רשומות

יום חמישי, 29 בדצמבר 2016

NUTRY CARE מציג "כולסטרול קומפלקס" – להפחתת רמות הכולסטרול בדם



הדיון על הכולסטרול ה"טוב" וה"רע". הוא דיון מתמשך ומורכב, אך אין ספק שעלייה של רמות הכולסטרול הרע בדם (LDL) מעלה את הסיכון למחלות לב וכלי דם. כדי לטפל בכך יעדיפו רופאים רבים לתת לכם תרופות מסוג סטטינים, גם כשידוע שיש להם תופעות לוואי לא מעטות.

אז מה עושים?

 

אני מאמינה גדולה בתרופות טבעיות ומעדיפה תמיד לקחת מה שטבעי. לנוטרי קר יש תוסף תזונה המכיל פיטוסטרולים שהם רכיבים טבעיים המסייעים להפחתת רמות הכולסטרול בדם.

 

אנו נמצאים בחג החנוכה- הלא הוא חג הקלוריות והשמן, שמביא איתו את הסופגניות והלביבות הטעימות והמטוגנות, שטומנות בחובן גם "שומן רע". מדובר בשומן טרנס הנמצא במזון מטוגן ובמרגרינה וגורם לעלייה של רמות הכולסטרול הרע בדם (LDL) ומעלה את הסיכון למחלות לב וכלי דם.

מזונות נוספים הגורמים להעלאת הכולסטרול הרע שייכים לקבוצת "השומנים הרוויים" שמקורם בעיקר במזונות מהחי וקיימים גם במזונות מהצומח ביניהם בשר בקר, חמאה, גבינות שמנת, שמן דקלים ועוד. כך שחשוב מאד לדעת שיש גם אופציה טבעית להפחתת רמות הכולסטרול בדם. 

 

הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה שהכולסטרול הוא שומן החיוני לתפקודים רבים בגוף, אך יש להבחין בין שני סוגי הכולסטרול: "הכולסטרול הטוב" - HDL ו"הכולסטרול הרע" - LDL. חשוב למנוע עודפים של כולסטרול רע (LDL) בדם שכן הם עלולים להתחמצן, לשקוע בדפנות כלי הדם ולגרום לטרשת עורקים.

אחת הדרכים הטבעיות להורדת רמת הכולסטרול הרע היא באמצעות אכילת מזונות המכילים פיטוסטרולים, רכיבים צמחיים המצויים בשיפון ובחיטה מלאה, בזרעים, באגוזים, בירקות ובפירות. מחקרים הראו שהמבנה הכימי של הפיטוסטרולים זהה למבנה הכימי של הכולסטרול, כך שהם מתחרים על אותם אתרי ספיגה במעי הדק ובכך מפחיתים את כמות ספיגת הכולסטרול בדם. אדם ממוצע צורך כ-100 מ"ג עד 400 מ"ג פיטוסטרולים ביום מהמזון שהוא אוכל, אולם על פי המלצות הארגון האמריקני למלחמה בכולסטרול, כדי להוריד את רמת הכולסטרול יש לצרוך שני גרם פיטוסטרולים ביום. כדי לקבל את הכמות הנדרשת יש לשקול צריכת תוספת באמצעות נטילת תוסף תזונה.

 

מותג תוספי התזונהNutri Care  מציג את "כולסטרול קומפלקס" – תוסף המכיל פיטוסטרולים בריכוז גבוה. בכל טבלייה 700 מ"ג פיטוסטרולים.  

כמו כן, התוסף מכיל גם קואנזים Q10 – אנטי אוקסידנט התורם להעלאת רמת האנרגיה ולשמירה על בריאות הלב. ופוליקוסאנול – נוגד חמצון המופק מקנה סוכר המסייע להורדת רמת  ה-LDL בדם.

 

כשר בהשגחת בד"ץ "בית יוסף".

 

הנחיות לשימוש: 2 טבליות ביום עם הארוחה.

המחיר לצרכן: 115 ₪ (לאריזה של 60 טבליות)

אפשר להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת המובחרים.

 

  • המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה