רשומות

יום שלישי, 20 בפברואר 2018

לאונרדו קוסמטיקה חוגגת עשור להיווסדה ומובילה מהפך בעולם הקוסמטיקה

          בצילום- איריס ורוני בר, בעלי חברת ליאונרדו באירוע חגיגות העשור

מוצרים קוסמטיים לטיפול וטיפוח הם בגדר "הכרח" לכל אחת מאתנו. כולנו מחפשות את המוצרים הטובים והיעילים ביותר שיצליחו להעניק לחות, למצק ולהביא את עורנו למצב אידאלי. ניסיתי לא מעט קרמים מחברות רבות וכשניסיתי את מוצרי חברת לאונרדו קוסמטיקה, למרות שלא היו מוכרים לי, ידעתי מיד שאלו המוצרים בהם ארצה להשתמש גם להבא. מוצרים איכותיים, מעולים, המממשים את הבטחתם למראה עור זוהר. הבטחתי לעצמי שכשאפגוש את רוני בר, בעל חברת ליאונרדו אומר לו עד כמה אני מרוצה ממוצרי חברתו ואכן כך בדיוק עשיתי באירוע חגיגת העשור של החברה.





בצילומים- לי לוי פרזנטורית חברת ליאונרדו צילום- דביר כחלון

אירוע חגיגת העשור של LEONARDO SKIN CARE GROUP  התקיים במסעדת C2 במרומי הקומה ה-49 במגדלי עזריאלי. זה היה אירוע מושקע מאד בו חגגו איריס ורוני בר 10 שנות פעילות מוצלחת והעצמה נשית. האירוע שהופק ואורגן ע"י גולן נהרדעא וצוות משרדו כלל ארוחת צהריים, אמנים, ומצגת הומוריסטית שהכינה המשפחה ובה שיתפה מההווי המשפחתי. ניכר כי זו משפחה מלוכדת ואוהבת שכולם בה נרתמים למען הצלחת החברה. רוני בר סיפר בנאומו על הדרך הארוכה שעברו ועל המוצר הראשון שייצרו בחברה 'כף הזהב' להרגעת העור לאחר הסרת שיער.


רוני בר וגולן נהרדעא. צילום- רפי דלויה

           האמנים שהנעימו את זמננו


          בצילומים- הנוף הנפלא ממרומי הקומה ה-29

שוחחתי עם רוני בר בעל החברה שסיפר לי כי בחברה משקיעים מאמץ גדול במחקר כדי להשביח את המוצרים שלהם. "בארץ יש חברות טובות ומוצרים טובים" אמר רוני "הייחודיות שלנו היא בכך שהצלחנו להעלות את אחוז החומר הפעיל במוצרים ולהביא לתוצאות טובות יותר. המוצרים שלנו נמכרים רק דרך קוסמטיקאיות מורשות כיוון שחשוב שיד מקצועית תדע להתאים את המוצרים הנכונים לעור הפנים של הרוכשת. עוד דבר שעשינו הוא לעזור בצמצום זמן העבודה של הקוסמטיקאית בכך שבעזרת מכשיר הורדת השיער שלנו ניתן לעבור על כל הגוף ב-18 דקות בלבד."



            כך נראו השולחנות באירוע העשור

לרגל חגיגות העשור, חברת לאונרדו קוסמטיקה משיקה ליין קרמים חדש, הכולל מגוון תכשירים מתקדמים לצרכים שונים וביניהם הענקת לחות עשירה, טיפוח עור הפנים, ניקוי עמוק ויסודי, תכשירי אנטי אייג'ינג, מיצוק והצערת העור. כל המוצרים בליין החדש עומדים בתקנים המחמירים ביותר וכוללים שילוב חומרים פעילים המסייעים בהענקת מראה רך, זוהר ובריא מתמיד.
מעגל הלקוחות העסקיים של ליאונרדו קוסמטיקה כולל את הקוסמטיקאיות ומכוני היופי המובילים בישראל ומהיום הם יוכלו להעניק ללקוחותיהם פינוק מלא ושירות ללא תחרות, עם מוצרים איכותיים וחדשנים שיסייעו להשגת תוצאות מרביות ומראה צעיר וחיוני.
המוצרים של החברה נמכרים גם בחו"ל ורוני אמר לי כי השיווק נעשה בכל רחבי אירופה- גרמניה, אוסטריה, שוויץ, שבדיה, ברזיל, ארגנטינה, רוסיה  ועוד. רוני, הוא המנהיג הראשי של המהפך שמובילה ליאונרדו קוסמטיקה בענף הקוסמטיקה בישראל. רוני מגיע מעולם העסקים הקר ובעצמו עבר שינוי כשהחליט להיכנס אל נישת ההעצמה הנשית, באמצעות מוצרי ביוטי בסטנדרט בינלאומי, כפי שהוצגו בכנס מוסקבה-תל אביב האחרון.
הכוח של ליאונרדו קוסמטיקה הוא ביכולת להיות רלוונטיים למגוון קהילות של נשים – נשות עסקים, נשים חד-הוריות, צעירות ומבוגרות יותר, שהמשותף לכולן הוא העוצמה הנשית שהן מקרינות והרוח הלוחמנית שלהן, בכל תחום בחיים.
ליאונרדו קוסמטיקה הינו מפעל חיים הבנוי על חדשנות, יצירתיות ומענה מדויק לצרכים נשיים תוך הענקת פתרונות בתחום היופי והטיפוח ומסר חד וברור של נשיות ללא פשרות.
עכשיו יותר מתמיד, נשות העולם הן בקדמת הבמה וליאונרדו קוסמטיקה לוקחת חלק בתהליך הזה, שכולל בתוכו ייצור קפדני מתמיד של קולקציות מוצרי-עילית תוך שמירה על נגישות לכל מגזרי הנשים ומעקב תמידי אחר הטרנדים האופייניים להם והדרישות הייחודיות לכל מגזר.

לאתר החברה- http://leonardo-tech.com/
בפייסבוק : Leonardo - Skin Care Systems
אינסטגרם: leonardo_skin_care

צילומים- דביר כחלון, רפי דלויה, יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה