רשומות

יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

יוצאים 'מחוזקים' עם דומינו'ס פיצה חורפית



רוצים להתגבר על השפעת? לנצח את הצינון? ליבש את האף הנוזל? ובכן, לצערי, פיצה דומינו'ס לא יכולה לעזור בזה. אבל, להשביע את התיאבון היא בהחלט יכולה לעזור ועושה זאת בהצלחה רבה. זוכרים את המהפכה שחוללה דומינו'ס עם הפיצה עד הקצה? ואת השבחים שחילקנו לה כשיצאה עם סדרת המוגזמות המצוינת והתוספות שהיו עליהן? בטח זוכרים. איך אפשר לשכוח?

אז כעת, רעיון משובח נוסף. דומינו'ס מחוזקת! – הלהיט החדש של החורף. הפיצה החדשה מעניקה טוויסט לפיצות המוכרות והאהובות של דומינו'ס פיצה עם בצק מתובל בעגבניות מיובשות הנעשה בעבודת יד וניתן להזמין אותו יחד עם כל סוגי הפיצות והתוספות שבתפריט. דומינו'ס "מחוזקת" מציעה ללקוחות הרשת חיזוק משולש: גם פיצה דקה דקה דקה עם בצק עגבניות ייחודי, תוספת במתנה וגם תוספת של אקסטרה רוטב ואקסטרה גבינת מוצרלה ההולכת עד הקצה ללא עלות נוספת.
 

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל: "תמיד שמגיע החורף אנחנו חושבים על הלהיט החם ביותר שאנחנו יכולים להביא לקהל הלקוחות שלנו. דומינו'ס מחוזקת מיוצרת מחומרי הגלם המשובחים שלנו ומבצק הנעשה בעבודת יד, כמו כל שאר הבצקים שלנו, המעניק איכות קולינרית בלתי מתפשרת בהשוואה לרשתות הפיצה הגדולות בישראל. אני מאמין ששילוב של הבצק עגבניות מיובשות, אקסטרה רוטב, אקסטרה גבינת מוצרלה ותוספת במתנה, וכל זה עד הקצה יעניק לקהל לקוחותינו חוויית פיצה חזקה וטעימה יותר."

 

אנחנו הזמנו את הפיצה המחוזקת וטרפנו אותה מיד. פיצה ייחודית וטעימה. הבצק הדק המתובל בעגבניות יבשות מעניין ושונה מבצק רגיל. הגבינה פוזרה בשפע ויחד עם הרוטב הטעמים השתלבו ושימחו לנו את החיך.

 


לרגל השקת קמפיין החורף תצא דומינו'ס במבצע מיוחד הכולל פיצה משפחתית "מחוזקת" + תוספת ב 55 ₪ בקניית 2 משפחתיות + בקבוק שתייה במתנה! ועוד מבצע השקה נוסף-  משפחתית "מחוזקת" + תוספת ב- 49.9 ₪ באיסוף עצמי מהסניף. המבצעים תקפים עד 31.1.16

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה