רשומות

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

פתיתי דגנים של חברת רפאל'ס



חברת רפאל'ס, יצרנית הגרנולה וחטיפי הדגנים, השיקה סדרת מוצרי דגנים חדשה. זו סדרה של תערובות דגנים הכוללת 7 תערובות- פתיתי כוסמין מלאים, פתיתי חיטה מלאה, פתיתי שעורה מלאה, פתיתי שיפון מלאים, פתיתי שיבולת שועל מלאה (עבה) פתיתי שיבולת שועל מלאה (דקה), ומיקס פתיתי דגנים.

התערובות הינן עשירות ומגוונות ובעלות ערכים תזונתיים גבוהים. מה ניתן להכין איתם? לחמים, עוגיות, עוגות, שייקים, פשטידות ומאפים מלוחים וגם כציפוי לשניצל. אני קיבלתי את פתיתי הכוסמין המלאים והחלטתי להכין איתם את קרקרי הבריאות שלי. בדרך כלל אני מכינה אותם עם קמח כוסמין והפעם הכנתי עם פתיתי הכוסמין ויצא מצוין.

להלן המתכון-

חומרים

1 כוס פתיתי כוסמין

11/3 כוסות קוואקר

1/2 כוס שומשום

1/3 כוס זרעי פשתן

3/4 כוס גרעיני חמנייה

1 כפית מלח

2 כפות שמן זית

2 כוסות מים

אופן ההכנה

לערבב את כל החומרים לעיסה דלילה, את העיסה למרוח בצורה שווה בשני תבניות אפייה מרופדות בנייר אפייה. לאפות בתנור שחומם מראש ל- 170 מעלות. אחרי עשר דקות להוציא ולחתוך לריבועים, כיוון שאחר כך הקרקרים ישברו אם ננסה לחתוך. להחזיר לתנור לעוד חמישים דקות .

בתיאבון.

את סדרת פתיתי הדגנים ניתן למצוא בכל רשתות המזון.  המחיר המומלץ לצרכן 9-7 ₪ לאריזת 400 גרם.

ולסיום, קצת על חברת רפאל'ס. זו חברה שהתמחותה היא בייצור מוצרי מזון טבעיים ומזינים. הם יצרני גרנולה באיכות גבוהה המשווקת במספר טעמים. תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו") חטיפי אנרגיה "פוזיטיב". ועוד. מטרת החברה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה