רשומות

יום חמישי, 7 בספטמבר 2023

קבוצת לאונרדו השיקה את COMBOLIGHT מסדרת הדגל של HYPER PULSE , בוועידת האסתטיקה השנתית

השבוע הוזמנתי להשתתף בוועידת האסתטיקה השנתית אותה עורכת, זו השנה השנייה, קבוצת לאונרדו. זו הייתה וועידה מרשימה בה השתתפו מאות אנשי מקצוע מהתחום, סלבריטאיות ואנשי תקשורת.



קבוצת לאונרדו ידועה מאד בקרב אנשי המקצוע והיא נחשבת למובילה בתחום וכזו שמציבה סטנדרטים חדשים בעולם המכשור הטכנולוגי לקליניקות, רופאים וקוסמטיקאיות.

הוועידה החלה במינגילינג שמח שכלל בופה איכותי, בר משקאות ומוזיקה עכשווית. מאות הקוסמטיקאיות ואנשי מקצוע מהמובילים בתחום האסתטיקה התעניינו בטכנולוגיה החדישה שהוצגה במסגרת הקונספט 'מצוינות באסתטיקה'.

שמח על הבר

                                                    מנשנשים בהנאה

צוות קבוצת לאונרדו בראשות רוני בר מנכ"ל ויו"ר הקבוצה ואיריס בר מנכ"לית שותפה ומנהלת קלינית הציגו את המכשיר הטכנולוגי החדיש COMBOLIGHT מסדרת הדגל HYPER PULSE  אשר שולבו בו לראשונה 3 טכנולוגיות:

טכנולוגיית ALT-  -הטכנולוגיה החדשנית, בעלת הפטנט העולמי, אשר יודעת להעניק אינדיקציות פולשניות מתקדמות מבלי לפגוע ולייצר נזק לרקמה

טכנולוגיית LASER -  - טכנולוגיה אשר מספקת עוצמה גבוהה ומבטיחה תוצאות מדויקות

טכנולוגיית RF -  - טכנולוגיה אשר מספקת גלים אינטנסיביים ביעילות מבוקרת ובטוחה.

רוני בר מסביר לאנשי המקצוע אודות מכשיר ה- COMBOLIGHT 

מכשירי סדרת הדגל HYPER PULSE  

רוני בר מנכ"ל ויו"ר הקבוצה משתף כי תהליכי פיתוח הטכנולוגיות באו לענות על צורכי השוק ולאשש את מה שהמחקרים מוכיחים- "שילוב טכנולוגיות מעצים תוצאות" עוד מוסיף רוני בר -  "מטרת העל של החברה בפיתוח טכנולוגיות היא תוצאות מנצחות ללא פשרות".

בראיון אתו הוסיף רוני בר כי מדובר בטכנולוגיות פורצות דרך לא רק בארץ אלא בעולם כולו "מדובר על טכנולוגיית פלזמה קרה חדשה המבוססת על גז ארגון העוזר בהחדרת החומרים הטיפוליים ושיקום הרקמה. אנחנו הראשונים בעולם וזה הולך להיות הדבר הבא באסתטיקה העולמית".

רוני בר מתראיין לאתר ספוט איט

איריס בר עם יעל גולדמן 

איריס בר - מנכ"לית שותפה ומנהלת קלינית מדגישה - "כחברה מובילה בתחום האסתטיקה והטכנולוגיות, החזון שלנו להמשיך לתת מענה ופתרונות לאנשי מקצוע בענפי הקוסמטיקה והרפואה, תוך שמירה על ערכים של יושרה, מקצועיות, חדשנות ושירות ללא רבב.

עוד בוועידה, במסגרת התוכן המקצועי , נערך פאנל מקצועי בהשתתפות ד"ר לוי אברהם, ד"ר יוסי טייב, איריס בר מנהלת קלינית של הקבוצה וגליה תורן חן בנושא עידן השילובים בין טכנולוגיות להזרקות.

בנוסף, קבוצת לאונרדו ממשיכה לאמץ ולחבק את השיתוף הפעולה עם ויצו ותספר עוד פרטים בוועידה, על תכנית הפעולה ארוכת הטווח שנבנתה עם המומחיות המקצועיות של ויצו ומטרתה היא גיוס קהילת הקוסמטיקאיות הישראלית להעלאת מודעות לתופעת האלימות.

בסיום הערב נהנו המוזמנים מהופעתה של הזמרת דקלה.

על קבוצת לאונרדו

קבוצת "לאונרדו לאסתטיקה", הינה מותג בין-לאומי תוצרת כחול לבן, מהמובילים בתחום האסתטיקה הרפואית בארץ ובעולם, מאז שנת 2007.

הקבוצה מפתחת, מייצרת ומשווקת מכשור טכנולוגי מתקדם לרופאים, לקוסמטיקאיות ולקליניקות בטכנולוגיית היפר פולס ALT הנחשבת לטכנולוגיה המתקדמת והמהירה בעולם ומשמשת קהלים שונים ומגוונים, ב-24 מדינות על גבי הגלובוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה