רשומות

יום שישי, 2 בדצמבר 2016

סיטי סנטר OUTLET במושבה הגרמנית בחיפה פתחו את החורף בהשקה כפולה- אופנה ופינוקים



ביום חורפי וגשום השיקו בסיטי סנטר OUTLET שבמושבה הגרמנית את קולקציית החורף של אופנת הוניגמן ואת רשת COFFEE STATION שפינקה את המוזמנים במשקאות חורף וכריכים מיוחדים וטעימים.

אני מכירה את סיטי סנטר OUTLET לא מעט שנים. שופינג במחירים משתלמים תמיד משך אותי. אבל, לא ביקרתי שם מזמן והופתעתי לראות שהמקום השתנה והתפתח והאווירה תוססת ומלאה מבקרים. לכבוד הכריסטמס קושט המקום בצבעי זהב, אדום וירוק שהוסיפו לאווירה חגיגיות ושמחה.

את המוזמנים- עיתונאים, בלוגרים ונשות חברה קידמו חגית הורנשטיין מנהלת יחסי הציבור של סיטי סנטר Outlet שארגנה את ההשקה הכפולה בשיתוף עם שלי גנדל ממשרד וייב Vibe תקשורת מנהלת יחסי הציבור של רשת CoffeeStation. בחוץ גשמים ורוחות ובפנים חמים ונעים.
 מימין חגית הורנשטיין, שלי גנדל תצלום דור אהרון

התחלנו עם השקת קולקציית החורף 2016/2017 של שלושת מותגי רשת הוניגמן. הוניגמן נשים וגברים, הוניגמן ילדים והמותג לצעירים TNT. מנהלת רשת חנויות האאוטלט בהוניגמן ורד חיים יחד עם ילנה שחנוביץ מנהלת החנות קידמו את פנינו והסבירו לנו אודות המגמות האופנתיות שהוניגמן מביאה ללקוחותיה, במחירים ללא תחרות.


 

                                         ורד חיים

                                     ילנה שחנוביץ
החורף הזה מתמקדת הוניגמן בקו התפר שבין "נשי" מול "גברי" כאשר לאופנה חלק חשוב בזיהוי, דרך הדגשת קווי מתאר של הגוף, גזרות ייחודיות, צלליות וטקסטורות מעניינות. כחלק מהשיח המגדרי הוניגמן עיצבה חליפות "גבריות" שרחוקות מהגוף ומעניקות מראה מחויט, אלגנטי ומדויק לצד פסי סיכה מחויטים. בנוסף הוניגמן יצקה אופי צבאי לקבוצת פריטים זו אך עדיין שומרת על הנשיות. הבדים הינם צמריים, עבים בשילוב צבעי חום וזית ומשחקים של משבצות.

קבוצת "אלמודובר" עוסקת בטהרת הנשיות ושומרת על מראה קלאסי בתיבול מסתוריות וחספוס. בין הפריטים ניתן למצוא פליסה מחמיא, רשתות עדינות, תחרות מעניינות, בד קטיפה ושילובי פסים ופרינטים מגוונים. הצבעוניות הבולטת בקולקציה כחול נייבי, סגולים, צבע יין, גווני ניוד ושמנת בהירה.

עוד בקולקציה גזרות רטרו שמחזירות את הלקוחות לשנות ה-80 בדגש על הצבע השחור, הדגשת כתפיים חשופות, מותן גבוהה, בדי קטיפה ובדים מבריקים שמושכים את העין ואף שילובים מעניינים של טקסטורות המעניקים נפח אופנתי למראה מנצח. בנוסף הצבע הלבן ממשיך את דרכו גם בחורף לצד פריטים בצבעוניות אפורה על כל גווניה כאשר ניתן למצוא ז'קטים מחויטים, סוודרים צ'אנקי, שכמיות מלטפות ושמלות סוודר באורך מידי. מגמה נוספת שלא ניתן להתעלם ממנה היא המגמה הספורטיבית שמשתלבת בקולקציה כמו שמלות טי שרט גדולות (אוברסייז), קפוצ'ונים בגימור שרוכים מודפסים, מכנסי גומי קלילים ונוחים, טופים בשילוב רשתות וטייצים בעלי חיתוכים מחמיאים.

לעומת הקו הנשי של אופנת הנשים, רשת האופנה לצעירים TNT מציעה קולקציה אופנתית במיוחד לבנים ובנות ונותנת מענה לטרנדים העולמיים ומציעה פריטי MUST HAVE בכל ארון לעונת החורף הקרובה. הרשת מציגה את קולקציית סתיו-חורף שכולה בהשראת לונדון, העיר המדליקה בעולם המשדרת אורבניות, טרנדיות וחוצפה אופנתית לצד חיבור למחירים הנמוכים ברשת "UnderGround Prices".

אחרי בחינת הקולקציה התמקדתי במבצעים ובהנחות שבחנות. מצאתי פריטים שיש עליהם 80% הנחה ובנוסף מבצעים של 1+1 על כל הקולקציה החדשה. לילדים ניתן למצוא בחנות סווצ'רים איכותיים במחירים של 20 ₪. ואני ממליצה בחום להגיע ולהתרשם. אני משוכנעת שלא תצאו בידיים ריקות.
 
 


 

אחרי שופינג כדאי לשבת ולהירגע על משקה חורף מיוחד ומחמם. את זה תוכלו למצוא ברשת קופיסטיישן CoffeeStation שממוקמת בקומת הכניסה של הקניון. אותנו פינקו במשקאות שוקו –נוגט ווניל- פיסטוק מסדרת המשקאות החדשים והמקוריים של הרשת. תשמעו, אתם חייבים לטעום! אני התאהבתי במשקה השוקו- נוגט ונראה לי שאשוב לשם רק כדי לשתות ממנו שוב.
 

הרשת מתמחה בקטגורית משקאות חורף מקוריים העשויים מחומרי גלם מובחרים ובלעדיים המוכנים על המקום עם הזמנת הלקוח. וכן כריכים חדשים מארבעה סוגים: סקנדינבי (סלט טונה, עגבניה, מלפפון חמוץ ומיקס חסות), נורבגי (סלמון מעושן, גבינת שמנת, בצל ירוק ומלפפון), בלגי (מיונז הולנדי, גבינת גאודה, ביצה קשה, עגבניה ומיקס חסות) וכריך ים תיכוני (גבינה בולגרית על ממרח עגבניות, אנטיפסטי, נבטים ומגוון חסות). את הכריכים ניתן לבחור מאחד משני סוגי הלחמים: בייגל אמריקאי מיובא מניו יורק ולחם רוסטיק. הכריכים טריים ונעשים במקום לפי הזמנה. טעמתי מהכריכים והם אכן טעימים בדיוק כפי שהם מתוארים.
 

רשת CoffeeStation, החלה את דרכה בשנת 2012 בסניף הראשון ברח' אבן גבירול בתל אביב. כיום הרשת מונה שניים עשר סניפים ברחבי הארץ ושלושה סניפים נוספים בהקמה. קופיסטיישן מובילה עולמית בתחום הלאטה ארט (ציורי קפה) והיא קהילת הקפה השנייה הכי נעקבת בעולם באינסטגרם.

 

היו ונהנו : רני בנדר מנכ"ל הקניון, אסף שוורץ הבעלים של רשת CoffeeStation, ורד חיים מנהלת רשת חנויות האאוטלט ברשת הוניגמן וילנה שחנוביץ מנהלת החנות, איש העסקים דן טורקניץ אשר שימש בעברו הרחוק כמנהל רשת TNT, ישראל סביון לשעבר מנכ"ל גרנד קניון אשר נקלע למקום במקרה, מיכל ליבנה אדריכלית הקניון, אושיות האופנה והסטייליסטיות זאזא כהן, אימאן בסטוני, שירלי וייצנר ולימור גרובר זלצר, העיתונאים והבלוגרים בועז כהן, הילה מלמד, עדנה כרפיס, לילך שנפר, נטע פלג, זליג אהרונוביץ, רונית קיטאי, עליזה הופמן, אברהם צ'יבין, שמעון בן עמי, רותם כבסה, דינה רפאל, יורם מרק רייך, יפה גביש ופרומה קינד.
 
אנשי תקשורת בהשקת הוניגמן וקופי סטיישן בסיטי סנטר תצלום דור אהרון
            מימין זאזא כהן, רני בנדר, חגית הורנשטיין, בועז כהן תצלום דור אהרון
מימין רונית קיטאי, חגית הורנשטיין, זאזא כהן, עדנה כרפיס, שלי גנדל תצלום דור אהרון  

סיטי סנטר Outlet הוא הקניון היחיד בעיר שפתוח בשבתות. יתרונותיו הם קרבתו לאטרקציות תיירותיות כמו מרכז הבהאים, מוזיאונים ותחנת רכבת חיפה-מרכז, הנמצאת במרחק של 10 דקות הליכה (700 מ').

סיטי סנטר, שד' בן גוריון 6, חיפה. טל: 04-8530111. שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:30-21:00, שישי 09:30-15:00, שבת 11:00-21:00.

צילומים: דור אהרון, יפה גביש
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה