רשומות

יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

ALICE MY UNDERWORLD מזמינה אותנו לחקור את העולם התחתון



תמיד תהיתי איך זה להיות אליס בארץ הפלאות. לשתות משיקוי הקסם, לפגוש את הכובען המטורף ולהיפגש עם מלכת הלבבות. ספרו של קרול לואיס ליווה את ילדותי. אינה מלשקו יזמית ואשת קריירה, הלכה עם סיפור הפלאות של אליס צעד קדימה והשיקה את ALICE – רשת חדשה להלבשה תחתונה שיש בה סוג של טיול בארץ הפלאות של ההלבשה התחתונה. המטרה אומרת אינה מלשקו היא להגשים לנשים את חלומותיהן. להביא להן הלבשה תחתונה איכותית ומלאת קסם במחירים אטרקטיביים. אליס, בעיני מלשקו, היא האישה שאנו רוצות להיות. שובבה, מלאת ניגודים, רעננה ומדליקה ואת זאת ניתן להשיג בכל גיל. התפיסה הזו של הנשיות מאד מוצאת חן בעיניי וכך גם החיבור לספר. 
 בצילום- אינה מלשקו
 
 

 
 

הקונספט הזה התבטא גם בעיצוב החנות ומהנה מאד לבקר ולמצוא סמלים המזכירים את הספר. כמו המפתח והשעון או מתלים בצורת קנקני תה. ניכרת המחשבה וההשקעה בכל פרט ופרט בעיצוב והתוצאה יפהפייה בעיניי.



 

מה ניתן למצוא בחנות? מה לא? אינה מלשקו היא היבואנית הבלעדית של מותג ההלבשה התחתונה מאירופה- VERALLY. מותג איכות המעוצב ומיוצר באירופה וכולל- חזיות, תחתונים, סטים, מחטבים, הלבשה תחתונה סקסית. כל זאת במבחר גדול מאד של מידות. נמצא בחנות גם ליין של חזיות הנקה מקסימות וגם ליין שמחליף את המותג סלוגי באיכות מצוינת ובמחירים נוחים. נמצא גם תחפושות סקסיות, חזיות ללא ברזל שמתאים במיוחד לנשים שעברו ניתוחי חזה. הפריטים אופנתיים ויפים כפי שניתן לראות בצילומים.





 

בחנות להלבשה תחתונה חשובה לנו איכות הפריטים אבל לא פחות מכך, גם ההתייחסות אלינו הלקוחות, ההתאמה של הפריטים לצרכים שלנו והמקצועיות של המוכרות. ההתנסות שלי הייתה מאד חיובית. ליליאן , מנהלת החנות, הייתה מקסימה הן בהתייחסות, הן מבחינת הידע והנכונות לעזור לי לבחור את החזיה המתאימה עבורי. ראיתי שכך נהגו כולן וזה היחס שמבטיח שאחזור שוב לרכוש פריטים בחנות. אפילו האריזה של הפריטים מושקעת ומלאת מחשבה. לכל אריזה מוסיפים קלף שוקולד ולב שוקולד וזה נעים וטעים.
 

בצילום- השוקולדים שתמצאו אצלכם באריזה

ALICE בגן העיר היא חנות הדגל. אינה מלשקו מתכננת רשת ארצית בתחום ההלבשה התחתונה. רשת חנויות אליס תחת הסיסמא Alice – My Underworld. אכן יזמית מלאת אמביציה. אינה עלתה לארץ כשהייתה בת 21. היא נשואה ואם לבת ובן המשרתים בצה"ל. בשנים האחרונות ייצאה לחו"ל שתלים דנטליים ישראליים. באחד הקונגרסים הרפואיים הבינלאומיים התוודעה לחברת VERALLY מבלרוס והכירה את בעלת המפעל. היא הוזמנה למפעל והתלהבה מהפריטים העדינים והאיכותיים והחיבור הזה הוא שיצר את ALICE.

בצילומים- למעלה אינה מלשקו. למטה- אורלי אייזיק היועצת השיווקית וליליאן.

לרגל ההשקה ימכרו פריטים במחירי מבצע מיוחדים ולחברות מועדון יינתנו הנחות שוות. למשל- הפריטים הללו - הסט הראשון ב-155 ש" במקום ב-234 ש"ח. הסט השני החזיה 395 ש"ח במקום 550 ש"ח. והתחתון 55 ש"ח. 

 

 

אליס - ALICE – My UnderWorld בגן העיר רחוב אבן גבירול 71

תל אביב קומת הכניסה, חנות מס' 23.

 
לפייסבוק של אליס - כאן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה