רשומות

יום חמישי, 20 בפברואר 2020

סניף "הצורפים" בחיפה חוגג 22 שנים – הזדמנות מצוינת להגיע ולהתפעל מפריטי הכסף הייחודיים



מותג "הצורפים" הוא מותג אהוב וידוע. בהרבה מאד בתים נמצאים פריטים של המותג המככבים על שולחן החג. כלי הכסף היפהפיים והמרשימים של "הצורפים" מפארים ומקשטים את בתינו ומלווים אותנו בהרבה מאד אירועים וטקסים בחיינו.

השבוע השתתפתי בחגיגת יום הולדת 22 לסניף החיפאי המצליח של המותג. זו הייתה הזדמנות מצוינת לבקר בסניף היפה הנמצא בעופר גרנד קניון, להתרשם ממאות כלי הכסף בעבודת יד הנמצאים בסניף, לשמוע על החידושים הקיימים ולהכיר את סיפורה של הרשת הידועה. לרגל החגיגות מציע הסניף מגוון של פריטים בהטבות והנחות מיוחדות. הסניף חוגג והקונים נהנים.

אנשי התקשורת יחד עם קלאודיה סרגוס מנהלת השיווק של רשת הצורפים צילום שרה איקו

צילום- שרה איקו

לכבוד החגיגות הגיעו לסניף אורחים חיפאיים רבים, ידוענים ואנשי תקשורת שהשתתפו במסיבה, התלהבו מהפריטים היפים ורכשו כלי כסף מרהיבים. אני התלהבתי במיוחד מהפריטים המשלבים גם זהב, הם מסנוורים ביופיים ועיצובם עדין ואלגנטי.

                                קלאודיה סרגוס

קלאודיה סרגוס, מנהלת השיווק של הרשת, סיפרה לנו כי מדי יום מעצבים פריט חדש ובכל שנה יש למעלה מ-300 פריטי כסף ייחודיים וחדשים. כאשר, כל פריטי הכסף הנמכרים תחת המותג הם מלאכת מחשבת.
מותג הצורפים קיים משנת 1952 ונחשב למוביל בעולם ביצירת פריטי כסף יוקרתיים ופריטי אמנות יהודית העשויים עבודת יד. המותג הוא בבעלותו של יעקב מרדינגר, אמן צורפות כלי כסף ויודאיקה הנחשב מספר אחד בעולם בתחומו.

אילו פריטים ניתן למצוא ברשת הצורפים? חנוכיות, פמוטים, קנדלברות, גביעים, סנטר פיסים- לשולחן מהודר, פריטי יודאיקה, קופסאות שונות, אגרטלים, כלי הגשה, כלי מצווה, חפצי נוי שונים ומתנות. בסניף בחיפה מצאתי פריטים יפהפיים ומרשימים מאד.









בנוסף, ניתן למצוא ברשת גם את המותג הדני היוקרתי GEORG JENSEN  שמיובא ומשווק בלעדית על ידי הצורפים. פריטי ג'ורג' ג'נסן מגוונים בקווים נקיים ובעיצוב אסתטי ומודרני, במגוון פריטים לעיצוב הבית, לבר וליין ועד כלי שולחן מעוצבים בעיצוב המשלב בין פונקציונליות מוצרית ליופי ואסתטיות.




מה חדש ברשת? הצורפים מספקים ציפוי הגנה חדש וייחודיי לחידוש ושמירה על כלי כסף- HAZORFIM SILVER PROTECT או בקיצור H.S.P . מדובר על שכבה המעניקה הגנה מלאה לכלי הכסף ומונעת השחרה לאורך שנים. ניתן להביא את כלי הכסף שברשותכם לסניף הקרוב לביתכם וישלחו אותם לציפוי. אני מתכננת לעשות זאת בשבועות הקרובים.

סניף הצורפים בחיפה- עופר גרנד קניון, רחוב שמחה גולן 54.


בפייסבוק- לחצו כאן




תגובה 1: