רשומות

יום ראשון, 29 במאי 2016

קלו קוט UV- התכשיר המטפל בצלקות ומכיל מסנן קרינה SPF 30


יש תכשירים שכאשר אנו מודעים לקיומם, הדבר הראשון עליו נחשוב יהיה: " כמה חבל שלא ידעתי על זה קודם" או " כמה חבל שהוא לא היה קיים לפני שנים".

קלו קוט UV  הוא בדיוק תכשיר כזה. אני לא שמעתי עליו עד לפני מספר חודשים וכמה חבל שהוא לא היה קיים כאשר הבן בן השנה נפל מהמיטה, פתח את השפה ועד היום מעטרת צלקת את סנטרו. קלו קוט יכול למנוע ולטפל בצלקות מסוג זה וחשוב שתכירו את המוצר ותחזיקו אותו במחלקת התכשירים שחשוב שיהיו בבית.


קלו-קוט UV , מטפל בצלקות אדומות, כואבות ומגרדות, משטח צלקות בולטות, מאיץ החלמת צלקות קיימות ומונע היווצרות צלקות לא תקינות. צלקות הנגרמות כתוצאה מפציעות, כוויות, נשיכות ועוד.

הספרות המדעית מצביעה על סיכון מוגבר להיווצרות היפר-פיגמנטציה כתוצאה מחשיפת צלקות לשמש. קלו-קוט  UV הינו היחיד שגם מטפל בצלקת וגם מכיל מסנן קרינה SPF 30

הג'ל מכיל סיליקון רפואי, בעל יעילות מוכחת בטיפול ובמניעת צלקות , והוא מוצר הסיליקון הנחקר ביותר למטרה זו (למעלה מ מ-2000 מטופלים שהשתתפו במגוון מחקרים  קליניים)

בסדרת קלו-קוט ניתן למצוא מגוון מוצרים להתאמה מירבית לסוג הצלקת:

·         ג'ל קלו-קוט UV - היחיד שמכיל מסנן קרינה 30 SPF לצלקות באזורים חשופים

·         קלו-קוט ג'ל בשפופרת - לכל סוגי הצלקות

·         קלו-קוט ג'ל בתרסיס - לצלקות מפושטות או רגישות למגע

הג'ל קל ונוח למריחה, שקוף וחסר ריח. הוא מתייבש במהירות ומתאים גם לילדים ובעלי עור רגיש. ניתן להתחיל להשתמש בג'ל כשבועיים לאחר הפציעה (לאחר שהפצע הגליד, או לאחר הסרת התפרים), תוצאות ראשוניות נצפות כבר לאחר כחודש ותוצאות מרביות לאחר מריחת הג'ל פעמיים ביום למשך 60-90 יום .

בזכות סגולותיו הרפואיות ויעילותו המוכחת, קלו-קוט הינו המוצר המומלץ ביותר לטיפול בצלקות ע"י הרופאים והרוקחים בישראל* .
* ע"פ סקר מכון ברנדמן, יוני 2012

חשוב לדעת שהתכשיר מאושר ע"י משרד הבריאות וה-FDA. הוא בטוח לשימוש בילדים ומשפיע גם על צלקות ישנות אך מומלץ לא לטפל בצלקות בנות יותר מארבע שנים.

קלוקוט גל UV   מכיל  15 מ''ל
מחיר: 191.50 שקלים

את מוצרי קלו-קוט ניתן לרכוש ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בתי  המרקחת של קופות החולים ובבתי המרקחת הדיגיטליים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה