רשומות

יום ראשון, 25 בפברואר 2018

קולקציית אביב-קיץ 2018 של ורדינון – יופי והידור

ורדינון_דרים_גארדן_כותנה_צילום_דן_לב

ביום ראשון השיקו בורדינון את קולקציית אביב- קיץ 2018. רציתי מאד להגיע להשקת הקולקציה כיוון שאצלנו בבית אוהבים מאד את המצעים שלהם ולא מזמן כשהחלפנו את המיטה הזוגית ל-2 מיטות מתכווננות ונאלצנו להחליף את כל המצעים, רכשנו את כל המצעים החדשים בורדינון. לצערי, לרכבת ישראל היו תכניות אחרות עבורי ועקב השיבושים ברכבת הגעתי לתל אביב באיחור של יותר משעה ופספסתי את ההשקה.

אבל, קיבלתי את כל הדיווחים והצילומים ואני שמחה לחלוק אתכם את המידע ולהציג את הקולקציה החדשה והמרהיבה הכוללת  בדי יוקרה נעימים ומלטפים בעיצובים מקוריים ובטרנדים עדכניים וגם אביזרים יפים לבית, לאמבטיה, למטבח ולחדר השינה.

ורדינון הינו מותג הלבשת הבית המוביל בישראל, השואב השראה עיצובית ועדכנית של  בתי האופנה המובילים בעולם, מביא בשורה אביבית לבית הישראלי, לחדר הכי אינטימי, לחדרי האמבט ולמטבח ומאפשר לשלב פריטים על פי הטעם האישי.


ורדינון קול פנדה צילום תמרי חגי
ורדינון_אביזרי_אמבט_בסט_דיי_אבר_צילום_שירה_רז

ורדינון_מריגולד_אביזרי_אמבט_צילום_תמי_בר_שי

קולקציית אביב קיץ 2018 החדשה של ורדינון מרעננת, מרגשת ומאפשרת לכל אחד לעצב את חללי הבית לפי טעמו. היא מציעה מבחר יפיפה להלבשת הבית עם סידרתEXCLUSIVE COLLECTION  - סידרה יוקרתית, בעלת בדים איכותיים כגון כותנה מצרית, פרקל, ג'קארד ושילובי תחרות ותיפורים מיוחדים, המיועדת לכל מי שרוצה להרגיש בבית כמו בבית מלון יוקרתי.

ורדינון_זואי_ז'קארד_צילום_דן_לב


ורדינון_כותנה_מצרית_צילום_דן_לב

סידרה נוספת היא מצעי הסאטן היוקרתיים העשויים 100% כותנה באריגת סאטן, במרקם חלק ומבריק. הדפסי הסאטן מיוחדים, קלאסיים ורכים.

ורדינון_אוריגמי_סאטן_צילום_דן_לב

ורדינון_מריגולד_סאטן_צילום_דן_לב

סדרת הג'רסי, מציעה מצעים סרוגים מחוטי כותנה, בניגוד למצעי כותנה ארוגים, המקנים מגע רך ומלטף.  הסדרה בעלת עיצובים צעירים, מודרניים המתאימים לכל אוהבי LIFE STYLE  אורבני, כוללת גם מצעים בתפזורת עם הדפסים מיוחדים או חלקים המאפשרים לכל אחד לעצב ולשלב את חלקי הסט לפי טעמו.


ורדינון_אורבן_לאב_ג'רסי_צילום_דן_לב

ורדינון_אורבן_לאב_ג%27רסי_צילום_תמרי_חגי

ורדינון_לאב_פנדה_ג'רסי_צילום_דן_לב

ורדינון_מארקר_ג'רסי_צילום_דן_לב

בתחום מצעי הכותנה לורדינון קולקציה גדולה ומגוונת הפונה לקהל רחב, המאופיינת בשלל דוגמאות צבעוניות ונועזות וגם עיצובים אורבניים מונוכרומטיים וגיאומטריים.

ורדינון_אנג'ליקה_כותנה_צילום_דן_לב 

ורדינון_גארדן_דרים_כותנה_צילום_תמרי_חגי



ורדינון_טרופיקל_כותנה_צילום_דן_לב

דודי כהן מנכ"ל "נעמן גרופ" מציין: "גם השנה הקולקציה החדשה של ורדינון מאופיינת בבשורה אופנתית שהיא מביאה ובסגנונות האקלקטיים המותאמים לטעמי הקהל הרחב. כמי שמחויבים לסטנדרטים של איכות, רתמנו לקולקציה החדשה גם טכנולוגיה וחדשנות בינלאומית, המשדרגת את תחום הטקסטיל בהלבשת חדרי הבית עם מגוון גדול של פריטים משובחים הנמכרים בפריסה ארצית וניתן למצוא אותם בכל סניפי הרשת. לרגל חג פסח הקרב, אנו מבטיחים לקהל לקוחותינו חווית קניה איכותית ומרגשת גם בזכות מחירים נוחים ומבחר מבצעים אטרקטיביים המתוכננים לכבוד החג." והוא מוסיף: "לרגל חג האביב אנו מתחדשים גם באתר מכירות on-line חדש ועכשווי באמצעותו יוכל הצרכן הישראלי לרכוש ממיטב המוצרים של ורדינון מבלי לצאת מהבית".


ורדינון_מיקי_בחלל_כותנה_צילום_תמרי_חגי
ורדינון_פסטל_סאטן_צילום_תמי_בר_שי
יעל חננוביץ, מנהלת הסחר והרכש בורדינון, מדגישה כי "שיתוף הפעולה של ורדינון עם 'דיסני' ממשיך עם הדמויות המוכרות והאהובות, בקולקציית המצעים החדשה לילדים, לתינוקות ואף למבוגרים, שבה שמנו דגש רב על עיצובים עדכניים ואיכות המאפיינת את המוצרים כולם."
"הבדים הפופולריים ביותר ברשת, הם כותנה וכותנה ג'רסי, זאת בשל נעימות הבד ובהיותם מתאימים למזג האוויר החם בארצנו, הדורש מצעים נושמים. עם בוא האביב, חידשה ורדינון לא רק בחדר השינה אלא גם את קולקציית המגבות ואביזרי הנוי, במטבח, בחדרי האמבט ובחדר האוכל, עם מגוון מפות חג ומגבות נעימות בעיצובים ייחודיים".

ורדינון_גלקסי_ג'רסי_צילום_דן_לב 

ורדינון_מגבות_מריגולד_100_אחוז_כותנה_החל_מ-64_שח_צילום_שירה_רז

ורדינון_שטיחוני_שלי_צילום_שירה_רז


ויקה יוסל, מנהלת מחלקת עיצוב של ורדינון, מוסיפה: "החדשנות והטכנולוגיה בתעשיית ההיי-טק לא פוסחים גם על עולם האופנה וניכרים בעיצוב הלבשת הבית בשילובם של ניואנסים טכניים של חומרים, בתפירה מיוחדת ובהדפסים שונים וחדשניים. הקולקציה החדשה נעשתה בהשראת הטרנדים המובילים בסטיילינג העולמי, אבל בלי לוותר על אמירה עיצובית מקומית ומקורית, וגם על פרקטיות השומרת על הברק והרעננות של פריטי הטקסטיל השונים גם אחרי כביסות רבות. אנו מציעים השנה קולקציה מרתקת הנותנת לכל אחת ואחד חוויית שינה מרעננת עם החלום האישי: מהיוקרתי, הקלאסי, העדין והאלגנטי ועד להכי טרנדי וחדשני." 
ורדינון_ונוס_מצעים_מיוחדים_צילום_תמרי_חגי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה