רשומות

יום שישי, 22 בספטמבר 2023

לאן תטיילו והיכן תאכלו בחג הסוכות וגם אחרי? ההמלצה שלי -ראש הנקרה ומסעדת הצוק, מסעדת שף כשרה למהדרין

הנוף ממסעדת הצוק

אתר ראש הנקרה הוא אחד מהמקומות הכי יפים בארץ. זו חוויה מרהיבה להגיע עם כל המשפחה לרדת ברכבל ולגלות את יופיים של הנקרות, להתפעל מהצבע הטורקיזי של המים ולטייל במסלול מוסדר בין נקרות הסלעים ולצפות בגלי הים הנשברים אל המצוק. לאחר הטיול מבקרים במנהרת הרכבת המנדטורית, צופים בסרטון על המקום ומסיימים במסעדת הצוק שהיא מסעדת שף כשרה למהדרין ונהנים מחוויה קולינרית המתאימה לכל המשפחה.



מסעדת הצוק שוכנת אל מול הים והנוף הנשקף מהחלונות הפנורמיים של המסעדה מרהיב ביופיו. אנחנו הגענו למסעדה קצת אחרי השקיעה וצפינו באורות המנצנצים למרחוק. השילוב של נוף, יין טוב וטעמים ים תיכוניים הוא שילוב מנצח ומהנה.




את המסעדה הקימו השפים מאור מלכה ואריק דניארו שהגשימו חלום ופתחו מסעדת שף כשרה למהדרין המבוססת על חומרי גלם מקומיים וטריים, בשרים איכותיים ודגים מהים. המסעדה מתאימה למשפחות, היא רחבת ידיים ונעימה מאד. יש גם אפשרות לערוך במקום אירועים עד 120 מוזמנים כשהתפריט נבחר ומעוצב על ידי השפים.

תפריט המסעדה כולל התחלות של לחם ומטבלים וסלטים. מנות ראשונות של חזה אווז, קרפצ'יו פילה, ניוקי ערמונים, קרואסון אסאדו, כבד אווז, פטריות מוקפצות ועוד. בעיקריות- פילה לברק, פילה סלמון, אנטריקוט בקר, פילה בקר, פרגית מושחמת, המבורגר השף, מניפת סינטה ועוד. ויש גם תפריט קינוחים ויינות עשיר.

מה אכלנו? אנחנו בחרנו בארוחת טעימות עשירה במיוחד.

התחלנו עם לחם הבית שהוגש בלוויית מטבלים של שום קונפי, טחינה, עגבניות מיובשות ולימון כבוש. הגיעה גם קרפצ'יו סלק עם קוביות מלון ופקאן סיני שהפך את המנה לקראנצ'ית ומעניינת. כמו כן הוגש סלט טאבולה בורגול עם חמוציות וירק, סלט משאושה חם וטעים וסלט כרוב מפתיע ומרענן עם חמוציות ושקדים שחיסלנו מיד. גם קרם החציל עם הקצח היה טעים ואהוב. (התחלות- 78 ₪)


עם ההתחלות הגיע לשולחן סלט מרענן של לקט חסות, רוקט, אגוזי מלך, צנוניות ופרי העונה. אשר כשמו כן הוא. מרענן ומעניין (56 ₪)

לקט פטריות מוקפצות ברוטב אסיאתי על מצע של פולנטה כמהין. מנה עשירה ומשביעה. (71 ₪)


ניוקי ערמונים ופטריות ברוטב שמנת- מנה מהמטבח האיטלקי המשלבת בהרמוניה פטריות, ערמונים וניוקי כשהרוטב מאחד ביניהם לביס טעים במיוחד. (62 ₪)

חזה אווז על מצע קרם כתום בציר בקר- לאוהבי אווז זו מנה מומלצת. (72 ₪)

קרואסון אסאדו מפורק- מוגש עם עלי חסה פריכים ואיולי צ'ילי. מנה מפתיעה בטעמיה, מיוחדת ומומלצת. (68 ₪)

סיגרים פריכים- במילוי עגל ופרגיות בלווי טחינה וסלסת עגבניות מעושנת. מנה מצוינת והרמונית (68 ₪)

קינוחים

כיוון ששנינו אוהבי שוקולד בחרנו בקינוחי שוקולד שהיו מצוינים.

קינוח מיוחד במינו של דקואז שקדים, אנגלז וניל, קרמה שוקולד ומלח גס לצד גלידת קרמל. השילוב של השוקולד והמלח הוא מצוין לטעמי ויחד עם הווניל, השקדים והגלידה כל ביס הוא חוויה.

קינוח של סופלה חם עם גלידת ווניל. מצויין!

לסיכום: מסעדת שף כשרה למהדרין המוכיחה שכשרות יכולה להיות משולבת באיכות.

מסעדת הצוק- אתר תיירות, ראש הנקרה

טלפון: 04-6016849

שעות פתיחה: ימי א'-ד' 10.45-22.00 יום ה'- 10.45-22.30 ששי- 10.30 ועד שעתיים לפני כניסת השבת. שבת- חצי שעה אחרי צאת השבת ועד 22.30

לאתר מסעדת הצוק- לחצו כאן

בפייסבוק – לחצו כאן

באינסטגרם- לחצו כאן

 

צילומים: ניסן גביש

גילוי נאות: היינו אורחי המסעדה.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה