רשומות

יום חמישי, 8 בפברואר 2018

'אופטיקה עיניים' השיקה קולקציית משקפיים באירוע מקורי ויוצא דופן


השבוע הוזמנתי לחנות הבוטיק אופטיקה עיניים שהשיקה את קולקציית המשקפיים באופן מקורי ושונה. זה היה אירוע מיוחד במינו שעיקרו הגשמת חלומות. כי כפי שמיכל ואורן שירי שהגשימו את חלומם לפני כ-17 שנים ופתחו חנות בוטיק למשקפיים, הם רצו שגם קהל הלקוחות יגשימו את חלומם.
                         בצילום- מיכל ואורן שירי
מי שחלם לעמוד מול עדשת המצלמה ולדגמן את הקולקציות האהובות עליהם, להרגיש את הווייב המיוחד של יום צילומים מקצועי, זכה לכך ביום ההשקה.
                              מתכוננים לצילום החלומות
אופטיקה עיניים, הבוטיק למותגי המשקפיים המובילים בעולם, הזמינה  את המוזמנים לדגמן ביום צילומים חדשני וחד-פעמי. מה היה בתכנית? השקה נוצצת של הבוטיק במתחם ענק ובו פינת עיצוב שיער שיקית, פינת איפור עם מבחר מאפרות מוסמכות והמוצרים המובילים בשוק ופינת סטיילינג אישי בניצוחה של לא אחרת מאשר סטייליסטית הצמרת ליאת אשורי. כל אלו נאספו במיוחד כדי להעניק הזדמנות לכוכבים האמתיים של היום –המוזמנים! ואכן, צלם הדוגמנות המקצועי היה עמוס עבודה והמוזמנות הצטלמו עם הדגמים האהובים עליהם מקולקציית המשקפיים של אופטיקה עיניים.


התוצאה – לקוחות שמחות ומאושרות שזכו בצילומי דוגמנות מושקעים עם דגמי המשקפיים הכי עכשוויים, מיוחדים וזוהרים.
באירוע השקה הושקה גם קולקציית KREUZBERG KINDER הכוללת מסגרות משקפיים בקו צעיר, צבעוני ועדכני, עם דוגמאות בסימטריה נועזות ומסגרות בסימטריה נועזת ובמבחר צבעים קרים וחמים, משולבים עם אלמנטים משתנים – שקופים, חייתיים, מתכתיים, אלגנטיים ועוד. הקולקציה הגיעה היישר מברלין בירת הארט, הסטייל והשיק.




אופטיקה עיניים הינה חנות בוטיק ותיקה שהוקמה לפני כ 17 שנה על-ידי אורן ושירי – סוכן מכירות בענף האופטיקה, ששם לו למטרה להגשים פנטזיה של אנשים רבים: הוא החליט למכור את המותגים האיכותיים ביותר, במחירים הנמוכים ביותר, כך שהמשקפיים הכי טרנדיות בשוק יהיו נגישות לכל אחד.
מיכל, אשתו של אורן והעזר כנגדו הדגישה בפניי כי "המקצועיות היא מעבר לכל. אנחנו משקיעים הרבה מאד בציוד הבדיקה המשוכלל ביותר ובמכשור אופטי מתקדם. עובדים אצלנו האופטומטריסטים מהשורה הראשונה. הכל, כדי שהלקוחות יקבלו שרות טוב והתאמת המשקפיים תהיה מושלמת". מיכל הציגה בפניי את חדרי הבדיקות המשוכללים והתגאתה בכך שיש בחנות מספר חדרי בדיקות, כך שהלקוחות מקבלים יחס אישי וצמוד. היא סיפרה לי על מקרים בהם הגיעו לקוחות עם בעיות עיניים מורכבות שהצריכו פנייה מידית לרופא ולמעשה ראייתם ניצלה בזכות המומחיות והידע של האופטומטריסטים במקום. "אני מדגישה תמיד את חשיבות התאמת המשקפיים ללקוח ומקווה שאנשים מבינים עד כמה האבחון והבדיקה חשובים ומשמעותיים."
                      בחדרי הבדיקה
             האופטומטריסט רומן מלייב
                        מכשור מתקדם
השירותים הניתנים במקום כוללים- תיקון משקפיים, הכנת משקפיים, עדשות המותאמות לחשיפה ממושכת למסכים, לצילומי סלפי ועוד. הבוטיק מתמחה במגוון שירותים שבתי אופטיקה אחרים לא מציעים: שירות תיקונים עם התחייבות למציאת פתרון (גם למסגרות שלא נקנו בחנות), בדיקת לחץ תוך-עיני באמצעות מצלמה משוכללת לאיתור מוקדם של מגוון מחלות, התאמת כל מסגרת של משקפי שמש לעדשות אופטיות, עדשות מגע נעימות ועמידות, אחריות על כל מוצר ועוד.


בנוסף, החנות מספקת שירות אופטיקה מלא לילדים, החל מגיל 0. בין השאר מציעה אופטיקה עיניים משקפיים ממותגים לילדים (כמובן במחירים ללא תחרות) ותרגילי אימון לשיפור הראיה וחיזוק שרירי העין, לילדים עם בעיה במיקוד ראיה. האימון נעשה על-ידי אורתופטיסט מוסמך, בחדר מצויד שהושקעו בו למעלה מחצי מיליון שקלים, על-מנת לספק גם ללקוחות הצעירים, את השירות הטוב ביותר בענף.




אורן מדגיש כי ההתמחות של החנות היא גם במשקפי שמש וגם במשקפי ראיה, כשהמלאי משני הסוגים כולל מותגים כגון דיור, פנדי, ורסאצ'ה, ריי באן, פראדה ועוד רבים אחרים. הוא מקפיד לבקר בתערוכות בינלאומיות אליהן הוא מוזמן במיוחד כבעליה של אחת מחנויות האופטיקה המובילות בישראל, ולא מהסס להביא עמו לארץ דגמים נועזים, אופנתיים ויוקרתיים, הישר מתצוגות האופנה הנחשבות ביותר בעולם.





המוכרים באופטיקה עיניים עוברים חפיפה ארוכה ויסודית על-מנת שיוכלו להתאים ללקוחות את המשקפיים האידיאליים עבורם, הן מבחינת ניראות ומיתוג והן מבחינת שילוב נכון לבעיות הראיה שלהם.
איכות השירות ושימור הלקוחות הוא ערך עליון עבור אופטיקה עיניים והתוצאה היא התאמה מושלמת לכל לקוח, שירות אישי וזמינות גבוהה לכל צרכי העיניים שלכם ושל כל המשפחה – במקום אחד.

ניתן להשיג:
03- 5745769 טלפון

פייסבוק: אופטיקה עיניים
אינסטגרם: opticaeinaim

תרצה 19, מרום נוה, רמת גן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה