רשומות

יום רביעי, 14 בדצמבר 2016

גליס GLISS מבית SCHWARZKOPF משיק סדרה מקצועית לשיקום וטיפוח השיער



 
מי מאיתנו לא חוותה ימים של שיער חסר חיוניות וחסר ברק. ימים בהם השיער נראה לא מטופח, קצוות שרופים, צבע שדהה? כולנו סובלות מנזקי השמש, הזיהום, צבעי השיער, טיפולים אגרסיביים ומים קשים. לכן, אנו מתקשות לשמור על שיערנו חזק ומטופח. השבוע הוזמנתי להשקה של מוצרים חדשים העוסקים בדיוק בכך.

לגליס – מומחה לטיפול ושיקום השיער מבית Schwarzkopf- יש פתרונות לבעיות אלו שיענו על הצורך שלנו במוצרים שישקמו  ויטפחו את השיער. הפתרון הוא סדרה מקצועית חדשה GLISS MAGNIFICENT STRENGTH לשיקום וטיפוח שיער חסר חיוניות ובעל מראה עייף. הסדרה מיועדת לתת פתרונות ספציפיים לבעיות שיער שונות. כאשר לכל אחד מהפתרונות מרכיבים ותועלות משלו. בסדרה 6 סוגי פתרונות החל משיער בריא שחסר לו ברק וחיונית,  פתרון לשיער צבוע ולשמירה על הצבע ועד שיקום שיער עייף וחסר חיוניות, פגום ויבש.

 

תומר מאיר, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בהנקל, נכח באירוע השקת גליס וסיפר לנו על חברת הנקל ועל חטיבת הביוטי שבמסגרתה מושרת הסדרה פורצת הדרך של גליס. אדווה ברנע רוזנר, מנהלת השיווק, הציגה לפנינו את המוצרים ודיברה על כך שחלבון הנו מרכיב חיוני לייצור וצמיחה של שיער. חוסר בחלבון מחליש את השיער והופך אותו לשביר וחסר חיים. הסדרה החדשה מטפלת בכך ומהווה את הפתרון המושלם לטיפוח שיער חלש וחסר חיוניות ומעניקה טיפוח וטיפול אינטנסיבי לשיער חזק ובריא יותר מהשורש ועד הקצוות.

                                      המנכ"ל תומר מאיר
                                           אדווה מסבירה אודות מוצרי GLISS
 
 

                   עמדות התנסות במוצרי GLISS
 

מעצב השיער עידן, הביא דוגמאות לשיקום שיער במספרה שלו תודות לשימוש בגליס. לדבריו, שימוש רציף במוצרים מונע את הצורך לקצץ את השיער הפגום ועוזר להבראתו. "רואים את התוצאות לאחר שבועיים" אמר. "אלו מוצרים המחזקים ומצליחים להחדיר פרוטאינים ולשמור על לחות"

                                            עידן מציג את הפתרונות השונים
                 דוגמא לשיער פגום
 
                                כאן- לאחר שימוש של שבועיים בסדרת השיקום

שיער חסר חלבון אינו חסין מפני נזקים ויש לו נטייה להישבר ולאבד מהחיוניות שלו. הפעולה של הפורמולה המצויה במוצרי הסדרה מבוססת על שילוב של פרוטאינים, המתמקדים בחלקים ספציפיים של מבנה סיב השערה ובאופן מיידי מחזקים את סיב השערה לכל אורכו ומגנים עליו מפני נזקים עתידיים, לשיער מופלא ומלא חיוניות.

 

מהפכת הפרוטאין המשולשת מחזקת את השיער פי 20*. הפרוטאינים בפורמולה מתקנים כל שערה ושערה, משפרים את אחיזתה ומחזקים את שורש השערה. כמו כן, המרכיבים הנוזליים בפורמולה בונים מחדש את השערה, מתקנים פגמים עמוקים בפנים השערה ובשורש ומחזירים לשיער את החיוניות.

 

כל שיער זקוק לטיפוח שונה. מותג Gliss מעניק פתרונות ספציפיים לבעיות שיער שונות, כשלכל אחד מהמוצרים מרכיבים ותועלות מיוחדים. בכל אחת מסדרות המוצרים של  Gliss קיימים מוצרי שמפו, מרככים ומוצרי טריטמנט. הסדרות מאופיינת במדרג עולה, וכוללות מוצרים לטיפוח וברק בלבד ועד למוצרים לשיקום אינטנסיבי של שיער פגום ויבש.

 

 
אילו מוצרים הוצגו לפנינו? סדרת גליס מליון גלוס – בעלת טכנולוגיית ציפוי ברק מתקדמת העוטפת את השערות ברשת ברק עדינה שאינה מכבידה על השיער. סדרת גליס כוח מופלא- מכיל פרוטאינים המתמקדים בחלקים ספציפיים של מבנה סיב השערה ומחזקים אותו באופן מיידי לכל אורך סיבי השיער. סדרת גליס לשיער צבוע- הפורמולה המשוכללת בסדרה זו מגנה על השיער ושומרת על אפקט הצביעה המרשים עד 12 שבועות לאחר השימוש. סדרת השמן האולטימטיבי- מבוססת על פורמולה משקמת יחודית המשלבת תמצית שמן ארגן מזינה וקרטין נוזלי. התוצאה- שיקום סיב השערה, 95% פחות שבירת השיער ומעניקה לשיער גמישות, רכות וברק. סדרת סרום שיקום עמוק-  הסרום אמינו פרוטאין מחליק את שטח פני השערה ומשקמת עמוקות את סיב השערה דרך כל שכבות השיער עד לליבתו, תוך שבוע אחד בלבד. סדרת השיקום האולטימטיבי-קומפלקס המשלב 19 רכיבים פעילים המשקמים את סיב השערה לעומקו. מדובר בטיפול ושיקום אולטימטיבי גם לשיער הפגום ביותר.

 

סדרת המוצרים החדשה, GLISS MAGNIFICENT STRENGTH כוללת: שמפו, מרכך ומסיכה.   

 

מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪ ) שמפו, מרכך 400 מ"ל), 43 ₪ למסכה (200 מ"ל). ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה