רשומות

יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

לחג החנוכה חברת קלסיקלטת עם ספרים, ספרי משחק ומתנות מיוחדות



חברת קלסיקלטת היא חברה וותיקה וידועה שנוסדה בשנת 1987 ע"י מרק ואילנה עמוס. הרבה מאד ילדים בארץ גדלו על התקליטורים השמחים שלהם בעלי התכנים האיכותיים והמהנים. זו החברה שעיבדה לסרטים את "אליעזר והגזר" "מעשה בחמישה בלונים" "שמוליק קיפוד" ועוד. החברה גם מייבאת ספרים מכל העולם המתאימים לילדים בארץ. באתר החברה (לינק בסיום הרשומה) תוכלו למצוא מאות פריטים- ספרים, חוברות צביעה, DVD, דיסקים, משחקים, מתנות לימי הולדת, מתנות לחגים ועוד.

הפעם אציג ספרים שהם גם וגם- גם ספר גם משחק וחלקם מיועדים במיוחד לחג החנוכה.

יוצרים בפלסטלינה לחג החנוכה

 
ספר משחק מקסים שהוא גם ספר פיסול בפלסטלינה וגם מספר על מנהגי החג. העבודות בפלסטלינה הן של נועם רז והמלל של אלעד וינגרד. קל מאד לעקוב אחר ההוראות בספר ולהפוך את גלילי הפלסטלינה הצבעוניים(המצורפים) ליצירות של ממש. נמצא בספר את הסביבון "במקום הראשון- הסביבון. גל הביטה בסביבון וצהלה, הוא חג כמו רקדנית בלט עם אותיות על השמלה"(מתוך הספר). עוד נמצא "כד קטן" "סופגניה" "חנוכיה" "דמי חנוכה" ואת דמות "יהודה המכבי". הסיפורונים בספר מחויכים, חביבים וההוראות מצולמות וממוספרות. לדעתי, אין כמו משחק בפלסטלינה לפיתוח יכולות מוטוריות עדינות, להעשרת הדמיון והיצירה.
 

בסדרה ניתן למצוא גם יוצרים בפלסטלינה- חיות היער, חיות הבית וחיות המשק והחצר.

מחיר מומלץ 89.90 ₪. אבל, יש גם מבצעים והנחות.

טריוויה מצוירת לחנוכה
 
 

72 כרטיסי ידע מחכימים ומעשירים בנושאי חג החנוכה. כמו: מי היה המלך היווני בתקופת מרד המכבים? איזה סמל של חג החנוכה משמש להכנת לביבות וסופגניות? ממה מכינים נרות? לכמה ימים הספיק השמן בכד הקטן? מה זו אבוקה? מי היו המתיוונים?

המשחק מתאים לגילאי 4-8 ובמהלך המשחק כל משתתף צריך לצבור כמה שיותר כרטיסי ידע. שחקן שעונה נכון מקבל את הקלף.

מחיר מומלץ- 30 ₪

המוצץ של סבא
 

סיפור מצחיק ומתוק שכתבה שירי צוק ואיירה אלית אבני- שרון על איתי בן השנתיים שיש לו מוצץ בין השפתיים וגם כשהוא סבא עם נכדים, הוא והמוצץ לא נפרדים. לספר מצורף מוצץ שניתן להכניס לפיות של הדמויות בסיפור. למי שיש ילדים עם מוצץ ורוצים להניע אותם להיפרד ממנו- זה הספר. תוך כדי משחק, מקריאים לילדים את הסיפור על איתי שמסרב להיפרד מהמוצץ "הימים חולפים, הימים עוברים, ובמכבי האש הכבאים לאיתי אומרים: אתה מתנדב נהדר, כבר כיבית שרפות, וגם חילצת תינוק ממגדל רב קומות. אבל כבאי עם מוצץ זה מצחיק! לא הגיע הזמן להפסיק?" (מתוך הספר). האיורים המקסימים מוסיפים לסיפור ומשלימים אותו. ממליצה בחום.
 

הלו, הלו, אבא – ספר משחק
 
 

ספר משחק עם דפים נשלפים שכתבה חנה הורן ואיירה תמר מוסקוביץ. סיפור קלאסי ואהוב במתכונת חדשה של פעילות אינטראקטיבית, כולל כרטיסים נשלפים המאפשרים לילד הקורא לקחת חלק בדיאלוג בין האב שנמצא בעבודה לילדו.

ספר מהנה במיוחד שהילדים מאד אוהבים. הן את הדיאלוג המשעשע בין האב לבן והן את האיורים הקולעים. מכיוון שהדפים נשלפים, הילדים נהנים להוציא את הדף שבו מאוירת אמירת האב. למשל- טרקטור עם כנפיים ולעבור לציור הנכון של אווירון עם כנפיים.

"אבא, מה תביא לי מתנה? כן, אביא לך מתנה. אביא לך... טרקטור עם...כנפיים. טרקטור עם כנפיים?! לאווירון יש כנפיים!" (מתוך הספר)
 

המתנות הבלתי אפשריות שמציע האבא מתוקנות על ידי הבן. הרעיון של הספר מוצלח וקליל ונחמד מאד ויחד עם הכרטיסים הנשלפים זו מתנה מנצחת.

לאתר קלסיקלטת


גילוי נאות- הפריטים התקבלו לסקירה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה