רשומות

יום שישי, 11 בדצמבר 2015

שיטות טיפול חדשניות וייחודיות בבוטיק האסתטיקה והיופי SLIM&BEAUTY

 


 
 
 
טיפולי היופי והטיפוח מתקדמים ומשתנים תדיר. המגמה היום היא לעבור מטיפולים מסורתיים שבהם הוזן העור בקרמים שונים לטיפולים המשלבים אנרגיות אור, גלי אולטרא סאונד ותדר רדיו. ד"ר רמי פטררו ורומן באשה החליטו להביא את בשורת הטיפולים הללו גם לקריות ופתחו בוטיק לטיפולי יופי שבו מבוצעים כל הטיפולים רק במכשור של SYNERON CANDELA. (חברה בינלאומית בעלת ניסיון של ארבעה עשורים בהתמחות בתחום) אלו טיפולים שאינם פולשניים ומבוססים על טכנולוגיה מתקדמת כמו אנרגיית תדרי רדיו RF  ואנרגיה אופטית בעזרת מכשירי ה-ELOS PLUS וה- VELASHAPE III.

 

אני הוזמנתי להתנסות באחד הטיפולים ומרינה, מנהלת הבוטיק, בחרה עבורי את טיפול "סינדרלה"- טיפול של מיצוק ומתיחה הגורם לייצור קולגן ומטשטש את הקמטים. זה טיפול מעולה שכדאי לעשותו לפני אירוע או במידה ומחליטים על סדרת טיפולים יהיה אפקט מצטבר שמחליף את טיפולי הבוטוקס או טיפולים פולשניים אחרים. הטיפול ארך כשעה והמכשיר פלט פולסים של חום לעור הפנים. זה היה נעים ולא מכאיב ואם לא הייתי מתביישת הייתי מנמנמת תוך כדי הטיפול. כפי שתראו בצילומים הקמטים ליד העיניים אכן היטשטשו וכך גם בצידי הפה ובמצח. יאנה הקוסמטיקאית ביצעה את הטיפול במיומנות ומקצועיות ותוך כדי סיפרה לי שיש הבדל גדול בין הגישה הטיפולית כיום שאכן מביאה לתוצאות מיידיות ולא דורשת מספר רב של טיפולים לבין מה שהיה נהוג בעבר שלא ממש הביא לתוצאות.
 בצילום- לפני הטיפול. ממתינה שיתחיל.
 בצילום- הקמטים ליד העיניים לפני הטיפול
בצילום- אחרי הטיפול. ואכן תוכלו להיווכח שהקמטים היטשטשו.

העיקרון, אומרת מרינה מנהלת המקום, הוא לבצע סדרות טיפולים קצרות של 3-4 טיפולים בלבד. זה מספיק כדי להביא לתוצאות טובות. הן מבחינת מיצוק ומתיחה או טיפולי פיגמנטציה או טיפולי המסת שומן והצרת היקפים. לכל מטופל נבנית תכנית טיפולים אישית המתאימה לצרכיו. לא יקרה שלקוח יצא מהבוטיק כשהוא מאוכזב או בלי שיראה תוצאות. התוצאה חשובה מאד והלקוחות מלווים באופן אישי ומקצועי כל מהלך הטיפולים.
בצילום- מרינה מנהלת הבוטיק.

אילו טיפולים תוכלו למצוא במקום? הסרת שיער, טיפול בכתמי פיגמנטציה ונימי דם בעור הפנים, מיצוק עור הפנים והשבת מראה חי, הפחתת צלקות שקועות, קמטוטים, צלקות פוסט אקנה וקמטים בעור הפנים, קילוף עמוק וחידוש תאי עור הפנים, הפחתת סימני מתיחה ומיצוק, הצרת היקפים והמסת שומן, העלמת צלוליט בגוף ופירוק שומן- לא פולשני.

המקום אסתטי מאד, מבריק מניקיון וזה הדבר הראשון שאני בודקת כאשר אני מגיעה למכון יופי. האווירה נעימה ומקבלת ובהחלט ניכרת ההשקעה הרבה במקום. הטיפול בו התנסיתי הוא טיפול לטווח קצר ולצערי, אחרי כ-48 שעות אפקט המתיחה ירד. כדי שתוצאות הטיפול יישמרו יש לעבור סדרה של טיפולים שימריצו את ייצור הקולגן וייצרו אפקט מתמשך של מיצוק. לגבי עלויות הטיפול- שאלתי על כך ומרינה ענתה שמכיוון שהטיפולים מותאמים אישית העלויות משתנות בהתאם אך המחירים סבירים ולא גבוהים. אז מי שרוצה מראה עור מוצק ומתוח- יש לאיפה לפנות.
 בצילום- חדר ההמתנה
בצילום- אחד מחדרי הטיפולים

SLIM&BEAUTY – דרך עכו 61, קרית מוצקין. טלפון: 072-2575655

לכניסה לאתר הבוטיק-


 

 

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה