רשומות

יום שבת, 19 בדצמבר 2015

מה עושים עם האף הנוזל של הקטנטנים? ד"ר פישר עם מגבונאף וקרמאף באה לעזור




אין מי שלא עובר את זה. מגיע החורף ואיתו ההצטננות והנזלת שלא נגמרת, האף המגורה והאדום של הקטנטנים שהופך אדום יותר עם כל ניגוב אפילו בטישו רך ועדין. אז מה עושים?


ד"ר פישר באה לעזרתנו ויצאה עם 2 מוצרים חדשים מגבונאף וקרמאף שמקלים מאד על האף של ילדינו. מוצרים אלו מותאמים לתינוקות ומטרתם להקל על גירויים באזור האף.


מגבונאף הוא מגבון מיוחד לתינוקות וילדים המסייע להקלה על הנשימה ולניקוי האף. למגבונאף שילוב ייחודי של מרכיבי לחות אופטימאלית, המגבונים אינם מכילים אלכוהול או צבע, היכולים להזיק לעורו הרגיש של התינוק ומכילים תמציות קמומיל ואלוורה להרגעת העור, פרו ויטמין B5 להענקת לחות ושילוב ייחודי של מנטול ופפרמינט בריח מרענן להקלה ורענון הנשימה.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪.

קרמאף הוא קרם חדשני וייחודי מסדרת קמיל בלו של ד"ר פישר המסייע בהגנה, הקלה ומניעת גירויים באזור האף, והוא מהווה תכשיר משלים למגובנאף. לקרמאף מרקם עשיר המכיל קומפלקס ייחודי של שמנים ארומטיים - פפרמינט ואקליפטוס לרענון והקלה על דרכי הנשימה - וכן תמצית הממליס להרגעה ולהפחתת אדמומיות. קרמאף מומלץ למריחה באזור האף וכן ניתן למרוח על אזור בית החזה לפני השינה להקלה על גודש באף, והקלת דרכי הנשימה.  

מגבונאף וקרמאף עברו את מבחני הרגישות המחמירים ביותר, מבחני היפואלרגניות וסנסיטיב המעידים על עדינותם של התכשירים והתאמתם לעורם הרגיש במיוחד של תינוקות וילדים.

תכולה מגבונאף: מארז 30 יחידות, מחיר מומלץ לצרכן: 10 ₪.

ולכולנו אני מאחלת חורף נעים, שלו וללא מחלות.
 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה