רשומות

יום רביעי, 2 באוגוסט 2023

החרמון בכפכפים- אוויר צלול, נוף מרהיב, אטרקציות וסיורים מודרכים

קיץ בחרמון הוא אחד הדברים הכי כייפים שיש. כשמזג האוויר לוהט אנחנו נצטנן בחרמון. המקום היחיד בו אפשר לנשום ומזג האוויר נעים וקריר.

והקיץ אתר החרמון נעל כפכפים ופצח בהפנינג קיץ מיוחד ושמח עם ים פעילויות לכל המשפחה. לחובבי טיולים, טבע וכייף, סיורים מודרכים בפסגת העיניים של המדינה ויום בילוי באוויר הפתוח במקום הכי שפוי בגובה 2040 מ' מעל פני הים כבר למעלה מחמישים שנות פעילות .

ביום שלישי ה-1/8/23 השתתפנו באירוע משפחות 'החרמון בכפכפים' עם שלל פעילויות (ללא תשלום). מאות משפחות הגיעו לחגוג עם אטרקציות מים, מתחם ים, מסיבת קצף, מתחם לגו לנד, מופע בלונים, צלם מגנטים, דוכני מזון והופעה של להקת HYPE  כל זה לצד אטרקציות הקיץ המוכרות שעושות טוב בכל גיל.







היה שמח באתר והילדים השתתפו במופעים השונים, התמלאו קצף ושחו במתחם הים. לאחר מכן עברנו למתחם אטרקציות האקסטרים.

ראשית, מזחלות האקסטרים הידועות שהעלו לנו את הדופק. הידעתם שהמזחלת מגיעה למהירות של 45 קמ"ש? המסלול מפתיע עם סיבובים, עליות וירידות בין נופי החרמון והחוויה מלהיבה.



לאחר מכן, עברנו לגלוש באבובי הקיץ וגלשנו פעם, פעמיים שלוש במדרון, עד שהחלטנו לעבור למתקן ה'סקיי ריידר' שמזכיר רכבת הרים תלויה אליו נוספו בחורף משקפי מציאות מדומה VR- חייבים לנסות! לעוף באוויר ולצפות בסרט עם משקפי המציאות המדומה זו חוויה אחרת ומדהימה במיוחד.






חוויה נוספת היא ה-קרטינג לנהיגה עצמית מגיל 16. מדובר על רכבי תלת אופן במסלול מיוחד. עולים ברכבל הישן לנקודת ההתחלה ויורדים בתלת אופן במסלול הרפתקני ומהנה. זה לא קל ונדרשת שליטה וקואורדינציה, אחרת אפשר להתרסק לקרקע.



אחרי שסיימנו עם האקסטרים בחרנו להצטרף לסיור מודרך המשלב טבע, מורשת וגיאופוליטיקה. הסיור מתחיל במפלס העליון, לאחר נסיעה ברכבל הקרוניות החדש, המונה 42 קרוניות, יוצאים לתצפית מרהיבה והסבר על האזור.



הסבר ותצפית. צילום-עדי פרץ

** הסיורים בהרשמה מראש, משך הסיור כשעה וחצי, יש להגיע חצי שעה לפני שעת הסיור ולהצטייד בנעלי הליכה, לבוש חם ומים. היציאה לסיורים מהקפיטריה בתחנה העליונה (הסיורים מתקיימים בהתאם לתנאי מזג האוויר)

אז אם אתם רוצים לברוח ממזג האוויר הלוהט ולבלות במקום הכי קריר בארץ, זה המקום המושלם עבורכם. גם ביקור בשמורת טבע מרהיבה, גם אטרקציות מיוחדות וגם סיורים מעשירים.

סיורים מודרכים כל סוף שבוע ובחודש אוגוסט בכל ימות השבוע. בשעות: 10:00,  11:00 12:00, 13:00.

כמה? הכניסה לאתר ללא תשלום,  המתקנים בתשלום. רכבל – 54 ₪ לאדם ברכישה במקום באתר – 51 ₪ , מזחלות אקסטרים / סקיי ריידר – 40 ₪ לכל אטרקציה, ישנן חבילות המשלבות שייט קייקים.

ניתן לרכוש כרטיסיית אטרקציות ב-110 ש"ח במקום 130 ש"ח בהקלדת קוד קופון HERMON123 וזאת ברכישה אינטרנטית בלבד באתר.

הכרטיסיה כוללת 8 פעולות: 1 רכבל, 3 גלישות באבובים, 4 גלישות לבחירה מהאטרקציות הבאות: מזחלות אקסטרים או קרטינג או סקייריידר מציאות מדומה.

לכניסה לאתר- לחצו כאן

האתר פתוח בין השעות 8:00 – 16:00 (כניסת רכב עד השעה 15:00)

לפרטים:  אתר החרמון : 1599-550-560   http://www.skihermon.co.il/

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה