רשומות

יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

ביקור חנוכה טעים ושובר דיאטה ברשת "האופה מבגדד"



אתחיל בווידוי- הכי קשה לי לעמוד בפיתוי דברי מאפה. אני מוכנה בשמחה לוותר על מנה עיקרית ולהסתפק בקינוח. לכן, שמחתי להזמנה לבקר באחד הסניפים של רשת "האופה מבגדד" ואני מזהירה מראש, זו רשומה שתשבור לכם את הדיאטה ותעורר חשק גדול למתוק.
 

הסניף בו ביקרתי ברמת החייל הוא כמו בית הממתקים של עמי ותמי מסיפורי ילדותנו או כמו תיבת מתוקים ומלוחים ענקית שקשה מאד לבחור מה לקחת. כפי שאתם רואים בצילומים, הכל כל כך אסתטי ומפתה וקורא לתת ביס. עוגות, עוגיות, לחמים, פיתות, כעכים, קינוחים, מאפי בריאות- הכל תמצאו בסניפי הרשת. יש גם מאפים ייחודיים כמו בעבע תמר- טעים עד מאד, סמבוסק, ג'יבן, כעכים עיראקיים הנעשים בעבודת יד וכמובן לרגל חג החנוכה מבחר ענק של סופגניות בטעמים רבים שמקשים על הבחירה.





 
 

ארתור הנחמד, מנהל הסניף נתן לי לטעום ממגוון המאפים הייחודיים רק לרשת. הסמבוסק עם הגבינה הבולגרית, העגבניות והזיתים היה מדהים. טעים מאד וכך גם סופגניית השוקולד המעולה.

 
 

הרשת הוקמה בשנת 2004 על ידי דני שאול וענת דלל, דור שלישי לאופים מישראל ועירק שלהם נסיון וידע רב. השילוב של הידע ותהליכים מסורתיים לבין שיטות אפייה חדשניות הובילו למגוון של כ-300 סוגי מאפים, לחמים בטעמים, לחמי קסטן, מאפי בריאות, מאפים מקמח מלא, לחמניות וגם מאפים ללא תוספת סוכר.
 

לדברי שאול דני, בעלים ומנכ"ל "האופה מבגדד", "חג החנוכה הוא חג פעיל ואינטנסיבי מאוד בכל סניפי הרשת. הסניפים ערוכים עם צוות מיומן לטיפול ושירות בקהל הלקוחות. כל מוצרינו נאפים מחומרי גלם משובחים ובאיכות בלתי מתפשרת. אנו שמחים לארח את המוני בית ישראל ולהציע להם מוצרי מאפה איכותיים לחגיגה בימי החג".


 

מחירים: סופגניות קטנות: 2 ₪, סופגניות גדולות: 3 ₪. סופגניות קטנות מעוצבות: 4 ₪, סופגניות גדולות מעוצבות: 7 – 8 ₪, עוגיות בעבע תמרים (חצי קילו): 17 – 19 ₪.

 

סניפי הרשת: אזור/חולון/בת-ים/פתח-תקווה/ת"א (חירותנו, האצ"ל) ורמת החיל ת"א  

 

והערה לסיכום הביקור- מה לגבי אזור הצפון? לא מגיע גם להם סניף של "האופה מבגדד"? אני מבטיחה להיות הראשונה לערוך בה קניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה