רשומות

יום שבת, 19 בדצמבר 2015

אוהבים פסטה? יש לי בשורה עבורכם. פסטה SURGITAL הגיעה לישראל




מי מאיתנו לא אוהב פסטה? אין כאלה, נכון? מנת רביולי במילוי גבינות וברוטב בשמל או לזניה ברוטב עגבניות, ניוקי בפטריות ושמנת. אלה מנות אהובות, מנחמות, משביעות וטעימות מאד. חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם זיהתה אצלנו את האהבה לפסטה וחוסר במוצרי פסטה משובחים והחליטה לייבא מאיטליה את פסטת הפרימיום SURGITAL.


מדובר בפסטה טרייה קפואה של אחד המותגים האיטלקיים הידועים והמוכרים בעולם. הפסטה מיוצרת באזור "אמיליה רומנה " שבצפון איטליה והמותג סורג'יטל ידוע כיצרן הפסטה הטרייה קפואה המוביל באיטליה ובעולם בתחומו, המתמחה בהכנת מגוון פסטות טריות קפואות וארוחות פסטה מוכנות במארז. המותג משווק בעיקר בשוק המוסדי (קייטרינג, חברות תעופה, בתי קפה, מלונות ,קו פרימיום למסעדות יוקרה ועוד) ומציע מגוון פסטות בצורות, גדלים וחיתוכים שונים. החברה מייצאת את מגוון מוצריה בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם וכעת מגיעה גם אלינו. סורג'יטל מציעה, מגוון רחב הכולל כ-700 מוצרים שונים המשווקים תחת מספר מותגים של החברה, המייצרת מידי יום כ- 135 טונות של פסטה טרייה, 60,000 ארוחות מוכנות ו-8 טונות של כדורי בשר ברוטב.






הגעתי אתמול להשקה החגיגית של המותג שנערכה במסעדת לה רפובליקה בהשתתפות עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, רמי לוי, מנכ"ל חברת ישרקו, אנטוניו טורלי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה והשף הראשי של סורג'יטל- בראנקטו איגנאזיו. בהשקה טעמתי ממגוון הפסטות שהכין השף במקום וחייבת להודות שנהניתי מכל ביס. מבחינתי, זה פתרון מצוין לארוחה איטלקית איכותית וטעימה שלא תגזול יותר מדי זמן הכנה ובכל זאת תצליח להרשים את הסועדים ולקצור מחמאות.






בצילומים מגוון הפסטה שטעמתי- ניוקי, רביולי, רביולי ערמונים ברוטב נפוליטאנה, פסטה עם גבינה, חמאה וכמהין ועוד. אני אהבתי מאד את רביולי הערמונים ואת הרביולי עם הגבינה והתרד.
עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, סיפר לנו שבישראל יושקו בשלב הראשון 13 מוצרים לשוק המוסדי ולשוק הפרטי ובתכנון גם פסטה ללא גלוטן ועוד מוצרים בהתאם לדרישת הצרכנים. הוא שיתף אותנו באופן שבו הגיע לייבא את פסטת SURGITAL לארץ. מסתבר שלפני כ-4 חודשים נסע לחופשה למילאנו עם רעייתו, שהפתיעה אותו ביום הולדתו בארוחת ערב רומנטית במסעדת השף  הידוע SADLER  (סדלר) – בעלת 2 כוכבי משלן. הארוחה התבססה על פסטות  פרמיום וכהן שהבין את הפוטנציאל בפסטות המיוחדות, שאל את השף עליהם והוא עדכן שמדובר במותג הפסטות המוביל באיטליה -   SURGITAL.  יומיים לאחר מכן, נפגש עדי כהן עם בני משפחת באצ'יני במילאנו וסגר איתם עסקה לייבוא ושיווק בלעדי של המותג בישראל.

 בצילומים- מנכ"ל טיב טעם עדי כהן. מנכ"ל ישרקו רמי לוי. סמנכ"ל השיווק אנטוניו טורלי ושף הרשת.
מדוע דווקא פסטת סורג'יטל? כיוון שהמפעל דואג לאיכות מוקפדת בכל שלב. הטכנולוגיה המיוחדת בהם הם משתמשים להקפאה עמוקה נועלת את הטעמים, שומרת על הערכים התזונתיים ועל איכות הפסטה העשויה מרכיבים איכותיים ביותר. קל ונוח להשתמש במוצר, פשוט מוציאים מהמקפיא, מבשלים מספר דקות והפסטה מוכנה לאכילה. חשוב לי לציין שחיי המדף ארוכים וניתן לשמור במקפיא עד 18 חודשים.
המוצרים מבית סורג'יטל ישווקו תחת ארבעה תתי מותגים:
  • סדרת  Sfoglina- פסטה קפואה באריזות של 500 גרם המיועד למכירה במעדניות ורשתות מזון  בסה"כ מיוצרים תחת מותג זה  10 סוגים  שונים, ישרקו מייבאים מתוכם 4 מוצרים.
  • Fiordiprimi  - סדרת מוצרים באיכות הגבוה ביותר המיועדים לבתי קפה ברים ומסעדות במגוון כולל לזניה וקנלוני בחבילות של 2.5 קילוגרם מתאים ל  10-12 מנות, המוצרים נארזים במגש אלומיניום שניתן להכניס לתנור וכן להגיש לשולחן .
  • Prontosfoglia®  - הוא שם נרדף לפסטה ולזניה איכותית בקרב שפים בתחום המסעדות  והקייטרינג באיטליה. סדרה זו של מוצרי איכות מבית סורג'יטל מציעה דפי פסטה מוכנים להכנת פסטה קנלוני ולזניה  לשוק המסעדות קטרינג וכן, לשוק הביתי.  
  • Laboratorio Tortellini - סדרת מוצרי פסטות איכותית המיועדת למסעדות וקייטרינג הכוללת מוצרים עם צורות ומילויים מיוחדים אשר ישווקו לסקטור המוסדי. בין המוצרים: גראנטורטלונה ריקוטה ותרד, טורטלצ'י ריקוטה ותרד, טורטלי במילוי מחית  תפו"א, רביולי במילוטי גבינות, רויאולצ'י במילוי ערמונים ועוד. סה"כ 13 מוצרים.
מחירים לצרכן:
  • רביולי גבינות ועשבי תיבול 500 גרם – 28.90 ₪ ליחידה
  • לזניה ירקות 2.5 ק"ג – 99.90 ₪ ליחידה
  • לזניה עם פטריות 2.5 ק"ג – 99.90 ₪ ליחידה
  • ניוקי תפוחי אדמה 1 ק"ג – 24.90 ₪ ליחידה
  • קנלוני ריקוטה ותרד 2 ק"ג – 99.90 ₪ ליחידה
  • קנלוני ריקוטה ותרד 500 גרם – 28.90 ₪ ליחידה
  • עלי פסטה קפואים 500 גרם – 11.90 ₪ ליחידה
להשיג בסניפי רשת טיב טעם ובמעדניות ובמסעדות המובחרות ובמהלך השבוע הקרוב השף הראשי של המותג ידריך שפים בכירים במספר מסעדות בישראל,  לגבי אופן השימוש במוצרים. כמו כן יערכו בסניפי רשת טיב טעם סדנאות שף לבישול פסטה וטעימות.

2 תגובות:

  1. פוסט מקסים וטעים ... בא לי חשק לאכול את המסך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לבנה יקירה. את בעצמך שף ומכינה מאכלים נהדרים.

      מחק