רשומות

יום חמישי, 26 במאי 2016

אסם- נסטלה משיקה את FITNESS גרנולה בשני טעמים



ארוחת הבוקר האהובה עלי מורכבת מיוגורט עיזים בתוספת גרנולה. הכי טעים, בריא ומזין. מה גם שזה לא דורש ממני התעסקות מיותרת בהכנות הקדחתניות של הבוקר. פשוט, מוזגת לקערית, מוסיפה גרנולה וזהו.

לכן, שימח אותי לקבל להתנסות את 'פיטנס' גרנולה ב-2 טעמים שהשיקה אסם- נסטלה. מותג ה-WELLNESS הידוע והמוכר פיטנס מתרחב לקטגוריית הגרנולה ומשיק שני טעמים חדשים- דבש ושוקולד. כחובבת שוקולד ידועה, פתחתי מיד את האריזה וטעמתי את גרנולת השוקולד- טעים מאד. אהבתי גם את האריזה הנוחה והיפה שמתחשבת בנו, הצרכנים, ומאפשרת לאחר השימוש סגירה שאוטמת ופתיחה חוזרת.

הגרנולה מכילה שיבולת שועל מלאה ומהווה מקור לסידן, חלבון וסיבים תזונתיים.

דפנה ברנר, מנהלת שיווק דגני הבקר של אסם- נסטלה אומרת ש" השקת המוצרים מהווה חלק מהמאמץ לאפשר מגוון פתרונות של ארוחת בוקר טעימה, מזינה וקלה להכנה. סדרת הגרנולה של פיטנס נותנת מענה לנשים המעוניינות לשמור על אורח חיים מאוזן מבלי לוותר על הפינוק, הטעם והאיכות."

ניתן להשיג את סדרת פיטנס גרנולה החדשה ברשתות השיווק בטעמי דבש ושוקולד.
 

כשר חלבי, בהשגחת ה OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

3 תגובות:

  1. אני מוסיף כפית דבש ומנת גרנולה שוקולד לגביע יוגורט וזה מעולה. מבחינתי זו ארוחת בוקר בפחות מ 250 קלוריות . משביע ובריא .

    השבמחק
  2. אני מוסיף כפית דבש ומנת גרנולה שוקולד לגביע יוגורט וזה מעולה. מבחינתי זו ארוחת בוקר בפחות מ 250 קלוריות . משביע ובריא .

    השבמחק