רשומות

יום ראשון, 2 בפברואר 2020

הכירו את חברת "ספירולינה פול לייף בע"מ" המפתחת ומשווקת מוצרי בריאות איכותיים ומתקדמים




השבוע הוזמנתי להכיר את חברת "ספירולינה פול לייף" חברה המתמחה בייצור מוצרי בריאות ואף מייבאת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה טבעית, תוספי תזונה אורגניים, מזונות על ומוצרים נוספים.

לא הכרתי את החברה ואת מוצריה ושמחתי להגיע לביתה של רחלי בן גלים שאירחה את המפגש, ולהכיר את בעלת החברה מיכל בלהנס ואת המנכ"לית זיוה קיסין שסיפרו לנו על החברה, על המוצרים והתועלת הרבה שיש בשימוש קבוע בהם, תוך שילוב של תזונה בריאה עם טיפוח וטיפול טבעי.

                  צילום- משה מעוז
        צילום משה מעוז
                     צילום משה מעוז

חברת ספירולינה פול לייף הוקמה לפני כעשור. מיכל בלהנס הייתה בעבר רקדנית בלהקת בת דור. היא טיילה בעולם ובהודו. החלה לסבול מעייפות ונשירת שיער ואז הכירה את אצת הספירולינה שיש בה אושר של ויטמינים, מינרלים וחלבון. היא התחילה להשתמש בספרירולינה וגילתה שכל התסמינים מהם סבלה חלפו. כאשר חזרה לארץ החליטה לחקור את נושא הסופר פוד. למדה תזונה ורוקחות טבעית והחלה לייבא מוצרים טבעיים ובריאים לארץ. כך, למעשה, הוקמה החברה שמוצריה מכילים מרכיבים אנטי אוקסידנטים, עושר תזונתי והם אנטי דלקתיים, אנטי אלרגניים ועוזרים לשמירה על בריאות, אנרגיה ומראה נהדר.

                              מיכל בלהנס בעלת חברת ספירולינה פול לייף   צילום- משה מעוז

מיכל אומרת שמוצרי הסופר פוד ותוספי התזונה שחברתה מספקת הם מרוכזים, עשירים וטבעיים ומספקים לגוף את צרכיו, תוך יכולות של ריפוי עצמי, ניקוי רעלים ושיפור התפקוד של מערכות גופנו.

בין המוצרים נמצאת אצת הספירולינה שהיא פצצת אנרגיה אמיתית. יש בה חלבונים, ויטמינים, מינרלים ונוטריינטים המספקים לגוף את כל צרכיו. היא עשירה בכלורופיל ומסייעת בהתמודדות עם בעיות עיכול, נשירת שיער ועייפות. היא עוזרת בהשגת מראה עור צעיר, עוזרת בפתרון בעיות עור, מגרנות ואף מאזנת ערכים גבוהים של לחץ דם וכולסטרול. הספירולינה נמצאת ברשימת מזונות העל, לצד תותי גוג'י ברי, זרעי צ'יה, שורש מאקה ופולי קקאו שאת כולם ניתן לרכוש בחברה והם יוצרים את השילוב הכל כך חשוב בין טיפול חיצוני ופנימי.

                    


"מוצרי החברה מאפשרים בריאות ויופי מבפנים ומבחוץ" אומרת מיכל.

אחד המוצרים המובילים במוצרי הקוסמטיקה הטבעית הוא הקולגן אותו ניתן לרכוש באבקה או בקפליות. הוא תורם למיצוק וגמישות העור והשיער ומאט את הזדקנות העור.  מחזק את הציפורניים, משפר את זרימת הדם ויוצר אנרגיה בתאים. מוצרים נוספים של קוסמטיקה טבעית הם מוצרים לטיפוח הפנים, מוצרים לטיפוח השיער, לטיפוח הגוף, שמנים טהורים מכבישה קרה, סבונים טבעיים וגם מוצרים טיפוליים.


                             חלק ממוצרי החברה- גולדן ברי, קולגן, שמפו, בושן טבעי ודיאודורנט טבעי

מיכל קשובה לצרכי הלקוחות ודואגת למוצרים שיטפלו בכל הצרכים. למשל: משחת הפלא שהיא מוצר הדגל של החברה . משחה העוזרת להתגבר על בעיות עור ופטריות מכל הסוגים ומסייעת לבעיות של אקזמה, פסוריאזיס, סבוריאה, אסתמה של העור, כוויות, חתכים, פצעים, יבלות, הרפס, תפרחת חיתולים וגרד. ויש את הפורמולה המשולבת המכילה שילוב של 3 מזונות על- ספירולינה, כלורלה ומורינגה. פורמולה בעלת עושר תזונתי המסייעת למתן אנרגיה, ניקוי רעלים, חיזוק המערכת החיסונית ומניעת מחלות.




מוצרי החברה מתאימים למגוון בעיות ונותנים פתרונות איכותיים וטובים לקהל הרחב, הם מגיעים באבקות, כמוסות או מיצויים נוזליים. המוצרים נארזים בארץ תחת כל תקני הבקרה והאיכות ברשיון משרד הבריאות. כל זאת במחירים שפויים לכל כיס- מהיבואן לצרכן.

את המוצרים ניתן לרכוש באתר החברה, בפייסבוק ובחנות בקרית טבעון.

 ויש גם הפתעה מפנקת לקוראים. קופוני הנחה לרכישה בחברה של בין 55%- 15% למוצרים שונים. פנו אלי בפרטי ואשלח לכם את הקופונים.

טלפון: 0777006377


בפייסבוק- לחצו כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה