רשומות

יום שלישי, 22 בדצמבר 2015

השקת הקולקציה החדשה של 'ליה לונדון'- רשת להלבשה תחתונה



השבוע הוזמנתי להשקת הקולקציה החדשה של 'ליה לונדון'. באירוע אלגנטי ומושקע שהתקיים באולם האירועים 'סוקה' בתל אביב, צפיתי בדגמים החדישים והנחשקים שייבאה הרשת. בכנות אומר שלא היה שום פריט שהייתי אומרת לו לא. את האירוע פתחה מנכ"לית 'ליה לונדון' יפעת דה- לרנה ברכה שדיברה על מטרות הרשת והרצון שברשת יהיו פריטים לטווח רחב של מידות וגילאים. לדבריה, ואני מסכימה איתה, בגד יושב "טוב" על הגוף רק כאשר הבגדים התחתונים מותאמים היטב לגופנו. בליה לונדון זה בדיוק מה שמנסים לעשות, להתאים לכל אישה את הפריטים הטובים עבורה וכך להדגיש את הנשיות ולגרום לה לחוש מלאת ביטחון, סקסית ונחשקת. הרשת נותנת מענה לכל טווח הגילאים, החל בנערות צעירות, נשים לאחר לידה ונשים בוגרות.
בצילומים- אירוע ההשקה והדוגמניות בתצוגת האופנה 
 

ליה לונדון היא היבואנית הרשמית בישראל של מותגי עילית, דוגמת wacoal ,Freya ,Fantasie Elomi הנמכרים ברשתות האופנה הנחשבות בעולם.

נוכל למצוא ברשת חזיות בטווח מידות רחב בשלל צבעים, צורות, דגמים, בדים וגזרות. העשויות מבדים איכותיים ,נושמים ואופנתיים השייכות למיטב היצרנים בעולם. וכפי שאמרה יפעת דה- לרנה ברכה לחזייה במידה מדויקת יש את היכולת לגרום לכל אישה להראות ולהרגיש טוב עם עצמה.
 

 

ברשת "ליה לונדון"  מגוון רחב יותר של מידות, לקבלת " זיווג"  מושלם בין הפריט למבנה הגוף האינדיבידואלי.  התאמה מושלמת זו מושגת תודות למנעד הרחב של המידות והגזרות. בעוד שמותגים רבים המתמחים בהלבשה תחתונה מציעים חזיות במידות "סטנדרטיות", עם מספר מידות "קאפ" והיקף מצומצם.  ב"ליה לונדון" הטווח רחב בהרבה וכולל 64 מידות שונות,  ניתן למצוא מהיקף 65 עד קאפ jj  חזייה המותאמת בצורה מדויקת, תוך התחשבות בגזרת הגוף ואורכו, רוחב הכתפיים, צורת החזה ומבנהו וכדומה-  תביא לתוצאות אופטימאליות. לי יש מספר חזיות שרכשתי ברשת. שתיים מהן לפני כשלוש שנים והן מחזיקות מעמד גם כיום. חזיות של המותג FREYA. חזיות בייסיק ששימשו ומשמשות אותי מצוין. עוד חזייה מומלצת היא חזיית הספורט המעולה והנוחה ואני מתכוונת לרכוש לעצמי עוד אחת כזו.
 

מי שהייתה באחד מסניפי הרשת וביקרה בחדר ההלבשה יודעת שכל חדר הלבשה מצויד בפוסטר המפרט את התכונות הייחודיות לכל גזרה: גזרת סטרפלס, מחשוף עמוק, תמיכת צד, חצי קאפ, כיסוי מלא וכו'. ובעיניי, יש לכך יתרון ניכר העוזר לנו לבחור את החזייה המתאימה ביותר. זאת בנוסף לעזרה המקצועית שניתן לקבל מהמוכרות בעלות הניסיון והידע שיודעות להתאים לנו את החזייה הנכונה ומסייעות לנו לבחור את הדגם והמידה.

מחירי החזיות נעים בין 350 ל380 ₪  כאשר יש חזיות פרמיום במחיר 550 ₪. מחירי התחתונים הם 100 שח  או 120 ₪. אני קניתי חזיות במחירים נמוכים יותר כאשר יש מבצעים מיוחדים. שווה לעקוב אחר הפרסומים. לי זה השתלם וקניתי חזייה איכותית ושווה במחיר של 190 ₪ במקום 320 ₪. חסכון ניכר.

בנוסף לתחתונים ולחזיות ניתן למצוא בחנות מבחר של סטים יוקרתיים  "פרימיום" של הלבשה תחתונה לכלות, מחטבים מחמיאים לשמירה על הגזרה מתחת לשמלה או לחצאית, חזיות ספורט לתמיכה מושלמת בפעילות גופנית, חזיות הנקה ידידותיות למשתמשת ובעונת הקיץ בגדי ים וחוף, בגזרות מחמיאות ושלמות ועוד.
 

 

מותגים:

 
FANTASIE
 
פנטסי הינו מותג אלגנטי ואופנתי, אשר מידותיו מגיעות עד לקאפ K  עם היקפים גדולים, וגם למידות קטנות החל מהיקף 65 . הגזרות של מותג פנטסי תומכות בחזה ללא מאמץ, תוך מתן תחושת נוחות מרבית . בזכות היותן חזיות מבדים עמידים , חזקים ונעימים הן מעניקים תחושה מדהימה כל פעם מחדש.

עם החזיות של פנטזי הלקוחה תהיה עם ותרגיש בלי !

למותג פנטסי מבחר רב של דגמים וגזרות:

  • Full cup
  • Balcony
  • Side support
  • Plunge
  • Half cup

 

דגם שראינו לדוגמא בתצוגה-

MARIANA    - (של FANTASIE)    

גזרת HALF CUP חזייה רומנטית לכל מטרה. להרמה ועיצוב החזה, לתמיכה מלאה ומראה מעוצב ונוח. החזייה מעגלת ומרימה את החזה. גזרת פוש אפ ללא פוש אפ .

הדגם מרים את החזה , מתאים למחשוף פתוח  , יוצר מראה BOOST סקסי  הודות ריפוד קל של הקאפ  , מתאים לכל סוגי החזה.

מחיר 380 ₪ לחזייה, 120 ₪ לזוג תחתונים

 
FRIYA
 

פריה הינו מותג צעיר, נועז ואופנתי המכוון לנשים שאוהבות אופנה וסטייל בכל גיל.

הדגמים של פריה משלבים גזרה נוחה ועיצוב כייפי וצעיר, יחד עם תמיכה מרבית. זאת בהתאם לקו האופנה , צבעוניות, רעננות וחדשנות.

מבחר גדול של צבעים אשר מתאימים לכל בגד ואירוע.  

בחזיות של פרייה ניתן למצוא מפתחים גדולים המתאימים לשלל בגדים כגון מחשופים עמוקים וגם טי שרט. הדגם מתאים גם למידות היקף צרות וגם למידות קאפ גדולות .

החל מהיקף 60 ועד קאפ K

לפריה מבחר רב של דגמים וגזרות:

  • Full cup
  • Balcony
  • Side support
  • Plunge
  • Half cup
  • Long line
  • Freya active sport

 

דגם שראינו לדוגמא בתצוגה-

GLOW AFTER  (של FREYA)

גזרת BALCONY

מעניקה כיסוי עם תמיכה לחזה, החזייה  יוצרת מפתח סקסי ונאה לחזה .

חזייה ללא ריפוד . הדגם צבעוני וצעיר ואופנתי.

שילובי בדים וגזרות המעניקים ללקוחה תחושת נוחות ומראה סקסי

מחיר 350 שח לחזייה, 100 שח לזוג תחתונים
 

 WACOAL

 

ווקאול הינו מותג פרימיום המכוון לנשים אשר אוהבות סטייל,

איכות גבוהה ונוחות מרבית.

ישנן 2 ורסיות של המותג:

Wacoal America - דגמים משודרגים, אך קרובים לגזרות בייסיק וקז'ואל.

מחירן בארץ: חזייה  380 ₪  תחתון 120 ₪  

Wacoal Europe – דגמי "קוטור" מעוטרים וייחודים שלא רואים כל יום בכל מקום. הדגמים מבדים רכים ויוקרתיים, סקסיים ותומכים.

מחירן בארץ: חזייה  550 ₪  תחתון 180 ₪  

 

דגם שראינו לדוגמא בתצוגה-

EMBRACE LACE- (של WACOAL)

דגם סקסי / קז'ואל של מותג ווקאל

דגם אשר מתאים לכל אירוע – החל מיום יום ועד לערב רומנטי. שילוב של קאפ רך ונושם עם רקמה עדינה העוטפת את היקף החזייה למראה אלגנטי וסקסי. הדגם מעניק מחשוף והרמה צנועה לחזה.  חזייה זו מעגלת את החזה . חזייה זו עם קאפ חלק כך שמתאימה לכל בגד וגם לטי שרט.

לקוחה אשר מודדת אותה "שבויה" בקסם של יופי ונוחות.

מחיר 380 ₪ לחזייה, 120 ₪ לזוג תחתונים

 

רשימת סניפים:

קניון קריון, קרית, ביאליק 04-8759493

קניון גרנד, חיפה 04-8220989

קניון עיר ימים, נתניה 09-8853104

קניון רננים, רעננה09-7465811

קניון איילון, רמת גן 03-6186261

קניון עזריאלי, תל אביב 03-6911934

דיזינגוף סנטר, תל אביב  03-6297681

קניון קרית אונו 03-7362608

הקניון הגדול, פתח תקווה 03-9231251

קניון הזהב, ראשל"צ  03-9542340

קניון מלחה ירושלים 02-6791422

בילו סנטר 08-9349421

קניון הנגב, באר שבע 08-6237039

מלכת שבא אילת 08-6331456

שירות לקוחות 03-6480653

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה