רשומות

יום שישי, 20 במאי 2016

קולקציית הקיץ של ML WOMEN- הטרנד האתני וטרנד הדנים מככבים

 

בשבוע שעבר הוזמנתי להשקת קולקציית הקיץ של ML WOMEN. מרינה , דוגמנית הבית של החברה הציגה את המגמות המובילות בקולקציה יחד עם עינת אירלנדר, המעצבת הראשית של רשת ML.
בצילום- הדוגמנית מרינה ודניאלה שעל היח"צ מציגות לנו את הקולקציה הקייצית.

רשת ML מביאה לנו אופנה המיועדת לנשים במידות נדיבות. היא הרשת היחידה שמצלמת נשים מלאות לפרסומות האופנה ועל כך מלוא הערכתי להם. לרשת 38 סניפים ברחבי הארץ והקולקציה לקיץ מגוונת, צבעונית ועכשווית. בין המגמות הבולטות ניתן למצוא את הטרנד האתני והטרנד ה"קולי" שאף פעם לא יוצא מהאופנה- טרנד הג'ינס. האם יש אחת מאיתנו שאין לה מספר ג'ינסים בארון? העניין הוא שלנשים במידות גדולות קשה יותר למצוא ג'ינס שישב טוב על הגוף ויחמיא לה.

אז בשורה לנשים המלאות,  גם אתן יכולות ללבוש ג'ינס בווריאציות שונות בקיץ הקרוב!! קולקציית קיץ 2016 של רשת האופנה  ml כוללת מגוון רחב של פריטים העשויים מג'ינס,  כמו: שמלות ג'ינס בגזרות שונות, ג'קטים מג'ינס קצרים ואורכים, חולצות וטוניקות מג'ינס, חצאיות מקסי ועפרון מג'ינס,  חולצת ג'ינס טנסל, מכנסיים בכל האורכים (ארוך, 7/8 וברמודה),  סקיני גינס גבוה עשוי מלייקרה, מכנסי ג'וגינג (טרנינג סטייל מבד ג'ינס) וכמובן מבחר ג'ינסים בצבעים הקלאסיים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה לצד גינסים בשלל צבעים, כולל בהירים (שכולנו רוצות בקיץ), כחול ניבי, תכלת ועוד.
 

 
צילום- אריאל בלק
 

כמו כן משיקה רשת ml קולקציית  מכנסי גינס  של התת מותג  j&j המיועד לנשים במידות גדולות.   קולקציית המכנסיים עשויה  מגזרות נכונות ומדויקות, מבדים נעימים ונוחים  ללבישה ויחד עם זאת משולבים עם ליקרה כך שהם אוספים את הגוף עד כדי הורדה של מידה אחת לפחות.

 

מלבד קולקציית הג'ינס, נוכל למצוא ברשת מגוון של ביגוד בהשראה אתנית, כפי שתוכלו לראות בצילומים שצילמתי. וגם ביגוד בצבעים נועזים יותר ובהירים המתאימים לקיץ. תוכלו למצוא גם מגוון פריטים ליציאה בערב ולאירועים חגיגיים.
 





 

 


אינה סוקולובסקי ועינת אירלנדר, המעצבות הראשיות של רשת ML  המתמחות באופנה לנשים מלאות , מעניקות לנו טיפים ועצות אופנתיות כיצד להתלבש נכון בקיץ 2016 וכיצד להדגיש בצורה חכמה ונכונה את הנתונים שלנו. ובנוסף, כיצד נשלב את הג'ינס במלתחה שלנו-

 

הנה כמה מהמלצותיהן:  

צבעים: אין יותר טוב מלהתחדש בצבעים קצת יותר נועזים ובהירים, בעיקר  בתחילת עונת האביב. זרקי על עצמך ג'קט צבעוני, קליל, בצבע קורל או כחול אלקטרה. גם חולצה צבעונית בשילוב עם ג'ינס בהיר תיתן לך את המראה האופנתי והרענן. אם את עדיין נרתעת מצבעים עזים אפשר להכניס צבע במינון קטן - צעיף צבעוני או שרשרת גדולה עם צבע - זה פתרון מושלם!

 

יצירת צללית מאורכת: שלבי  בלוק תכשיט, צעיף ארוך או ללבוש בגד שיש בו אלמנט מרכזי ארוך לאורך הבגד כמו חתכים, דפוס, שרוכים. רכשי לקיץ  טוניקות עם שרוך, קשירה או טי-שרט עם חתך קנטרסטי במרכז הבגד.

 

פרופורציה: שילוב נכון בין חלקים עליונים ותחתונים יכול ליצור מראה מחמיא יותר. למשל אם בחרת ללבוש מכנס בגזרת סקיני, אנחנו ממליצות לשלב אותו עם חלק עליון בגזרה רחבה יותר ליצירת מראה אופנתי ועדכני ולהיפך, אם דווקא הלכת על גזרה רחבה יותר במכנסיים אז כדי לך להשלים את זה עם חלק עליון צמוד יותר.

 

הלוק הקלאסי תמיד עובד -  חולצה לבנה וג'ינס! רכשי הקיץ  ג'ינסים בגזרות המתאימות לך עם חולצות מכופתרות  - מתאים לעבודה, לשעות הפנאי ואפילו לערב!

 

אקססוריז - פרטי לבוש בסיסיים בדר"כ מחמיאים אם הם תואמים למבנה הגוף.  בעזרת אקססוריז מעוצבים, מעניינים ומרעננים (ניתן להשלים את ההופעה שיעניקו מראה אופנתי וצעיר.

 

איך נשלב את טרנד הדנים במלתחה שלנו?
צילום- אריאל בלק


1.יש לבדוק שהג'ינס עשוי  מבד עם ליקרה, המחטב ואוסף את הגוף   (ואף נותן מראה הקטן במידה אחת ממידת הגוף)   לכן מומלץ לבדוק שיש בג'ינס בין 2%-4% ליקרה ולא יותר.

 

2.     ג'ינס הוא אחד הפריטים הוורסטיליים ביותר. הוא שימושי ביותר ליום יום לעבודה ואף בשינוי סטיילינג של חלק עליון ונעל ערב, אפשר להמשיך אתו - day to night .

3.     ליצירת מראה קיצי ורענן, ג'ינס בהיר מהבד הנכון בגזרה הנכונה יכול לחטב ולהחמיא, בדיוק כמו ג'ינס כהה.

 

4.    כדאי לבחור ג'ינס עם חתך בתפר הצד או שתפר הצד זז מעט קדימה- כך נוצר מראה צר יותר לגוף ומאריך ויזואלית את הצללית.

 

5.    לנשים האוהבות ללבוש חלק עליון ארוך המכסה את קו הירכיים מומלץ ג'ינס ליקרה עם גומי במותן וללא כיסים קדמיים אמתיים המוסיפים נפח  מיותר מקדימה.

 

6.    קיפול הג'ינס במכפלת הינו קטע טרנדי היוצר מראה של אורך קרסול קיצי ועכשווי.

צילום- אריאל בלק
 

מחירים לדוגמא:

 

שמלות ג'ינס החל מ –  199.90 ₪.

ג'קטים מג'ינס החל מ –  199.90 ₪.

חולצות מג'ינס החל מ –  159.90 ₪.

חצאיות ג'ינס החל מ – 149.90 ₪.

מכנס ג'ינס החל מ –  129.90 ₪.

ברמודת ג'ינס החל מ – 149.90 ₪.

ג'ינס 7/8 החל מ –  179.90 ₪.

ג'ינסים צבעונים החל מ - 179.90 ₪.

 

ולסיום- יש גם מבצע ברשת.

מבצע ברשת ml 3 +1:

קונים   3 פריטים מקבלים 1 במתנה

 במסגרת המבצע רוכשים  3 פריטים מקולקציית קיץ 2016 ומקבלים את הרביעי מתנה, זאת בנוסף למבצעים הקיימים בחנות.

 

המבצע תקף על קולקציית נשים וגברים. בין הפריטים המשתתפים במבצע: שמלות,  ג'ינסים, חולצות, חצאיות, ג'קטים, טישרטים, חליפות, חולצות מכופתרות, אביזרי אופנה  ועוד.

 

המבצע יערך החל מה 17.5 עד 30.5 או עד גמר המלאי בכל סניפי ml.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה