של א"י" מהדורה מוגבלת של קופסאות פח בעיצוב ישראלי נוסטלגי התואם לאריזת הקמח, עם מילות "התקווה". את הקופסה אפשר להניח דרך קבע על מדף במטבח לאחסון נוח ופרקטי של הקמח ולדקורציה מקסימה במטבח.
 
להלן המתכון להכנת פיתה ישראלית המוצג על גבי אריזת הקמח
 

המתכון מתאים להכנת 12 פיתות רגילות או 24 פיתות קטנות.

חומרים
770 גרם (5.5 כוסות) קמח לבן בהיר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
1 כף + 1 כפית שמרים יבשים
1 כפית סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
2 כפיות מלח
480 מ"ל (2 כוסות) מים חמימים
אופן הכנה
שמים קמח, שמרים, סוכר ומים בקערת מיקסר.
לשִׁים במהירות נמוכה בעזרת וו לישה במשך דקה אחת לאיחוד החומרים.
מוסיפים את המלח ומגבירים את מהירות המיקסר לבינונית. ממשיכים ללוש 7-5 דקות, עד לקבלת בצק חלק וגמיש.
מחלקים את הבצק ל-12 חלקים שווים (או ל-24 לפיתות קטנות) ומעצבים כל חלק לכדור חלק. מניחים את הכדורים על נייר אפייה משומן, משמנים קלות את הכדורים ומכסים במגבת לחה למשך 10-5 דקות.
מרדדים כל עיגול לדסקית שטוחה. מניחים את הפיתה השטוחה על משטח מקומח קלות ומכסים במגבת חדשה יבשה כדי למנוע התייבשות. מניחים במקום חמים ל-45 דקות. מחממים תנור ל-230 מעלות. מניחים את הפיתות על אבן שמוט או על תבנית חמה ואופים כ-5 דקות עד שהתחתית זהובה והפיתה תפוחה. מוציאים מהתנור ומכסים מיד במגבת נקייה יבשה.
מוצרי החברה כשרים בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של של בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר אריזת קמח: 5-3 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג). מחיר קופסת פח מהודרת: 15 ש״ח ברכישה בטחנה. ברשתות השונות - יש להתעדכן במבצעים.
להשיג ברשתות ובחנויות: רשת לגעת באוכל, רשת חנויות הטבע בוסתן, ברכל, נתיב החסד, מרכז מזון יהודה, סופר ספיר, סיטונאות רחמים, עזרה וחסד, סופר טוב מודיעין, שפע ברכת השם בית"ר עילית, דיפ שיווק, מאיה בוטיקטבע, רני אורגני, ל.א.ב.ל, המאפייה של ראסל ירושלים, סופר הס (כפר הס), לחם ברויטמן אילת, לחם בורקין בנימינה, ובחנויות מובחרות נוספות.
מידע על חנויות נוספות אפשר לקבל בדף הפייסבוק של הטחנות הגדולות או
בטלפון: 04-8672137.


אודות החברה
טחנת הקמח ׳הטחנות הגדולות של א"י׳ נוסדה בשנת 1921 על ידי הברון אדמונד דה רוטשילד. הטחנה נמנית עם הטחנות המובילות בארץ, והיא ידועה באיכותו הגבוהה של הקמח ובהקפדה על בקרת איכות גבוהה, כדי להבטיח לאופה מוצר איכותי והומוגני בתכונותיו לאורך זמן. הטחנה מייצרת מגוון רחב של קמחים, בהם קמח חיטה לבן בהיר, סולת, קמח תופח, קמחים מלאים מגרעיני חיטה, שיפון וכוסמין, סדרת קמחים מלאים בטחינה עדינה ועוד.


למידע נוסף ומתכונים


https://www.facebook.com/hagdolot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה