רשומות

יום שני, 28 בדצמבר 2015

המופע 'ניתוח גוף פתוח'- פותח לנו פתח לחוויה משולבת בידע



במופע ייחודי מחכים ומשעשע למדתי על הבעות ותנועות המרכיבות את שפת הגוף שלנו ועוד למדתי עד כמה השחקן תומש- תומר שרון, הוא שחקן גדול.

מעיין בשן, מומחית לשפת גוף חברה לשחקן תומש ויחד הם מעלים מופע מיוחד במינו שבו מלמדת מעיין מה אומרת שפת הגוף שלנו. ואילו תומש, מדגים את הדברים בשלל דמויות מצחיקות ומקסימות. שעה וחצי של עניין, ידע וחיוכים.
 

ניכר היה שמעיין יודעת בדיוק על מה היא מדברת. מה הפלא? מזה עשר שנים היא חוקרת את נושא שפת הגוף. יודעת לומר בדיוק רב מה אומרת הזרת הזקורה, מה קורה כשאנחנו עומדים מאחורי כסא כשאנו בשיחה, מה זה אומר כשהעיניים מביטות שמאלה או למעלה וימינה, מה אומרת תנועת אגן מודגשת. היא הסבירה לנו איך לדעת כשמישהו משקר לנו. מתי משדרים לחץ ותוקפנות, מתי יודעים כשבן/בת הזוג בוגדים בנו. ועוד מידע מועיל ורב ערך שמתגלה דרך שפת הגוף שלנו. הסתבר לי שרוב התקשורת שאנו מנהלים עם העולם 93% מהמסרים מועברים מאחד לשני על ידי שפת הגוף ורק 7% מועברים על ידי מלל. לא מאמינים? לשם כך יש את תומש שהדגים והמחיש לצופים כיצד שפת הגוף מעבירה מסרים וזאת דרך  הדמויות השונות של רחל הזמרת, ד"ר משגב, מקסים הערס, פיפי העיראקית  ועוד. במהלך המופע תומש מאלתר בחופשיות ועושה זאת בחן רב ובתבונה. ההברקות שיוצאות ממנו תוך כדי, והפינג פונג המילולי עם מעיין שמתפקעת מצחוק בדיוק כמו הצופים, הם שהופכים את חווית הצפייה  למהנה במיוחד.
 

מגוון של מצבים מחיי היום יום מוצגים על הבמה. זוגיות, עבודה, חברות, פוליטיקה (אפילו ביבי זוכה לניתוח של שפת הגוף שלו) ועסקים. כשהסתיים המופע ידעתי לומר מה זה אומר כשאני מכניסה ידיים לכיסים. מה זה אומר אנשי אדמה, אנשי אש, אנשי מים או אנשי אוויר. למדתי מה זה אומר כשהבוס משלב ידיים על החזה ועוד טיפים מצוינים לשפת גוף. למעשה, המופע הוא טעימה בלבד מהידע הרב שנצבר בנושא שפת גוף. הוא מאפשר לצופים ללמוד באופן חוויתי ומהנה על התחום הזה. אך הוא גם פותח פתח להעמקה נוספת ומשמעותית יותר. מעיין סיפרה, בסוף המופע, שמתקיימות סדנאות בנות שש שעות המרחיבות ומעמיקות את הידע שלנו בשפת הגוף.

ממליצה בחום. אתם גם תשכילו וגם תיהנו.

לידיעתכם: הסדנא הקרובה של תומש ומעיין בשן "ניתוח גוף פתוח" , שמטרתה להעניק כלים לקרוא שפת גוף ולהפוך זאת ליתרון בחיים תתקיים ב- 8.1.2016 בין השעות 8:30-14 ברח בצלאל 8 רמת גן , בבורסה. העלות- 350 שח למשתתף וניתן להרשם דרך הנייד : 050-9343995 או דרך הפייסבוק "ניתוח גוף פתוח".

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה