רשומות

יום ראשון, 24 בספטמבר 2023

את נהריה כבר גיליתם? בואו לנפוש במלון הבוטיק H34 על שפת הים ולהכיר את סודותיה של העיר

בשנות החמישים והששים במאה הקודמת העיר נהריה הייתה עיר נופש פופולרית. לאורך שפת הים של נהריה היו פנסיונים רבים ומלונות קטנים ועשירי הארץ נהגו לבוא בחודשי הקיץ ולהתגורר בעיר ששקקה תיירים. יש עוד מי שזוכרים את הכרכרות הרתומות לסוסים שנעו ברחובות העיר, את התזמורות שניגנו בבתי הקפה, את מועדוני הלילה ואת בית הקפה "פינגווין" אשר כל אחד ראה חובה לבקר בו. השנים חלפו, הפנסיונים שממו, התיירים מיעטו להגיע והעיר שינתה פניה ורק הנוסטלגיים בינינו זכרו לה חסד נעורים.

אך, בשנים האחרונות, מתעוררת נהריה מתנומתה הארוכה ומוכיחה שיש לה עוד הרבה מה להציע. בשבועות האחרונים ביקרתי בנהריה פעמיים ושמחתי לגלות שהעיר בתנופה. מלונות חדשים, אטרקציות מלהיבות וקולינריה מפתיעה.

בכתבה זו אמליץ לכם על מלון בוטיק מקסים 34H (המעפילים 34) השוכן מספר צעדים משפת הים והטיילת הכי יפה בארץ, על אטרקציה מלהיבה של שייט בסירת טורנדו לאורך חופי אכזיב ועד ראש הנקרה עם צוות אקסטרים ים ועל פטיסרי קטן ומיוחד BAKE HOUSE שהמאפים שלו ייקחו אתכם לעולם המאפים המרובעים והמעלפים.

מלון הבוטיק המעפילים 34H

המלון במרחק פסיעה מחוף הים

מלון הבוטיק 34H נמצא צעדים ספורים משפת הים והטיילת היפה של נהריה. לובשים בגד ים, כפכפים ושמלת חוף וכבר אתם בחוף רחצה מוסדר ושלו. אם בא לכם רק לטייל אתם תופתעו מהטיילת היפה של נהריה שהיא לדעתי היפה בארץ. הטיילת מתמשכת מהמושב שבי ציון בדרום נהריה ועד ראש הנקרה ותוכלו לטייל ברגל או באופניים לכל אורכה, לשתות קפה בבתי הקפה שעל החוף או לאכול באחת המסעדות הטובות שיש על הטיילת.




בעל המלון אריק אהרונוביץ הוא יזם צעיר ונמרץ אשר בשנת 2015 החליט לעזוב את עבודתו כיבואן של ציוד גינון ולהשקיע את כל כספו במוטל ישן שעמד שומם על שפת הים. שמונה וחצי שנים בנה את מלון הבוטיק כשהוא חושב על כל פרט ופרט, החל מהשמפו במקלחות ועד עיצוב הלובי בסגנון איטלקי חמים ונוח. אריק אינו מתבייש לומר שהוא ציוני שאוהב את ישראל. הוא יכול היה, כפי שעושים רבים, להשקיע את כספו ביוון או קפריסין. אך, כמי שהיה לוחם בגבעתי נחוש ואוהב את ארצו, הבחירה שלו הייתה להשקיע בעיר מולדתו ולעשות הכל כדי להעסיק אנשי מקצוע מקומיים ולבנות מלון לתפארת. בכניסה למלון תמצאו את ההדפס של מגילת העצמאות ועל גג המלון מתנוסס בגאווה דגל ישראל.

אריק אהרונוביץ עם אבא מוטי
אריק ואני בלובי

השילוב הזה של מלון שהיזם שלו הוא נהרייני ציוני, השוכן ברחוב המעפילים ומזכיר את סיפור ההעפלה וסיפורה של נהריה, הוא מרגש ומיוחד ומדבר אל ליבי. עד היום, לפי השמועה, נמצאים במרחק קצר מהחוף שרידים של ספינת המעפילים "האומות המאוחדות" שנטרפה במקום.



את מי אתם מזהים בתמונה?



הנוף מהחדר

המוצרים הכי איכותיים

המלון עצמו מפנק וחדשני. החדרים רחבים ויפים, משקיפים על הים, העיצוב מיוחד וניכר שהושקעה מחשבה על כל פריט ריהוט. החדר מאובזר בכל מה שצריך לשהייה מהנה. החל מחלוקי ספא ועד כלי רחצה איכותיים- יש סלסלה עם מברשת שיניים, כלי גילוח, סבונים, ומה לא. יש ערכת קפה ומכונת אספרסו. מיני בר, כספת, מייבש שיער, מסך טלוויזיה גדול ובמרפסת יש ג'קוזי הצופה אל הנוף. ויש גם WIFI מהיר, טיפולי ספא פרטיים (בתוספת תשלום ובתיאום מראש) ואווירה נעימה וחמה.


הנוף מהמלון

על גג המלון יש ג'קוזי ופינות ישיבה וניתן לשקוע באחת הכורסאות, להביט אל הנוף המרהיב ולחוש כיצד השלווה עוטפת אותנו.

על גג המלון

המלון קרוב מאד למרכז נהריה והרחוב המרכזי הידוע הגעתון. שם ניתן למצוא מסעדות ומקומות בילוי. על הטיילת יש קאנטרי קלאב, יש פארקים לילדים, מסלולי ריצה ואפילו אתר ארכיאולוגי ובו מקדש כנעני מתקופת הברונזה בסמוך למלון.

המלון מציע גם חבילות ומבצעים וכדאי להיכנס לאתר ולבדוק. למשל: חבילת אהבה זוגית עם טיפול ספא של 30 דקות לכל אחד, בקבוק יין וצ'ק אאוט מאוחר עד 17.00.

ארוחת הבוקר היא על שפת הים בביסטרו TATE הכשר והיא מצוינת וטעימה מאד. מה יותר כיף מאשר לשבת אל מול הנוף ולהתפנק עם ארוחת בוקר עשירה ומצוינת?


אנחנו נהנינו מאד מהשהייה במקום ומהשרות המסור והאדיב. מיקום המלון, עיצובו והיחס אותו מקבלים הפך את חווית הנופש למושלמת.

כתובת: המעפילים 34, נהריה

טלפון- 077-3477-077

לאתר המלון- לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

אינסטגרם- לחצו כאן

אקסטרים ים נהריה

אקסטרים ים נהריה מציעים מגוון רחב של פעילויות ימיות המתאימות למשפחות, זוגות, קבוצות וחברות. אנחנו הגענו לשייט בסירת טורנדו מהירה ולא ממש ידענו מה מצפה לנו. זו הייתה חוויה מדהימה ומרטיטה שלא נשכח.

השייט בסירת טורנדו מהיר מאד והייתי זקוקה למספר דקות כדי להתרגל למהירות ולקפיצות וכשהתרגלתי נהניתי מכל שנייה ושנייה והצטערתי שהסתיים ועוד יותר הצטערתי שלא בחרתי גם להוסיף שנורקלינג לאורך איי אכזיב. זה כבר יקרה בפעם הבאה.





השייט מתבצע מהחוף בנהריה ומגיע עד חמשת איי אכזיב וקרוב מאד לראש הנקרה. שייטנו בין איי אכזיב המוגנים, עתיקות הגן הלאומי ושרידי הכפר הפיניקי והגענו עד 'רגל הפיל' שלמרגלות ראש הנקרה.

אקסטרים ים מציעים גם טיולי שטח אתגריים, גיבושים לקבוצות ומשפחות, שייט בננות, שייט בסירות טורנדו משולב בשנורקלינג, שייט אבובים, השכרת סאפים, חתירה בקייאקים, הפקת אירועי חוף ואירועים פרטיים כמו ימי הולדת, ימי גיבוש לחברות, ימי כייף לחברים ומשפחה.

אני כבר מתגעגעת לפעם הבאה וממליצה בהתלהבות.

לאתר של אקסטרים ים- לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

אינסטגרם- לחצו כאן

BAKE HOUSE


שירית המקסימה התאהבה בגיל צעיר באפיית עוגות שמרים. היא החלה למכור עוגות שמרים קלאסיות שהכינה במטבח הביתי ומשם התפתחה, התמקצעה ולבסוף פתחה מקום משלה בנהריה עיר מולדתה.

הקונדיטוריה מתמחה בבצקי שמרים והמאפים מרובעים ומעלפים בטעמם. מניסיון אישי קשה להפסיק. כל כך טעים! תמצאו אצלה מיני בריושים, כריכים מיוחדים, כריכי בייגל, סינמון, ברד פודיניג, מיני קיובס, בצק קרואסון ממולא בטעמי וניל, מסקרפונה, פירות יער, גנאש שוקולד ועוד. הטעמים משתנים לפי העונה ולפי חומרי הגלם.




המאפים והעוגות כולם עבודת יד וחומרי הגלם איכותיים ומשובחים. הקונדיטוריה כשרה.

יש במקום פינות ישיבה ואפשר ליהנות מקפה ומאפה שלא תמצאו בשום מקום אחר ויש גם משלוחים.

ניתן לחגוג במקום אירועים מיוחדים ואף להשכיר את החצר להרצאות ואירועים.

מומלץ בחום. חוויה טעימה ומענגת.

כתובת: ליאו בק 64 נהריה

להזמנת משלוחים: 055-5530495

פתוח: שני-ששי 8.00-14.30

בפייסבוק- לחצו כאן

באינסטגרם- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה