רשומות

יום שני, 7 בדצמבר 2015

רשת SCOOP הגיעה גם לקריית אתא והשיקה את הסניף ה-60 בקניון עזריאלי בעיר

 
 
 


רשת סקופ – רשת הנעליים הנודעת, צומחת וגדלה ואתמול השיקה את הסניף ה-60 בקניון עזריאלי שבקרית אתא. דר זוזובסקי הפרזנטורית של הרשת הגיעה יחד עם רוני איניסאז מבעלי הרשת לאירוע החגיגי של פתיחת הסניף.

צילום- שי רגב

הסניף המרווח והמואר התקשט לכבוד האירוע בקישוטי חנוכה לצד כיבוד של סופגניות והדלקת נרות מסורתית. רוני אינסאז שפתח את האירוע ציין שדר זוזובסקי ממשיכה לייצג את הרשת שנה שנייה ברציפות ואיחל לנוכחים ביניהם מנכ"ל הקניון ירון ספיר וסגן ראש העיר רועי בן שלוש, חג שמח. "יש משהו סימבולי בפתיחת הסניף דווקא בנר ראשון של חג האור" אמר.


בצילומים- מנכ"ל הקניון- ירון ספיר, מנכ"ל ומבעלי הרשת-רוני אינסאז, צוות הסניף ודר זוזובסקי הפרזנטורית.

הקולקציה החדשה של הרשת כוללת מגוון עצום של נעליים ומגפיים. ניתן למצוא בסניף נעלי ילדים, גברים ונשים במגוון סגנונות ומחירים. הסניף מעוצב, ככל הסניפים ברשת, בסגנון צעיר וססגוני. הקולקציה מתחדשת באופן תדיר, בערך אחת לשבועיים, מתוך מטרה לתת מענה לצרכים של כל הלקוחות שהם קהל יעד צעיר ולכל המשפחה.

 

נוכל למצוא מגפיים בדגמים רבים כמו: מגפוני פרנזים, מגפיים מעל הברך, מגפיים בשלל צבעים ומידות. נעלי עקב, מוקסינים על פלטפורה, נעלי ספורט, נעלי סירה ועוד. כפי שתוכלו לראות בצילומים שצילמתי המבחר הוא ענק במראה עכשווי ואופנתי בהתאם למגמות האופנה העולמיות. אהבתי במיוחד את המגפיים הצבעוניים לקטנטנים ואת הנעליים השטוחות "נעלי בובה" העדינות והאלגנטיות.
 

בנוסף לנעליים מציעה הרשת גם מבחר של תיקים ואקססוריז משלימים. המחירים אטרקטיביים ונוחים. מה גם, שכעת לרגל חג החנוכה, מציעה הרשת מבצעים מצוינים על כל קולקציית החורף.
 

אתר החברה- כאן

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה