רשומות

יום שני, 9 במאי 2016

לקראת יום העצמאות- רוטבי הברביקיו ששווה להכיר


ביום העצמאות רובנו נחגוג סביב המנגל המשפחתי. בשרים על האש, סלטים ותוספות. ומה עם הרטבים לבשר? כי הרי חגיגה 'על האש' אינה שלמה ללא הרוטב המתאים.

אני רוצה להמליץ לכם על סדרת רוטבי הברביקיו במגוון טעמים של מותג הרטבים הפופולארי מארה"ב  Sweet Baby Ray's.

חברת "מאכלי עולם" יבואנית מוצרי מזון, מציעה לחגיגות המנגל ביום העצמאות ול"ג בעומר, סדרת רוטבי ברביקיו מעולים של מותג רוטבי הברביקיו הפופולארי בארה"ב - Sweet Baby Ray's- המתמחה בייצור רטבים ומרינדות מיוחדות.
 

רוטבי הברביקיו מאופיינים בטעם עשיר ומעושן, הם משווקים במגוון של 5 טעמים מיוחדים:1- Barbeque Sauce- רוטב ברביקיו אורגינל, 2- Honey Chipotle  - רוטב ברביקיו עם דבש ופלפלי צ'יפוטלה. 3- Hickory & Brown Sugar- רוטב ברביקיו מעושן עם סוכר חום. 4- Honey Barbeque Sauce- רוטב ברביקיו עם דבש. 5- Sweet 'n spicy- רוטב ברביקיו חריף מתוק עם מולסה ופלפל צ'ילי חריף.

הרטבים משתלבים נהדר בהכנת מגוון מנות בשר- עוף, בקר, המבורגרים, נקניקיות ועוד- לצלייה על האש, במחבת, בגריל, בתנור ועוד. הרטבים מתאימים להגשה כמו שהם לצד הבשר, או לשלבם במתכונים. אני מוסיפה לתערובת הקציצות רוטב ברביקיו מעושן עם דבש וזה תבלין שמוסיף ארומה נהדרת. תמיד שואלים אותי מה שמת בקציצות.

בהכנת בשרים על האש מומלץ למרוח את הרוטב על נתח הבשר ב-5- 10 הדקות האחרונות לצלייה. מומלץ גם להשתמש ברטבים כמרינדות להשריית הבשר לפני הבישול או הצלייה- יש להשרות את הבשר ברוטב לפחות כשעתיים. כמו כן, אפשר לשלב את הרטבים במתכוני מרינדות. בנוסף, הרטבים מתאימים להגשה ולתיבול של מגוון מנות שאוהבים- ירקות צלויים, צ'יפס, לשלב בכריכי בקר ופסטרמה, נקניקייה בלחמנייה ועוד.
 

חלק מהרטבים אינם מכילים גלוטן (רשום על האריזה).

יש לשמור בקירור לאחר הפתיחה.

המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, ובהשגחת ה- OU ניו יורק ארה"ב.

מחיר: 18-22 ₪

להשיג ברשתות טיב טעם, סטופ מרקט ומעדניות ברחבי הארץ.

תיהנו!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה