רשומות

יום ראשון, 4 במרץ 2018

רשת ג.ר.א.ס מציגה קולקציית תכשיטים ראשונה לשנת 2018



רשת התכשיטים ג.ר.א.ס מוכרת לכולנו. הרשת הוותיקה מצליחה להפתיע מדי עונה בקולקציות מרהיבות וזוכה לאהדה רבה. בתיבת התכשיטים שלי ניתן למצוא לא מעט תכשיטים של ג.ר.א.ס. אני אוהבת את העיצובים המקוריים והיפים שלהם וממשיכה לענוד תכשיטים שקניתי לפני שנים רבות ועדיין שומרים על אופנתיות ואלגנטיות.





בשבוע שעבר נכחתי באירוע ההשקה לקולקציות התכשיטים החדשות של המותג, הרשת בחרה לערוך סדרת אירועים ללקוחות, אנשי חברה ותקשורת מובילים להשקת קולקציות התכשיטים החדשות של המותג. זה היה האירוע השלישי בסדרה הצפונית של הרשת ונערך ביום ראשון בערב, 26/2, בסניף ג.ר.א.ס בקניון הצפון, נהריה. על הארגון והיח"צ הופקד משרדה של אורית שחם- וואלך.

טלי חדד עובדת בכירה בסניף הציגה לי את הקולקציות וסיפרה לי עליהן. לומר שהתפעלתי, אינו מספיק. האמת? חמדתי לעצמי מספר תכשיטים ואני כבר יודעת מה אבקש ליום הולדתי. הקולקציה באמת מרהיבה. התכשיטים עשויים בעבודת יד, בזהב 14 קארט ואבני חן טבעיות, ואת החידוש ל2018 במותג- מהפכה בעולם התכשיטים- קולקציה ייחודית  ONE OF A KIND- -קולקציה זו, בניגוד לקולקציות תכשיטים אחרות, מתבססת על אבני חן ייחודיות, בהן כל אבן שונה מרעותה- הן בגוון, בחיתוך והן בגימור; ומכאן, כל תכשיט בקולקציה זו הינו יחיד ומיוחד ומעוצב במיוחד עבור אבן החן שנבחרה עבורו.






אני אהבתי מאד את השילוב של אבני אוניקס, אקוומרין בגוון לבן ועלעלי זהב. התלהבתי מקולקציית ה"אצילות" האלגנטית שיש בה 199 יחידות בלבד ולכן כדאי מאד להגיע ולרכוש פריט המשלב בלו טופז, כסף וזהב.







בקולקציות 2018 סדרות תכשיטים ממוספרות, המיוצרות בעבודות יד מתחילתן ועד סופן, בסדרות מצומצמות ובמהדורה מוגבלת. בקולקציה, ישנם תכשיטים עשויים כסף, כסף בשילוב זהב ואבני חן מיוחדות.





ג.ג.ר..א.ס- קולקציית 2018. צילום- יחצ.

טובי רותם מבעלי הרשת שנכחה בהשקה, סיפרה לי כי המעצבים הם ישראלים העובדים עם צורפים ישראלים. למעשה, כל הפריטים והמתנות שתמצאו בג.ר.א.ס מיוצרים בארץ ובעיניי יש לכך חשיבות רבה ואני שמחה שהפריטים אותם אני רוכשת הינם תוצרת ישראל.

בצילום- טובי רותם מבעלי הרשת, גילי רענן המנכ"לית ואנוכי

את המוזמנים שהגיעו להשקה קיבלו טובי רותם מבעלי הרשת, מנכל"ית הרשת- גילי רענן, מנהלת הסניף טובה שרוני, יחד עם טלי חדד ומרינה אקסלרוד העובדות אתה.

השקה ג.ר.א.ס קניון הצפון נהריה- עינת גדיש-מנהלת שיווק הקניון, אורית שחם וואלך ושירי לידר קינרייך מהיחצ, חני בנדל מעגל נשים נהריה. גליה גולדרינג כהן- סטייליסטית הקניון ושני רוזן ממעגל נשים נהריה. צילום- ארז אייזן אשתון

השקה ג.ר.א.ס קניון הצפון נהריה- מימין- אורנה שטרקמן, סגנית ראש העיר נהריה, טובי רותם מבעלי רשת ג.ר.א.ס וגילי רענן מנכלית רשת ג.ר.א.ס. צילום- ארז אייזן אשתון.



השקה ג.ר.א.ס קניון הצפון נהריה- מימין- טלי חדד, טובה שרוני- מנהלת החנות ומרינה אקסלרוד. צילום- ארז אייזן אשתון

באו להתרשם מן היצירות של  ג.ר.א.ס ולפרגן: אורנה שטרקמן- סגנית ראש העיר נהריה, עינת גדיש- מנהלת השיווק של הקניון, גליה גולדרינג-כהן- סטייליסטית הקניון, דנה כהן יו"ר מעגל נשים נהריה גליל מערבי, שני רוזן וחני בנדל ממעגל נשים נהריה וגליל מערבי, דנה ויינשטיין מנהלת מרכז צעירים נהריה, לקוחות הרשת ועוד רבים וטובים.


ניתן להשיג ברשת חנויות  ג.ר.א.ס  ברחבי הארץ

צילומים- ארז אייזן אשתון, יפה גביש, יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה