רשומות

יום שבת, 12 באוגוסט 2023

ביקור בחברת MON PLATIN אשר מוציאה לקראת החגים ערכה חגיגית לטיפוח השיער


 

לקראת החגים משיקה חברת מון פלאטין, הידועה במוצריה האיכותיים, ערכה מיוחדת לחג כדי לתת מענה לצרכי טיפוח השיער המגוונים. זו הייתה הזדמנות מצוינת לבקר במפעל החברה , להכיר את האנשים העומדים בראשה ואת מוצרי השיער המצוינים שלה הנמכרים בכל העולם.

חברת MON PLATIN הוקמה לפני למעלה מ-30 שנים. חברה משפחתית המייצרת מוצרים לטיפוח השיער מהטובים בארץ.

ירמי מזרחי מבעלי החברה אירח אותנו במפעל, ערך לנו סיור במדורים השונים וסיפר על הדרך שעושה מוצר החל מהפיתוח ועד האריזה. מרתק לראות את השלבים השונים שעובר מוצר וכמה חשוב כל שלב. אפילו למדבקות על המוצר משמעות חשובה, כיוון שהמדבקה מכילה את פירוט הרכיבים והיא צריכה להיות מדויקת ומעודכנת. כל מוצר עובר לפני הפצתו בדיקות מעבדה קפדניות ורק לאחר קבלת התוצאות, ניתן לשחרר את המוצר לשוק.

ירמי מזרחי מבעלי המפעל 
סיור במפעל

מוצרי מון פלאטין נמכרים ב-54 מדינות בעולם. "כציוני, אוהב ישראל" אמר ירמי מזרחי "חשוב לי שעל כל מוצרינו יהיו כתובים ההסברים גם בעברית ויצוין שהמוצר יוצר בישראל" אכן, גאווה ישראלית.

למון פלאטין מוניטין ידוע ונרחב ומוצריה איכותיים ואהובים. הגישה החדשנית שלה לפיתוח, ייצור ושיווק הוכיחה את עצמה היטב.

אלישע מזרחי, מנהל המותג, הציג לפנינו את מהדורת המוצרים לחג שזכתה לכינוי "ערכת החג של מון פלטין" והיא הגיימצ'יינג'ר הבא בשוק טיפוח השיער.

אלישע מזרחי מציג את מוצרי הסדרה ואת התיק המהודר בו יארזו לקראת החג.

הערכה כוללת את השמפו והמסכה הפופולריים של סדרת Hyloren הידועים בתכונות ההזנה שלהם, וכן מסכה ללא שטיפה לשיקום שיער מיידי.

בנוסף, הערכה כוללת את הלהיט של הקיץ – הלא הוא ה- DREAM HAIR שכולנו מכירות, שנועד להגן על השיער מפני נזקי חום, מה שהופך אותו למוצר חובה לכל נשות ישראל.

אלישע הסביר לנו שהחדרת חומצה היאלרונית למוצרי שיער אינה דומה כלל למה שאנו מכירים במוצרי הטיפוח לפנים. השיטה שונה ומדובר בפולימר קצר המצליח לחדור לסיבי השיער לשקם אותם, לעבות, לטפל ולהחזיר לשיער את הרכות והגמישות שלו. זו הייחודיות של סדרת HYLOREN.

ערכת החג של  מון פלטין, המותאמת לדרישות שיער ספציפיות, מציעה ארבע גרסאות:

-         ערכה לשיער יבש וצבוע: מעניקה טיפול מקיף בשבעה ממדים - ספיחת לחות, אפקט אנטי פריז, חיזוק סיב השיער, הגברת הגמישות, הוספת נפח לסיב השיער, הגברת הברק הטבעי ונטרול רדיקלים החופשיים, ובכך מותיר את השיער נעים למגע, גמיש, בעל מרקם אחיד לכל האורך ועמיד יותר לסירוק.

-         ערכה לשיער שעבר החלקה: מדובר בערכה ראשונה מסוגה בארץ שמכילה פורמולציה מדויקת וחדשנית של חומצה היאלורונית לשיקום סיב השיער לאחר תהליכי ההחלקה השונים ולחיזוק ושיפור אינטנסיבי של מראה השיער לאורך זמן.

-         ערכה לשיער דק: פורמולה מיוחדת להגברת הנפח הודות לתרכובות הקלציום, גורמת לחיזוק סיב השיער מהשורש ועד לקצוות, יצירה של משטח פנים אחיד לסיב השיער והגברת תחושת הברק הטבעי, הרכות והגמישות של השיער לכול אורכו.

-         ערכה לשיער בלונדיני: נותנת מענה לצרכים הייחודיים של אלו שנהנות יותר! טכנולוגיה מהפכנית להדגשת בלונד עוצמתי המעניקה לסיב השיער טיפול מקיף בשבעה ממדים –ביטול גוון צהוב או כתמתם ולא רצוי, ספיחת לחות, אפקט אנטי פריז, חיזוק סיב השיער, הגברת הגמישות, הגברת הברק הטבעי ונטרול רדיקלים חופשיים, ובכך מותיר את השיער בגוון זוהר ובוהק.

את ערכות החג של מון פלטין ניתן להשיג אך ורק במקומות מקצועיים ואצל מעצבי שיער מורשים וזאת, כדי להבטיח ללקוחות למצוא את ההתאמה המושלמת לסוג השיער.

כדי למצוא את המומחה הקרוב לביתך, צרי קשר בטלפון 03-9512017

***ועכשיו במחיר מיוחד – ערכת החג של מון פלטין בעלות של 400 ₪ בלבד!***

 עם המוניטין שלה למצוינות, ורשת הפצה גלובלית המשתרעת על פני יותר מ- 50 מדינות, מון פלטין ממשיכה לקבוע סטנדרטים בתעשייה. ערכת החג של מון פלטין מייצגת את המחויבות של החברה לספק פתרונות יעילים וחדשניים לטיפוח השיער, ומעניקים ללקוחותיה תוצאות יוצאות דופן מבחינת נראות ובריאות.

לאלו המבקשים להחיות את שיערם לקראת החג - ערכת החגים של מון פלטין היא הפתרון המושלם, אל תחמיצו את ההזדמנות לגלות את הפוטנציאל האמיתי של השיער שלכן עם מוצרי טיפוח השיער של מון פלטין



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה