רשומות

יום ראשון, 22 במאי 2016

מהם בשמי קיץ והמלצה על 4 בשמים המתאימים לעונה

 
 
 
 


לכולנו יש בשמים שאהובים עלינו במיוחד ואנו נוטות להשתמש רק בהם. אך לקראת הקיץ טוב שנעשה סדר במדף הבשמים שלנו ונחליף את הבשמים הכבדים, הדביקים וה"חמים". בבשמים קלילים יותר, רעננים, קרירים ובעלי ניחוח עדין.

הבשמים הקלילים והרעננים הם אלה שהתווים שלהם פירותיים, יכילו עלי פרחים והליבה היא עצית. הם לא יכילו תבלינים כמו קנמון ולא יכילו כמעט אלכוהול, או במידה מועטה. הסיבה לכך היא החשיפה לשמש שעשויה לגרום לכתמים בעור באזורים בהם התזנו בושם.

המבחר של בשמי הקיץ הוא ענק. תוכלו למצוא בשמים רבים ומתאימים ביניהם בשמים של אסתי לאודר, ג'ורג'יו ארמני, איסי מיאקי ועוד. אז איך בוחרים את הבושם המתאים לכם ושירענן לכם את הקיץ?

מספר טיפים-

1.      לכו לקנות בושם כשלא התבשמתן לפני כן

2.      אל תנסו יותר מ-2 בשמים. כי חוש הריח מנוטרל.

3.      התיזו את הבושם על גב היד והשאירו למשך מספר דקות ורק אז הריחו.

4.      בקיץ העדיפו גרסה קלילה יותר – או דה טואלט עדיף.

5.      התו הראשון של הבושם מתנדף לאחר כעשר דקות. לכן כדאי להסתובב בחנות ולאחר כרבע שעה להריח שוב. תוכלו לגלות את התו האמצעי והאם מתאים לכן.

6.      נסו להתאים את הניחוח לריח הגוף

7.      כשאתן מתבשמות, הימנעו מקרם גוף דומיננטי ובחרו בקרם גוף ניטראלי שלא יפריע לריח הבושם.

8.      איפה להתבשם? בחלקים הפנימיים של המרפקים, מאחורי הברכיים, בקו העורף והשיער ומסביב לטבור- מקומות אלה מתחממים במהלך היום ומסייעים להפצה טובה של הבושם.

9.      קחו בחשבון את סדר היום שלכן ותבחרו בושם שיתאים.

10. לא לחשוש לנסות בשמים חדשים ולרענן מדי עונה את מדף הבשמים.

הבשמים שאני אוהבת בקיץ הם בעלי הניחוח הפירותי, העדינים יותר והרעננים ועליהם גם אמליץ

Chopard- happy spirit

ניחוח פירותי מובהק, קליל ונעים. התווים העליונים הם פטל ומרירות תפוז. הביניים- יערה. הבסיס- ענבר ומושק.

הבקבוק בצורת לב בצבעי בורדו וורוד. יפה ועדין כמו הבושם. אני משתמשת בו ליום יום ולדעתי פחות מתאים לאירועים מיוחדים. הניחוח אינו דומיננטי, אינו תוקף את בלוטות הריח והוא מאד נעים, איכותי ולא יקר. מחירו- בסביבות 200 ₪.

Michael kors 24k brilliant gold edp

שוב בושם פרחוני- פירותי. תווים עליונים- מנדרינה ותפוז. אמצע- פרחוני. בסיס- עצי.

בקבוק זהב מושך וזוהר. הבושם סקסי ומתאים לערבי קיץ נעימים. עלי הוא מריח מעט מריר וקריר. אני משתמשת בו לאירועי קיץ בעיקר בערבים והניחוח שלו חושני ומשתלב יפה עם תכשיטים נוצצים וביגוד מהודר. מחירו- בסביבות 300 ₪.

ICON ROSES EAU DE TOILETTE

או דה טואלט של ג'ייד. תווים עליונים- טנג'רין, אשכולית וורודה, פלפל ורוד וברגמוט. תווים אמצעיים- וורד, סיגלית, רימון ויסמין. בסיס- פצ'ולי, עשב וטיבר, אמבר, פולי טונקה ווניל.

בושם חושני ונשי עם תמהיל ניחוחות אלגנטי בבקבוק זכוכית וורוד בקווים ישרים ונקיים. מחירו- בסביבות 250 ₪.

OR PUR

הבושם האהוב עלי של חברת ג'יוואגו בברלי הילס וגולדן אלמנטס. בושם עדין, אלגנטי ומעודן. תווים עליונים- פרחי איריסים ויסמין. תו אמצעי- פירותי. תו בסיס- פטצ'ולי ונילה.

הבקבוק מקסים- אלגנטי ויפה במיוחד. מכירים את כדורי הזכוכית עם פתיתי השלג? מנערים ופתיתי השלג מרצדים בתוך הכדור? כך גם בבקבוק הבושם  .OR PURהבושם מועשר בפתיתי זהב 24 קארט וכשמרימים את הבקבוק פתיתי הזהב מתערבלים בו והמראה מרהיב.

הניחוח פירותי ועדין, אך גם מספיק אלגנטי לאירועים מיוחדים. הוא מתאים גם ליום יום וגם לערב והניחוח מחזיק מעמד זמן רב. מחירו לא זול אך שווה כל שקל- הוא עולה בסביבות ה-600 ₪.

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה