רשומות

יום שישי, 7 בפברואר 2020

ECHOES להקת המחווה לפינק פלויד במופע "THE WALL 2020"- מופע סוחף ועוצמתי

אקוס- פוסטר הלהקה


אתמול צפיתי במופע "THE WALL 2020" שהפיקה להקת ECHOES לרגל 40 שנה ליצירת המופת "החומה". המופע התקיים במרכז הקונגרסים בחיפה והאולם היה מלא עד אפס מקום בקהל נלהב ומריע.





"החומה" יצירת המופת של פינק פלויד, נחשבת לקלאסיקת רוק ו"אבן דרך" בתולדות הרוק. במרכזה של היצירה האנטי-גיבור "פינק" אשר מדוכא על ידי החברה ומושפע מהחיים ללא אביו שנהרג במלחמת העולם השניה, מהמורה הרודן בבית הספר, האם החונקת, והאישה הדומיננטית - כל אלו גורמים לו לשקוע בהזיות ולהסתגר עד לסיום הבלתי נמנע שבו נכפה עליו להרוס את החומה שבנה לעצמו ולהתמודד עם המציאות.
המופע הייחודי אותו העלתה "פינק פלויד" בתחילת שנות השמונים, ואשר ליווה את צאת האלבום, הפך לשם דבר כאשר במהלך המופע נבנתה חומה פיזית בין הלהקה לקהל.

ECHOES ביצעה את היצירה במלואה, בהרכב שכלל עשרה נגנים וזמרים. הם היו נהדרים ונתנו הופעה מצוינת, מלאת כשרון ובמקצועיות רבה. השילוב עם התפאורה המדהימה, התאורה והווידאו ארט תרמו מאד לחוויה והלהיבו את הקהל שזכה לשעות של הנאה ממוזיקה משובחת בביצוע איכותי.



על ECHOES
ההרכב Echoes המתמחה מאז 2006 בביצוע ליצירות של פינק פלויד תוך הקפדה על ביצוע התפקידים המקוריים בדיוק ובשלמות והפקת סאונד ותאורה ברמה הגבוהה ביותר, נחשב כבר למעלה משני עשורים למופע המחווה לפינק פלויד האיכותי ביותר בארץ. לצד מופעי סולד אאוט, ההרכב אף הוזמן לקחת חלק בשיתופי פעולה ייחודיים יחד עם המנצח גיל שוחט, ועם ה- UK Pink Floyd Experience בעת ביקורם בארץ.

אקוס- היכל התרבות- צילום- יובל אראל

חברי ההרכב- קובי אליאס - סולן |  אשר בן ישי - גיטרות, קולות |
הלל שיר - קלידים תכנותים, קולות והפקה מוזיקלית | יוסי שטרית - גיטרות קולות |
שי זריהן - בס, קולות ומנהל הלהקה איתמר אבוחצירא - תופים וקולות |
ענת חליבה – זמרת | יונית צרפתי – זמרת | מירב זוהר וסקר - זמרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה