רשומות

יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

תפריט חורף חדש בטמפל בר - סיבה מצוינת לחגיגה




ה-טמפל בר בסינמול שבצומת לב המפרץ, הוא אחד המקומות החביבים עלי. ביליתי שם לא מעט פעמים. חגגתי שם ימי הולדת, ביליתי עם חברים ולגמתי די הרבה ליטרים של בירה. ועוד משהו, בני עבד שם כמלצר. לכן, שמחתי כשהזמינו אותי לטעום מתפריט החורף החדש והלוהט בניצוחו של שף ראני נאסר וידעתי שאני הולכת ליהנות. (ספוילר להמשך).

האווירה בטמפל בר היא של פאב אירי, כאילו ישבנו באיזה פאב בדבלין. לא פלא שזו התחושה כיוון שהפאב הוא שחזור של פאב אירי עד הפרטים הכי קטנים. העיצוב, התפאורה, התפריט וכמובן מגוון הבירות והאלכוהול העצום.

התחלתי עם בירה מלכה ובהמשך עברתי לליפמנס און דה רוקס. אני אוהבת בירה מעט מתקתקה וזו אחת הבירות הטעימות לי ביותר. יחד עם הבירות טעמנו מהמנות הבאות:

 

מנות ראשונות-

אנטי פסטי- מבחר ירקות אפויים בתנור עם שום ושמן זית. מנה נחמדה לנשנושים למי שרוצה משהו קליל.
 

אה לה רומנה- ארטישוק אה לה רומנה, בצלים מהגריל, עגבניות שרי, עלי רוקט ופרמזן. יופי של סלט. אהבתי את הבצלים מהגריל ואת הפרמזן מעל.
 

עברנו למנות העיקריות החדשות-

ברוסקטה רוסטביף- רוסטביף, איולי חרדל ועלי ארגולה על מצע ברוסקטה חמה. מנה טעימה. הרוסטביף היה עשוי כהלכה, אדמדם ורך כמו שצריך.
 
 

ארוסטו עגל- רוסטביף עגל, איולי וחרדל מוגש עם לחם קלוי.
 

ממרח כבדי עוף טוסקני ולחם מהגריל- טוב, לא חוכמה, אני מאד אוהבת כבדי עוף אז ברור שטרפתי את המנה הזו. ברור לי שזו המנה שאמשיך להזמין גם בפעמים הבאות.
 

פאי רועים אירי- אפוי במעטה פירה קריספי. אין על המנה הזו. טעימה מאד. עשויה נכון. כשאני בטמפל בר על השולחן יהיה גם פאי רועים. ככה זה.
 

צלי אירי- עם פירה, בשר והמון טעם בבישול איטי בבירה גינס. מנה מצוינת. הבשר רך רך, מלא בטעמים ויחד עם הפירה ממש תענוג. כמה פשוט ככה טעים.
 

בלאדי אנטריקוט- חציל בלאדי על האש עם אנטריקוט קצוץ גס על הפלנצ'ה וטחינה ביתית. הרעיון של להוסיף לחציל אנטריקוט קצוץ הוא מקורי ואחר. בדרך כלל, תקבלו את המנה הזו של חציל על האש עם טחינה. כשטעמתי זה הזכיר לי קצת את פרוסות החציל הממולא שאני נוהגת להכין. יופי של רעיון וביצוע.
 

סלט ירקות שוק- ירקות חתוכים גס, גבינת כבשים מלוחה, שמן זית ולימון. סלט ירקות חביב, לא יותר. לכל מי שנמנע/ת מבשר שייבחר בזה. היתר, לכו על מנות 'כבדות' יותר
 

נקניקיות צ'וריסוס של מרינדו- צ'וריסוס עגל מוגשות עם כרוב כבוש ותפוחי אדמה. יופי, זה מה שהולך מצוין עם בירה. מנה שמתחסלת מהר. תזמינו ישר עוד אחת כזו.
 
 

נקניקיות עגל דשנות- עם כרוב כבוש מבושל בבירה, תפוחי אדמה ועשבי תיבול. כמו המנה הקודמת. טעים ומתחסל מיד.
 
 

אחרי כל זה למי יש כוח לקינוחים? מה השאלה? תמיד יש כוח ומקום גם לקינוחים.

טעמנו  חגיגת בראוניז- בראוניז שכבות אגוזי לוז, בראוניז שוקולד עם גנאש שוקולד מוגש עם רוטב שוקולד רום וכדור גלידת ווניל גורמה.
 

טוויל פירות יער- טווילים דקיקים, קרם ווניל ופירות יער. טעים!

 
רגע לפני שיצאנו לדרכנו במזג האוויר הסוער, ציידו אותנו אנשי טמפל בר במטרייה ממותגת וגם במחברת ועט יוקרתיים מבית וויסקי גלנפידיך.

בהשקה נכחו עיתונאים ומובילי דעה ביניהם: יורם מרק רייך, דינה רפאל, אלירן טל, דורון שפר, טטיאנה קליימוביץ', שרה איקו, יפה גביש, הדס בן ארצי, שיר פרסקו, דניאל ציוני וניר אהרוני.
 

מטעם הטמפל בר נכחו: גיל אשרוב מנהל הרשת, הבעלים עידו שוורץ ואיתי זיידנברג והמנהלת נועה גוטפריד

שיהיה בתיאבון ותיהנו. אה, ותגידו שאני שלחתי אתכם.

קישור לטמפל בר-


 קרדיט צילומים- שרה איקו, גיא רותם, יפה גביש

 

 

.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה