רשומות

יום ראשון, 13 באוגוסט 2023

ב"פיטמאסטר" חוצות אלונים חגגו יום הולדת שנה באירוע בשרים מפואר

ביום ששי האחרון (25 לאוגוסט) הצטרפתי למאות החוגגים שהגיעו לחגוג עם סניף "פיטמאסטר" חוצות אלונים, שנה להיווסדות הסניף.

החגיגות החלו בשעה 11.00. אני הגעתי שעה אחרי ולא האמנתי למראה עיניי, מאות אנשים כבר הגיעו לסניף כדי להשתתף בחגיגת הבשרים הכי מרשימה, מיוחדת וטעימה שראה קניון חוצות אלונים בעמק יזרעאל, מימיו.



זה היה אירוע מלא בשמחה, טעמים ואנשים. הגיעו אליו מעל 1000 איש, נלהבים לטעום את המנות המיוחדות שהכינו מומחי הבשרים לחגיגה. עמדות הבשר הציגו מופע בשרים שלא היה כמותו והחוגגים מילאו צלחות במנות איכותיות וטעימות. ברזי הבירה הקרה לא הפסיקו לעבוד וגם הילדים נהנו עם אטרקציות ומתנפחים וארוחת ילדים מיוחדת.





צילום: עדן לוי
צילום עדן לוי

זה היה אחד האירועים השמחים וטעימים בו השתתפתי. מאות אנשים יושבים יחד, נהנים מהמוזיקה וממטעמי הבשר והבירה. זו הייתה גם הזדמנות להכיר מקרוב את רשת "פיטמאסטר" אשר הקונספט שלה מיוחד במינו ומשנה את פני הקולינריה בארץ.

חוויה שבה הגיבור האמיתי היה הבשר המעושן והטעים שהוגש במהלך האירוע - הדוכנים בפסטיבל הציעו למבקרים את מנות הדגל של הסניף - כתפיים של טלה, קיצוץ מנות צוואר טלה, מנת שווארמה, כריך סינטה ועוד, כל זאת במחירים נוחים שאפשרו למשפחות שלמות להגיע וליהנות מבשרי איכות כשרים למהדרין, במחירים נוחים במיוחד ונגישים.






אנחנו טעמנו את מנת הסינטה קלאב- נתחי סינטה שניצלו על פחמים והוגשו בתוך ג'בטה אוורירית עם איולי שיפקה שהוסיפה פיקנטיות וחריפות ועם עלי בייבי וריבת בצל. מנה עשירה וטעימה.

עוד טעמנו את מנת הבריוש שואו- ארמה שהייתה מצוינת. כתף טלה מעושנת, מעורבת עם פרגית צלויה ובתוספת כרוב ופלפלים מעושנים, בצל מוחמץ בסומק ופטרוזיליה, עם טחינה ירוקה ולימון כבוש, בתוך לחמנית בריוש רכה ואוורירית. טעים ברמות!


דניאל בן מויל, אחד השותפים של "פיטמאסטר" בחוצות אלונים, סיפר בראיון כיצד הסניף שלו הגיע לפופולריות הגדולה שלו, תוך זמן כה קצר: "העמק ואנשי הצפון מחזיקים אהבה, באנו לעשות רק טוב. מעל 1000 איש הגיעו לאירוע והגיעו במטרה לכבד וליהנות מפסטיבל הבשר המטורף שלנו. הוצאנו את הלב והאנשים החזירו לנו אהבהאנחנו ארבעה שותפים בסניף - כל אחד מרכיב תפריט אחר. בכל פעם אנחנו מציעים לקהל תפריט שונה, תורמים את הידע שלנו בעולם הבשר ואוהבים את זה. אף אחד מאתנו לא שף - אנחנו בעיקר אנשים של אהבה. אנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים ואנשים מגיעים להשתתף בשמחה שלנו מידי ערב. בכל פעם 120 איש מגיעים אלינו זרים ויוצאים מהאירוע שלנו חברים ומחובקים - בלי הקהל לא היינו מי שאנחנו."

ובעקבות ההצלחה הרבה, אני מחכה כבר לחגיגה הבאה ומבקשת מהאחראים אל תחכו שנה ליום הולדת הבא!

סניפי הרשת- מסעדת פיטמאסטר סינימה סיטי, ירושלים. מסעדת פיטמאסטר קניון חוצות אלונים, עמק יזרעאל. מסעדת פיטמאסטר פתח תקווה, ברקת ,4 פתח תקווה.

כל סניפי הרשת הינם כשרים למהדרין

 שעות הפעילות של המסעדות: א-’ד:’ 20:00 יום ה:' 18:00 ו- 21:15

על פי הזמנה טלפונית מראש בלבד בטל:' ;073-2777777 או באתר www.ontopo.co.il.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה