רשומות

יום שלישי, 31 במאי 2016

להתפנק עם "דומינו'ס פיצה שף" פיצות שפותחו ע"י השפים אסף גרניט ואורי נבון



ארוחת הערב שלנו, אתמול, הייתה מפנקת במיוחד. קיבלנו לסקירה את "דומינו'ס פיצה שף" – פיצת שף טעימה מאד שפותחה על ידי השפים אסף גרניט ואורי נבון ממחניודה במיוחד עבור דומינו'ס פיצה.

 

הבחירה הייתה קשה נאלצנו לבחור בין שלוש פיצות: פיצת דומינו'ס שף 4 מחבתות: פיצת 4 מחבתות מציעה שילוב של טעמים עזים, כשטעמי הקונפי מדגישים את טעם התוספות בזכות בישול איטי היוצר טעם דומיננטי בין ארטישוק לבין קונפי שום, קונפי עגבניות שרי וקונפי בצל. החמיצות העדינה של עגבניות השרי משתלבת עם מתקתקות הבצל המטוגן. מרכיבים אלו בתוספת כדורי בייבי מוצרלה איכותיים, גבינת מוצרלה ורוטב עגבניות משובח מוצעים על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום. להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור על ידי הלקוח, יוצעו צנוברים ועלי בזיליקום טריים.
 
 

פיצת דומינו'ס שף בצלאל: פיצה שכל כולה היא חגיגה צבעונית של בצלים בקונפי טעמים: מבצל סגול בטעם מתקתק המושג בזכות בישול עדין בסילאן, דרך בצל לבן המבושל אף הוא בקונפי ובצל לבן אפוי  ועד בצל מטוגן צהבהב המושג בזכות בישול בכורכום. שילוב טעמי וצבעי הבצלים יוצר פיצה מרהיבת צבעים המוצעת בליווי רוטב עגבניות משובח, כדורי בייבי מוצרלה וגבינת מוצרלה. תוספות אלו מוצעות על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום, כשלהשלמת הטעם מוצע כתוספת בצד, לפיזור על ידי הלקוח, עלי טימין יבשים.
 
 

פיצת דומינו'ס שף בקרנה: הפיצה הבשרית בקולקציית דומינו'ס שף מציעה שילוב של פרוסות חזה בקר דקיקות עם שלוש סוגי גבינות משובחות. מכדורי בייבי מוצרלה איכותיים, דרך גבינת מוצרלה מגורדת ועד פרמז'נו גרנה פדאנה - גבינת פרמז'ן מיושנת בת שנה וחצי המגיעה היישר מצפון איטליה. אלו בתוספת רוטב עגבניות משובח, המוגשים על הבצק הדק בתוספת שמן זית יוצרים פיצה בשרית עדינה לחובבי הז'אנר. להשלמת הטעם, מפזרים על הפיצה, לאחר יציאתה מהתנור, תוספת גבינה של פרמז'נו גרנה פדאנה וכתוספת מהצד, לפיזור על ידי הלקוח, עלי אורוגולה טריים.

 


לבסוף, החלטנו ללכת על בקרנה הבשרית. הגיעה פיצה מלבנית ארוזה בקופסה מעוצבת כשפניו של השף אסף גרניט ניבטים אלינו. כבר נחמד. השילוב בין הגבינות וחזה הבקר היה מצוין. בכל נגיסה חשתי בטעמים מגוונים של בצק, רוטב עגבניות, בשר וגבינה. אח, טעים! יש רק בעיה אחת- מסתיים מהר מדי. להבא, נזמין לפחות 2 מגשים. התכנון הוא לנסות בפעם הבאה את פיצת 4 מחבתות ואת בצלאל. כי הבחירה קשה ולמה לבחור בעצם? המחירים זהים למחירי פיצה משפחתית 100% מוצרלה ויש מחירי מבצע- מחיר המבצע המומלץ יעמוד על 55 שקלים לפיצה, בהזמנת פיצה מסדרת דומינו'ס שף ופיצה משפחתית 100% מוצרלה.
 


 

 

וקצת פרטים על הפיצות החדשות-

 

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והחדשנית בישראל עושה זאת שוב. לאחר שהשיקה בשנתיים האחרונות מוצרים לקהלים שונים ומגוונים - מפיצה טבעונית ועד פיצה מחיטה מלאה, הרשת גאה להציג את "דומינו'ס פיצה שף" - ליין פיצות בוטיק, המציע שת"פ ראשון מסוגו ברשת דומינו'ס העולמית עם שפים מובילים בתחומם. פיתוח הפיצות החדשות נמשך קרוב לשנה וחצי על ידי צמד השפים של מחניודה, השף אסף גרניט והשף אורי נבון ואנשי דומינו'ס.

 




במשך קרוב לשנה וחצי, נבחנו על ידי צמד השפים ואנשי הפיתוח של דומינו'ס יותר ממאה הצעות לפיצות שונות! מפיצות שקדי עגל, דרך פיצות ביף בורגניון ונתחי טלה ועד לפיצה עלי מנגולד ופירות מבושלים.

 

ליצירת הליין החדש, הוכנסו לתפריט של דומינו'ס 20 מרכיבי תוספות חדשים! כשבמקביל פותח בצק חדש לגמרי. זאת ועוד, פיצות דומינו'ס שף נעשות בשיטת הכנה ייחודית על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני

 

הפיצות החדשות נועדו להשלים את תפריט הפיצות ולתת מענה לכל לקוח שמעוניין בפיצות בוטיק, אבל עם שתי יתרונות בולטים על פני המתחרים – פיצה שתגיע עד לבית הלקוח ובמחיר סביר לכל נפש".

 

בשלב הראשון יכלול ליין פיצות הבוטיק של דומינו'ס שלוש פיצות, כשבהמשך השנה צפויות להתווסף לתפריט עוד שתי פיצות חדשות. בעתיד יושקו אחת לתקופה, כנהוג בדומינו'ס, פיצות נוספות בסדרה.

 

אסף גרניט: בדיוק כמו בכל מסעדה או פרויקט שעשינו בשנים האחרונות, גם העבודה המשותפת עם דומינו'ס שומרת על העקרונות שלנו: מתשוקה והתלהבות לעניין דרך שום התפשרות בנושא מרכיבי המזון ועד שמחת היצירה. משמעות הפרויקט מבחינתנו הוא ניסיון להעביר את כל התפיסות והאמונות שלנו כשפים בתוך רשת מזון מהיר. התוצאה הסופית גורמת לנו לגאווה ואנו מרגישים כה שלמים איתה, כך שמהלך מכירת הפיצות החדשות במחניודה החל עם תחילת שיווקם ברשת דומינו'ס טבעי מבחינתנו".  

 


בתיאבון לכולנו.
 
צילומים: דן פרץ, מעיין דיסקין, יפה גביש

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה