רשומות

יום שני, 19 בפברואר 2018

סניף "פאזלנד" בגרנד קניון בחיפה השיק פאזלים תלת מימד חדשים





סניף "פאזלנד" בגרנד קניון חיפה הוא סניף ותיק ומוכר. כשרוצים אצלנו במשפחה פאזל איכותי זה הסניף אליו אנו הולכים ובחדר של הילדים יש כבר 2 פאזלים גדולים שמוסגרו ותלויים על הקיר. מכאן, אתם מבינים שאנחנו חובבי פאזלים ואני מאמינה שהרכבת פאזל היא דרך מצוינת למשחק בצוותא, להפעלת יכולות של ריכוז, מוטוריקה, קשב, זיכרון וראיה מרחבית.
לפני שבועיים השיק סניף "פאזלנד" בגרנד קניון בחיפה, באירוע חגיגי את סדרת הפאזלים התלת ממד החדשים של חברת EDUCA הידועה כמובילה בתחומה כמו: מגדל אייפל, מגדל פיזה, מגדל ביג-בן, אמפייר סטייט ועוד.



אריאל אייזלר, מנהל החנות סיפר לי כי בסניף ניתן למצוא פאזלים המתאימים לכל הגילים. החל מגיל שנה ועד גיל 99. "אנשים קונים פאזלים ויש כל הזמן עליה בביקוש" אמר אריאל. " הרבה מאלה שקונים פאזלים, חוזרים שוב ושוב ובחיפה יש לא מעט קונים מבוגרים האוהבים פאזלים ואנו מתאימים להם סדרות מיוחדות לטעמם".
                             בצילום- אריאל אייזלר
בסניף תוכלו למצוא פאזלים מיוחדים, תלת מימד, הרכבות של מודלים כמו ספינות עץ ועד מודלים מסובכים מאד, משחקי חשיבה, משחקי קופסה, דגמי מכוניות לאספנים ועוד. בנוסף, ראיתי שיש בסניף הנחות ומבצעים שכדאי ושווה לנצל.




חידוש מדליק במיוחד שהוצג לנו – אפשרות להזמין פאזל של תמונות אותן אנחנו מצלמים. מביאים לחנות צילום שלנו, בוחרים את גודל הפאזל הרצוי ומקבלים פאזל שכולו שלנו. רעיון נפלא למתנה מקורית ושונה שאני מתכוונת לאמץ.
מנהל הרשת, שחף וייצמן, שנכח באירוע, סיפר לנו כי כיום יש תשע חנויות לרשת ואתר און ליין ובשנת 2018 יתווספו שתי חנויות נוספות באזור השרון ובאזור מודיעין.
 מימין שאול עטיה, ניר ברקן מנכל קניון גרנד קניון,גו'ד לברון לב תקשורת יחסי ציבור,שחף ויצמן מנהל רשת החנויות אריאל אייזלר מנהל החנות. צילום- שרה איקו
     בצילום- אנשי הרשת ואנשי התקשורת. צילום שרה איקו
עוד נכחו באירוע ניר ברקן, מנכ"ל עופר גרנד קניון, אדוה ברנע, מנהלת השיווק והפרסום של הקניון, אנשי תקשורת ובלוגרים.
לאתר פאזלנד-

צילומים- שרה איקו, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה