רשומות

יום שלישי, 6 בפברואר 2018

מותג ®TABASCO העולמי, העשיר את מטבחי ב-2 טעמים חדשים בניחוח אסיאתי, לרגל חגיגות ה-150.


בבית שלנו שולט המותג טבסקו. אין ארוחה בלי בקבוק טבסקו על השולחן. ויותר מכך, גם כשאנו אוכלים במסעדה הדבר הראשון שבעלי שואל את המלצר, לפני שהאוכל מגיע, יש לכם טבסקו? ואם אין, הוא נוזף במלצר "איך זה יכול להיות?" כי הוא נוהג להוסיף מספר טיפות טבסקו לכל מנה- למרק, לעוף, אפילו למנת הדג. סוג של התמכרות.

הוא זה שבחן בשמחה את הטעמים החדשים של המותג – טעמים אסיאתיים- ואמר סוף סוף נוכל לתבל כהלכה את המוקפצים ונשדרג את רוטב הברביקיו שלנו.

כמה טוב שטבסקו חוגגת. כי לרגל חגיגות 150 שנה למותג טבסקו בעולם, משיקה ניצן מותגי מזון ומשקאות בע"מ היבואנית הרשמית של המותג בישראל, 2 טעמים חדשים בניחוח אסיאתי: טבסקו סריראצ'ה וטבסקו מתוק חריף בסגנון מזרח אסיאתי.

TABASCO® SRIRACHA -טבסקו סריראצ'ה


רוטב סמיך ועשיר, עדין בחריפותו, וייחודו שעשוי כולו ללא חומרים משמרים! הרוטב מורכב מפלפל צ'ילי מתוק, תבלינים תאילנדיים, ופלפלים אדומים מבית טבסקו שנקטפו ידנית ומיושנים בחביות עץ אלון במשך 3 שנים. מה שמייחד את המוצר ויוצר רוטב נפלא ומאוזן בטעמים.
מתאים לשימוש על כל דבר, ממנות תאילנדיות ועד להמבורגר וצ'יפס.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 30 ₪

 TABASCO® SWEET& SPICY EAST ASIAN STYLE CHILLE SAUCE- רוטב צ'ילי מתוק חריף בסגנון מזרח אסיאתי


זהו רוטב הפלפלים הראשון מבית טבסקו, שניתן להשתמש בו כמטבל, לזיגוג, לצלייה או כתבלין, לטבילה על הפינגר פוד החביב עליכם.
רוטב טבסקו צ'ילי מתוק חריף בסגנון מזרח אסיאתי נעשה על ידי ערבוב ג'ינגר ותבלינים אסיאתיים נוספים עם רוטב הפלפלים המפורסם שלנו מדרום לואיזיאנה ומתאים לסנדוויצ'ים, מנות מוקפצות, ירקות, אומלטים, סושי, ולהכנת רוטב ברביקיו ומטבלים נוספים. הרוטב רב גוני ומתאים מאוד גם לתבלון עוף ומאכלי דגים.

הטעמים הגיעו לסקירה ומיד ניסיתי אותם. הוספתי מעט מטבסקו סריראצ'ה למנת פסטה. אבל, כיוון שחששתי מהחריפות הוספתי מעט מדי ובני הבית אמרו שלא אקמץ ברוטב בפעם הבאה. את רוטב הצ'ילי המתוק חריף הוספתי למנת ירקות מוקפצים והרוטב שידרג את המנה שיצאה מצוינת ולשביעות רצון כולם.








אין ספק שמדובר במוצרים מצוינים שיתפסו מקום של כבוד במטבחי וישמשו אותנו לשדרוג מנות האוכל והוספת טעמים נוספים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 25 ₪
להשיג ברשתות השיווק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה