רשומות

יום ראשון, 25 בפברואר 2018

'אוניה דה גאטו+ ' הפורמולה שתעזור בחיזוק המערכת החיסונית במיוחד כעת.

מותג תוספי התזונהNutri Care  משיק – "סירופ אוניה דה גאטו פלוס" – פורמולה מיוחדת של תמצית הצמח אוניה דה גאטו, אכינצאה, פרופוליס וויטמין C          
במיוחד לחורף, השיק מותג תוספי התזונהNutri Care  פורמולה מיוחדת – "אוניה דה גאטו פלוס" – המשלבת את תמצית הצמח אוניה דה גאטו יחד עם תמצית אכינצאה, פרופוליס וויטמין C
בדרך כלל, החורפים עוברים עלינו בקלות. החורף הזה היה קשה יותר וכל המשפחה הצטננה מספר פעמים ותקופת ההחלמה הייתה הרבה יותר ארוכה. נראה לי שהסירופ הזה יעזור לנו לעבור את השבועות שנותרו עד לאביב ביתר קלות ויספקו לנו הגנה טובה וחיזוק המערכת החיסונית.          
הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה על מרכיבי הפורמולה: אוניה דה גאטו, סוד האינדיאנים של פרו, הוא צמח עתיק ששימש במשך מאות שנים לשמירה על בריאות טובה ולטיפול במגוון רחב של מחלות, בהן מחלות זיהומיות. הצמח עורר את סקרנות החוקרים במערב והתגלה שהוא מכיל חומרים פעילים – אלקלואידים וגליקוזידים בעלי פעילות אנטי דלקתית חזקה ונוגדת חמצון. מנגנון הפעולה העיקרי של הצמח טמון בהגברת פעילות תאי הדם הלבנים שתפקידם להשמיד את הזיהומים שחודרים לגוף. מחקרים שונים שנערכו בשנים האחרונות מראים כי הצמח מסייע בהתמודדות עם מחלות וזיהומים על רקע חיידקי, ויראלי ופטרייתי ובחיזוק מערכת החיסון.
כמו כן מכילה הפורמולה שלושה מרכיבים נוספים המשפיעים על מערכת החיסון, מסבירה ג'ולי ברוך: תמצית הצמח אכינצאה אנגוסטיפוליה, שהיא החזקה בין זני האכינצאה, ומסייעת להמרצת מערכת החיסון; פרופוליס – אשר מגן על כוורת הדבורים מפני פלישה של מיקרואורגניזמים ומוכר ברפואה העממית כבעל יכולות המסייעות לפעילות אנטי חיידקית ואנטי ויראלית; ויטמין C – מוכר גם הוא כתורם לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף.
הסירופ כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.
מחיר:  99.90 ₪ לבקבוק של 200 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע.
  • המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה