רשומות

יום חמישי, 12 במאי 2016

"מעדני יחיעם " משיקה סדרת מוס כבד - בטעם קלאסי ובתוספת פטריות



הכבד הקצוץ שסבתי הייתה מכינה היה מעדן של ממש ואני זוכרת אותו בגעגוע. היום כבר לא מכינים אותו כך. היום זה יהיה פטה כבד עם ריבת בצל או מוס כבד אוורירי. טעים, אבל לא מתקרב לכבד קצוץ של סבתא.

גם "מעדני יחיעם" נזכרו, כנראה, בטעמי הכבד והשיקו סדרת מוס כבד עוף הכוללת מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות בסגנון ובטעם צרפתי. סדרת מוצרי מוס  כבד עוף מבוססת על ידע צרפתי ומיועדת למריחה על לחמים שונים וקרקרים, כבסיס לסנדוויץ' ולאירוח. המוצרים מכילים כ- 30% כבד עוף ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט וגלוטן.

אנחנו ניסינו את מוס כבד עוף בתוספת פטריות- מרחנו על לחם טרי, הוספנו פלפלים קלויים והיה טעים. מתקתק מעט, אוורירי ובהחלט מספק כארוחה קלה.
 

המוצרים מוגשים באריזות נוחות לשימוש ולאכסון במשקל של 140 גרם ולמעשה מאפשרות לצרכן, בפעם הראשונה בארץ, ליהנות ממוצרים שמאוד פופולאריים באירופה ועד היום לא היו בשוק הישראלי, לא באיכותם ולא בצורת אריזתם.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, החברה ממשיכה לשקוד על  פיתוח מוצרים חדשים. "בקרוב צפויה החברה להרחיב את סדרת המוצרים האיכותיים שלה בכיוון המגמה העדכנית "אוכלים יותר טוב".  

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 15 ₪ לאריזת 140 גרם.

להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובחנויות השוק הפרטי.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה