רשומות

יום רביעי, 28 בפברואר 2018

"עורך אינו חייב להראות בגילך" –זה המוטו הטיפולי בקליניקה של קרין אטיאס



קרין אטיאס בעלת הקליניקה לטיפולי אסתטיקה מתקדמים בנהריה, היא קוסמטיקאית מזן אחר. היא נראית כפרסומת מהלכת לטיפולים שהיא מבצעת. מטופחת, ללא אף קמט ועור פנים שנראה כאילו עבר פוטו שופ. "מאז היותי ילדה אהבתי את נושאי הטיפוח" היא אומרת לי בחיוך, כאשר הגעתי לקליניקה שלה לעבור טיפול ייחודי וחדשני ב"כפפות הפלא".

קרין, אם ל-4 בנים, מימשה את אהבתה למקצועות היופי ולפני כעשר שנים סיימה את לימודיה במכללה לקוסמטיקה רפואית ברמת גן ולאחר מכן עברה קורס לקוסמטיקה קלינית אצל קובי ברוך ופתחה קליניקה לטיפולי אסתטיקה. במהלך השנים השתלמה ולמדה ולפני כחצי שנה חל מהפך בחייה. אביה נפטר ועובדה זו חוללה שינוי גדול בחייה. היא החליטה להתקדם במקצוע, להביא לקליניקה את החידושים האחרונים בנושאי מיצוק והצערת הגוף ולהפוך להיות הקוסמטיקאית המובילה בצפון. לשם כך, פנתה ללימודים בבית הרופאים באיכילוב, רכשה מכשור מתקדם במאות אלפי שקלים( באמטרה מדיקל) והצליחה להוכיח כי טיפולים קוסמטיים יכולים להוות אלטרנטיבה מצוינת לניתוחים.

קרין נותנת מענה למגוון של בעיות וצרכים. באמצעות חיבור של הטכנולוגיות החדישות והידע הרב שצברה, היא מצליחה לשדרג את איכות החיים של מטופליה ולתת להם פתרונות הולמים ומתאימים.




קרין פיתחה שיטה טיפולית הנקראת BE-YOU-TECH ובסיסה, כאמור, שילוב של טכנולוגיה, ידע וניסיון טיפולי. תחילת הטיפול באבחון ממוחשב – האבחון כולל ניתוח מדדי העור כמו: מבנה, גודל נקבוביות, רמת קולגן ואלסטין בעור ועוד. לאחר האבחון יוצרת קרין תעודת זהות דרמטולוגית, אשר משקפת את מצב העור ומאפשרת לה לבנות תכנית טיפול אישית המותאמת במדויק ללקוחה ובכך מגדילה את הצלחת הטיפול והגעה לתוצאות הרצויות. הטיפול נעשה בטכנולוגיות מתקדמות ומוביל ליצירת מראה צעיר ולעור רענן במינימום זמן. בזמן הטיפולים עוקבת קרין אחר ההתקדמות, מבקשת לשלוח צילומים עדכניים ולמעשה מבצעת מעקב צמוד.

"יתרונות השיטה" אומרת לי קרין "מוכחים והביאו לתוצאות מצוינות וזאת ללא תופעות לוואי ותוך קיצור זמני הטיפול. הלקוחות שלי נוכחו כי ניתן להראות מטופחות והרבה יותר צעירות מגילן".






קרין מספרת לי בלהט והתרגשות על עבודתה. ניכר כי היא אוהבת את עשייתה ונהנית לראות את לקוחותיה מרוצות. היא מכוונת להשגת מטרות ועושה הכל כדי להגיע לתוצאות המיוחלות. חדשנות, מומחיות, שיטתיות ונחישות- כל אלה מלווים אותה. "אני לא מתפשרת ולא מוותרת" היא אומרת " אני מחתימה את הלקוחות שלי על חוזה ובו הם מתחייבים להמשיך בטיפול בבית לפי ההוראות שלי, לשלוח לי צילומים ולהיות במעקב קבוע. כי רק כך מגיעים להצלחה".

הטיפול שאני עברתי בקליניקה היה טיפול משולב שכלל טיפול בכפפות הפלא- זה טיפול חדשני, שלא היה מוכר לי והוא למעשה, מכניס את עור הפנים לסוג של חדר כושר ומעורר אותו ליצור קולגן ואלסטין. הטיפול מחזק את שרירי הפנים  אשר נחלשים עם השנים ומשפר את האלסטיות שלו. 
                            טיפול בכפפות הפלא

לאחר מכן החדירה קרין לעורי פפטידים והשתמשה בטכנולוגיית גלי רדיו כדי להגיע לרקמות העור העמוקות. לסיום, החדירה חומצה היאלורונית סביב העיניים והשתמשה באולטרא סאונד. הטיפול ארך כשעה. "זה האורך של מרבית הטיפולים בקליניקה" מסבירה קרין. השינוי לאחר הטיפול היה בלתי נתפס. העור התמצק ונמתח, הקמטוטים סביב העיניים נעלמו וכך גם הנפיחות. אמנם, כדי לשמר את ההישגים יש לעבור סדרה של טיפולים. (סדרה של 6 טיפולים ולאחר מכן להגיע פעם במספר חודשים לטיפול משמר) אך, לגבי טיפול אחד זה באמת סוג של קסם. הביטו בצילומים ותווכחו בעצמכם עד כמה ניכר השיפור. לא יאמן ממש. לדעתי, זה טיפול נהדר המתאים לפני אירוע חשוב וכמובן יש להמשיך הלאה לשם שיפור מתמיד.

                                לפני
                             אחרי

מהם הטיפולים מהם תוכלו ליהנות אצל קרין?

טיפולי פילינג- טשטוש, העלמה והבהרה של כתמי פיגמנטציה.

טיפול BOOSTER- טיפול מיוחד לקראת אירוע בשילוב תכשירים וטכנולוגיה שיעירו את עור הפנים ויפיחו בו חיים וזוהר.

טיפול במצבי אקנה- טיפול במצב אקנה פעיל ושימוש באנרגיית אור לצורך ריפוי ויצירת עור חלק ונקי מנגעים.

טיפולי מזותרפיה- טשטוש והסרת צלקות אקנה, החלקת העור והצמחת עור חדש ובריא במצבי פוסט אקנה.

טיפולי החדרת לחויות לעור- לחידוש העור וקבלת עור מתוח וזוהר.

טיפולי אנטי אייג'ינג- מחזירים את מחוגי השעון לאחור ומצעירים את עור הפנים.

טיפולי הסרת שיער.

פדיקור רפואי, טיפול בפטרת הציפורניים וטיפולים בציפורן חודרנית.

לסיכום החוויה, הטיפול אצל קרין היה טיפול לא קונבנציונלי, ללא עיסויים ארוכים וקרמים שנשארים למשך דקות ארוכות, כפי שאתן מכירות אצל הקוסמטיקאיות. הטיפול היה ממוקד מאד ולא ארך זמן רב. קרין השתמשה במד חום למדידת חום הפנים ופעלה במקצועיות רבה ותוך שימוש בחומרים פעילים כמו פפטידים וחומצה היאלורונית. השיפור והשינוי היו מיידים ודי מדהימים. נראה לי שלאחר הטיפול נראיתי צעירה לפחות בחמש שנים. ממליצה בחום להגיע לקרין וליהנות מהשיטה הטיפולית אותה פיתחה. אני משוכנעת שתהיו מרוצות לפחות כמוני.

קליניקה- רחוב סחלב 1, נהריה

לתיאום מפגש ואבחון עור ממוחשב ללא עלות!- 050-400-1140

קרין בפייסבוק-

צילומים- איריס גליקסמן, יפה גביש, קרין אטיאס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה