רשומות

יום רביעי, 2 באוגוסט 2023

השקת BEITEA בעיר התחתית בחיפה כבשה את החיפאים שהגיעו בהמוניהם לטעום את המשקאות החדשים

צילום דריה לי

לפני מספר חודשים טסתי עם אחיותיי לברצלונה. טיילנו בעיר וראינו חנות צבעונית ומושכת עם צילומים רבים של משקאות תה מלהיבים שלא הכרנו. בדקתי את התפריט והחלטתי להזמין את אחד המשקאות. זו הייתה ההכרות הראשונה שלי עם הבאבל טי וההתלהבות מהמשקה המיוחד הייתה רבה. הצטערתי ממש שאין בארץ.

אתמול, המשקה שכבש אותי ואת כל העולם הגיע לעיר התחתית בחיפה והשמחה הייתה רבה. כו-לם הגיעו להשקה הנוצצת כדי לטעום את משקה התה וכדורי הטפיוקה שמקורו בטייואן וכבש את לוס אנג'לס, ניו יורק, פריז, לונדון, הונג קונג ובעצם כל עיר בעולם. 

צילום דריה לי
צילום דריה לי

צילום דריה לי

עכשיו גם לחיפה יש סניף חדשני ומדליק משלה ואפשר ללגום בהנאה ממשקאות הבאבל טי והשייקים הכי מיוחדים וטעימים שמציעים שם.


צילום דריה לי
צילום דריה לי
צילום דריה לי

התפריט עשיר מאד, מגוון ומפתה עם חליטות תה אקזוטיות, משקאות תה בחלב בצבעים אינסטגרמיים, ושייקים של תה ופירות והכל בליווי כדורי טפיוקה רכים שמחליקים בגרון בצבעים ובטעמים משוגעים.

התפריט כולל שפע רחב החל מהמועדפים הקלאסיים כמו הג'אז מוד (תה ירוק יסמין בשילוב פסיפלורה, אננס, בוֹבה דובדבן ובוֹבה ליצ׳י- 22 שח) וסוויט סטרוברי (שייק תותים ומנגו בשילוב תה ירוק אולונג, טפיוקה וקרם שמנת- 27 שח) ועד טוויסטים ייחודיים כמו המאצ'ה (על בסיס תה מאצ'ה בשילוב חלב, וניל, קרם שמנת, קרם ברולה וטפיוקה- 26 שח) והטייגר (תה שחור בשילוב חלב, וניל, קרמל, קרם שמנת, קרם ברולה וטפיוקה- 26 שח) ועוד שייקים בשילובים משגעים. כולם מיוצרים מחומרי גלם טריים בהכנה מיידית ע"י צוות המיקסולוגים במקום.

הבעלים הם אנשי העסקים ויקי ואליהו רפאלי, בעלי רשת הפטיסרי הידועה קרמרי דה ל'אקלר, אשר כיאה למומחיותם בתחום המסעדנות, מבטיחים כי גם זו תהיה החוויה המרעננת שתהפוך לפופולרית עבור מקומיים ותיירים כאחד. 

לימור כרסנטי ומירי אברהם צילום דריה לי

על היח"צ לימור כרסנטי שיחד עם יד ימינה מירי אברהם הרימו אירוע לתפארת.

 

בייתי באבל טי

דרך העצמאות 49 חיפה

שעות פתיחה:

א-ד, ש: 11:00-24:00

ה-ו: 11:00-1:00

טל' 052-4328980

https://instagram.com/beiteahaifa

 





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה