רשומות

יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

'מתוקתקת'- קופסאות אחסון כחול לבן במבחר גדלים

 


קופסאות האחסון מבית קורטיקו 'מתוקתקת' מוכרות לי היטב ומככבות אצלי בבית. המלצתי עליהן בעבר. הנה כאן-


עד כדי כך הן מוצלחות שיש בני משפחה שחמדו אותן לעצמם ומסרבים להחזיר. האמת? גם אני הייתי מסרבת להחזיר כיוון שמדובר בקופסאות אסתטיות מאד, עמידות, חזקות ובעלות איטום מעולה. אם אני משווה אותן לקופסאות אחסון אחרות שיש לי הרי שהן מנצחות בגדול ומכיוון שאני משתמשת לעיתים תכופות בקופסאות אחסון, חשוב לי מאד שיהיו נוחות, יעילות ואיכותיות.

קופסאות האחסון של קורטיקו מיוצרות בארץ וניתן למצוא אותן במספר גדלים ואני שמחה שכך. עד לא מזמן, היו קופסאות רק בנפח של 650 סמ"ק. כעת מייצרים אותן במספר גדלים, כך שיש מענה מתאים לכל צורך. מדובר על קופסאות אחסון מפלסטיק איכותי, הרמטיות לגמרי, אסתטיות, בצבעי תכלת, אדום ושקוף, המאפשרות לראות מה הן מכילות וכך לא להתבלבל. הן ננעלות מארבעה צדדים, כך שהאיטום מצוין. שומרות על טריות המזון לאורך זמן, מתאימות לשימוש במיקרוגל, במקפיא ובמדיח- פשוט מוציאים מהמקרר, מחממים את הארוחה במיקרו, מגישים לשולחן וישר למדיח. אין צורך בכלים נוספים. 'מתוקתקת' גם מתקתקת את כל התהליך. עוד חשוב לציין שהקופסאות אינן מכילות ביספינול ומתאימות לאחסון מזון תינוקות.
 
 

כעת, כשניתן למצוא קופסאות במספר גדלים, נוחות השימוש גוברת. ניתן יהיה לאחסן כמויות מזון גדולות יותר וליהנות מהאיכות והנוחות. אני יודעת שהן ישמשו אותי היטב לא רק במטבח. הן מתאימות גם לטיולים, לעבודה וללימודים. אני ממליצה בחום לא להתפשר ולרכוש את הקופסאות המצוינות הללו ובטוחה שתיהנו מהן בדיוק כפי שאני נהנית מהן.
 

 
חברת קורטיקו המייצרת את 'מתוקתקת'. מייצרת מוצרי פלסטיק נוספים ואיכותיים בשיטת הזרקה. המוצרים שהם מייצרים הם לא רק שימושיים אלא גם יפים. תוכלו למצוא- ריהוט לילדים מפלסטיק, כסאות, שולחנות, שרפרפים, משטחים שונים, מוצרי פלסטיק לתעשייה ועוד. החברה נוסדה בשנת 1995 ומביאה לתעשיית הפלסטיק טכנולוגיות מפותחות, רעננות, צבע ויופי. האחריות על כל מוצר היא מושלמת ומקיפה והחברה מציעה פתרונות מדויקים לצרכי הלקוחות, תוך מתן שרות מסור והגון.

אתר קורטיקו-


קורטיקו בפייסבוק


גילוי נאות- הקופסאות הגיעו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה