רשומות

יום ראשון, 8 במאי 2016

פנינה בכרמל- ספא וסוויטות אירוח לפינוק מושלם



במרכז הכרמל, במבנה טמפלרי עתיק ומרשים ששופץ באופן מרשים, תוכלו למצוא פנינה של ממש. 'פנינה בכרמל'- ספא וסוויטות אירוח שהושקו השבוע בהשתתפות כ-150 מוזמנים.
בצילום- אנשי התקשורת יחד עם הילי וולאך שעל היח"צ. צילום- דור אהרון


'פנינה בכרמל'- שוכנת ברחוב שקט ומקסים. באחד הרחובות היפים שבמרכז הכרמל בשד' בן צבי 3. הבעלים- איילת כהן- חיפאית במקור שהתגוררה בשוויץ שנים רבות והיא בעלת רקע וניסיון רב בניהול בתי מלון, חזרה לחיפה, שיפצה בניין טמפלרי שיועד לשימור והפכה אותו לקסם של מקום. בעזרת האדריכלית יודפת שטיין גלעד והקבלן ארז כבירי שינה הבניין את פניו והפך למקום קסום ומזמין. מי שיגיע למקום יחשוב שבטעות עבר במנהרת זמן לחיפה של לפני מאה שנה, או לאיזה צימר עתיק בשוויץ. עבודת השיפוץ שנעשתה במקום הצליחה לשמור על המראה העתיק והנוסטלגי. כפי שתראו בצילומים. נוסטלגי ומפנק.
בצילומים- החצר הפנימית וחדרי הטיפולים

                                בצילום- איילת כהן הבעלים של המקום
בצילומים- הסוויטות המפנקות בקומה השניה של הבניין.








לפני מספר שנים ביקרתי במקום שנקרא אז 'אחוזת קלר' וגם אז ראיתי את הפוטנציאל שקיים ואהבתי את המיקום. איילת כהן, הלכה עם החלום והקימה ספא שיש בו 3 חדרי טיפולים ו-3 סוויטות לאירוח. ניכרת ההשקעה והמחשבה על כל פרט ופרט. החל מהריהוט העתיק, כלי האמבטיה, פינות הישיבה בחצר, הג'אקוזי ההידרותרפי, הגינה הפורחת והפסלים היפים.

מי שיתארח בסוויטות יוכל להשתמש במתקני הספא השונים וליהנות מארוחת בוקר בקפה 'לנדוור' הסמוך למקום. אני התקשיתי להחליט מי מבין הסוויטות מזמינה יותר. סוויטת 'פנטזיה" בצבעי שחור לבן ועם אמבט שמוקם על במה במרכז החדר או סוויטת 'אופוריה' המודרנית יותר.
  
בצילום- אדריכלית הבניין יודפת שטיין גלעד

בספא פועל צוות מטפלים מנוסה ואפשר להזמין מגוון מפנק של טיפולים. תוכלו למצוא טיפולים ליחיד או לזוג כמו- עיסוי רקמות עמוק, עיסוי צדפות, עיסוי משולב, עיסוי שבדי, איורוודה, עיסוי צלוליט, עיסוי קרקפת, לומי לומי, אבנים חמות, פילינג ועוד.

מחירים:


טיפולים:

250-700 ₪ ליחיד

500-720 ₪ לטיפול זוגי


לינה:

אמצע שבוע (א'-ד') 1,000 ₪ לזוג ללילה , כולל ארוחת בוקר

סופשבוע (ה'-ש')    1,200 ₪ לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר


המחירים כוללים שימוש במתקני הספא והרבה שלווה.


לפרטים והזמנות: 04-8101199  www.spa-pninabacarmel.co.il



לסיום- מעט מהמעדנים שהוגשו בהשקה. היה טעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה