רשומות

יום שני, 26 בפברואר 2018

נפרטיטי - אופנתיות ושיק בכל גיל ובכל מידה


אופנת "נפרטיטי" מוכרת לי היטב. אני מלווה אותה החל מימיה הראשונים, באמצע שנות התשעים. ההתחלה הייתה כענף של קיבוץ אילון ואני זוכרת את הסניף בכברי שליד נהריה, לשם נסענו כדי להתפעל ולרכוש שמלות אותם עיצבה עדנה פז.

עדנה פז, היא כיום הבעלים של המפעל שעדיין נמצא בקיבוץ אילון והיא יחד עם בעלה גיא מנהלת את המפעל, כאשר הם אמונים, יחד עם עזרתה של המעצבת גילה גירשטיין וצוות מעצבים נוסף, על כל תהליך הייצור, החל בעיצוב הפריטים, תדמיתנות, גזירה, תפירה וגיהוץ אשר מתבצעים כולם במפעל שבקיבוץ אילון בכדי להבטיח את האיכות הגבוהה של הבגדים.

בצילום- עדנה פז בעלת נפרטיטי

שוחחתי עם עדנה באירוע השקת קולקציית קיץ 2018 והיא סיפרה לי שלפני 22 שנה הייתה מורה לאמנות שחלמה על אופנה. היא החלה לאסוף שאריות של בדים לעבודה עם הילדים בשיעורי האמנות. בביקור בקיבוץ יפעת ראתה שם כיצד הם מייצרים סריגים ואז עלה במוחה הרעיון לייצר בגדים לעצמה מאותם שאריות של בגדים שאספה. מאותו רעיון צמחה אופנת נפרטיטי, אשר חובקת היום 4 סניפים בצפון ובמרכז ואתר אינטרנט גדול. כך זה כשיש חלום המשולב בכשרון.

                        עדנה וגילה מציגות פריטים מהקולקציה באירוע ההשקה

חזונה של נפרטיטי הוא יצירת עולם תוכן לנשים, אשר מאפשר להן לממש את עצמן במגוון ממשקי החיים: היום-יום, הקריירה, אירועים משמחים ועוד, תוך יצירת מראה עם נוכחות ואמירה אישית, לנשים עוצמתיות, נשיות שבטוחות בעצמן ורוצות להיראות נפלא. הפריטים בקולקציה מאופיינים בתפירה איכותית במיוחד תוך שימוש בחומרי גלם יוקרתיים וייצור של מספר פריטים קטן מכל דגם וגוון, כך שכל אחת יכולה לשמור על הייחודיות שלה.





הפריטים בקולקציה מגיעים במגוון מידות, החל ממידה 42 ועד מידה 54, מתוך רצון להעניק לכל אחת ואחת את ההזדמנות לבטא את הנשיות, התשוקה והיצירתיות שלה. הקולקציה מתאימה לכל קשת הגילאים והיא מגוונת, צבעונית ובעלת גזרות מחמיאות במיוחד.

בקולקציית אביב-קיץ 2018 ניתן לראות פריטים במראה קז'ואל בעלי קו אלגנטי ונוח לצד אאוטפיט לערב ואירועים, מגוון ומרשים הכולל חליפות ושמלות ערב. ניתן למצוא פריטים לכל אירוע שתעלו על דעתכן- ליומיום, ליציאות, למפגשים, לאירועים. גם אם הכלה תוכל למצוא בה את שמלת חלומותיה ובמחיר נגיש ושפוי.
טווח המחירים נע בין 300 ₪ ל- 2000 ₪.





במותג נפרטיטי מקפידים על חידוש הקולקציה מספר פעמים בעונה על-מנת לשמר את הרוח הצעירה והעדכנית ולעצב פריטים עכשוויים בהתאם לטרנדים המשתנים בעולם האופנה. הבשורה הקיצית היא הרבה צבע, צבעוניות בהירה, שילובים של פסים ונקודות, משבצות, רקמות אתניות וכמובן שחור כבסיס. הבדים שנבחרו מיובאים מאיטליה ולמשך היום ממליצה עדנה על בדי ויסקוזה קלילים ונעימים מאד על הגוף.

כחלק מחזונה של החברה, נבחרה השנה פרזנטורית חדשה, הדוגמנית ירדן רוקח.
ירדן משדרת נשיות, עוצמתיות, חדשנות ורעננות המאפיינת את הקולקציה החדשה.

צילום: דביר כחלון, יפה גביש

סניפי הרשת -
* כברי (ליד נהריה)
* קריון - קרית-ביאליק,
* קניון אילון - רמת- גן
* קניון הדר – ירושלים
* בנוסף ניתן למצוא את אופנת נפרטיטי בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.
לרשימת הסניפים המלאה ניתן להיכנס לאתר האינטרנטwww.nefartiti.co.il
פייסבוק: נפרטיטי
טלפון:

04-9858192

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה