רשומות

יום שבת, 17 בדצמבר 2016

סלטי צבר מחדשת: חומוס עם בצל מטוגן וחומוס עם פלפל שיפקה



סלט חומוס הוא אחד הסלטים הכי פופולאריים ואהובים על הישראלים. סלטי צבר החליטו לחדש ולגוון את הסלט האהוב והוסיפו תוספות מיוחדות המשתלבות מעולה יחד- חומוס עם בצל מטוגן וחומוס עם פלפל שיפקה.

טעמנו את 2 הסלטים החדשים והדעות היו חלוקות אני אהבתי את הסלט החריף יותר עם פלפל השיפקה ובן הזוג העדיף את הסלט עם הבצל המטוגן. בכל אופן, לא הייתה מחלוקת על העובדה שהסלטים טעימים ומיוחדים.

שני הסלטים החדשים מצטרפים למגוון סלטי צבר של חומוס עם תוספות הכולל: חומוס עם צנובר, חומוס עם חריף וחומוס עם טחינה. שני הסלטים החדשים מושקים בקטגוריית חומוס בייסיק עם תוספות. אולי תופתעו לשמוע אך בקטגוריה הזו צבר מובילה ומתחזקת עם נתח שוק של 52%.

ציפי המר, מנכ"לית סלטי צבר אומרת כי השנה השיקו לא מעט מוצרים חדשים כמו- סדרת חומוס טחינה וסדרת חומוסביבוב ששינו את פני מדף הסלטים. בהשקת הסלטים החדשים נותנים סלטי צבר מענה לצורך של הצרכנים בגיוון סלטי חומוס. אני מסכימה עם אמירה זו. אכן, יש צורך ורצון לגוון ואנחנו אוהבים חדשנות ומקוריות גם בסלטים קנויים.

לדברי השף אבי לוי, היועץ הקולינרי של סלטי צבר "אנחנו יודעים שהצרכן הישראלי מאד אוהב חריף, מעל 70% מהישראלים. (נכון, אני ביניהם, אני אוהבת!) לפלפל שיפקה שלנו יש בהחלט טעם חריף כמו שצריך ונלווית לו חמיצות קלה שמוסיפה לו טוויסט המבדיל אותו מפלפלים חריפים אחרים. התוספת של בצל מטוגן, עם הטעם המתקתק המיוחד, הוא בגדר אחד הטעמים הנפלאים שיש, ויהיה תוספת נהדרת לחומוס שלנו".
 

ההמלצה שלי- חומוס עם פלפל שיפקה. חריף וטעים מאד

בתיאבון.

משקל- 400 גרם. כשרות- בד"צ העדה החרדית.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה