רשומות

יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

עידן 2000- חנות הצעצועים והמשחקים לכל גיל


אחת ההנאות הגדולות שלי היא להיכנס לחנות צעצועים שווה ולרכוש מתנות לילדים. כי לא חשוב הגיל. לחנות צעצועים יש קסם ויופי שתמיד ימשוך אותי לראות מה התחדש, איזה משחקים חדשים המציאו, כמה מפוארות השמלות של הבובות וגם לראות שמשחקים מילדותי עדיין קיימים ונמכרים.

חנות הצעצועים עידן 2000 בנשר היא בדיוק חנות כזו. חנות ענקית שניתן למצוא בה צעצועים ומשחקים לתינוק שזה עתה נולד ועד 120. אבי דהן ויניב פדידה הזכיינים של עידן 2000 בנשר הקימו חנות מזמינה, נעימה ומלאה בצעצועים ומשחקים לכל גיל ולכל מטרה.

החנות פועלת כבר שנה ויניב מתגאה בכך שאין לה מתחרים באיזור. "חנות מספר אחת" הוא אומר לי בחיוך. הוא גם זה שעיצב את החנות הנאה והענקית. תמצאו שם כל מה שאתם חולמים עליו- משחקי קופסה, משחקי חשיבה, בובות פרווה, בובות ברבי, אופניים מכל הסוגים והמינים, כל סוגי הממונעים, רחפנים, פליי מוביל, לגו, משחקי פוקס מיינד, משחקי קודקוד, חוברות וכלי כתיבה, תיקים לבית הספר, ועוד ועוד.



 

בדקתי את המחירים בחנות ולדעתי הם מתחרים בהצלחה במחירי חנויות צעצועים אחרות באזור. מצאתי לא מעט מבצעים. שאלתי על כך את יניב שהסביר לי שמכיוון שדמי השכירות באזור הם נמוכים הוא יכול להרשות לעצמו להוזיל מחירים ולתת ללקוחות את התמורה הטובה ביותר עבור כספם. נושא נוסף שחשוב לו במיוחד הוא נושא שירות הלקוחות. כל לקוח שיכנס לחנות יקבל שרות אדיב ומכל הלב. ואני יכולה להעיד שכך הם פני הדברים. אותי קיבלה בחיוך רינת פדידה המקסימה שליוותה אותי בסבלנות, הציעה לי מה לרכוש ועזרה לי למצוא את הצעצועים המתאימים לגילאים השונים.
 
זו רינת המקסימה שליוותה אותי במסע הקניות

חשוב לציין שניתן להגיע לעידן 2000 עם צעצוע שנרכש בחנות אחרת ובמידה ואותו צעצוע נמצא גם אצלו בחנות, אפשר לקבל זיכוי ולרכוש משחק אחר. כמובן שכל לקוח הרוכש מתנה בחנות יכול להגיע ולהחליף את מה שנרכש.

 



 

אז למה אתם מחכים? טירוף חנוכה כבר כאן וכדאי להזדרז ולהגיע ולרכוש מתנות.

עידן 2000- נשר. רחוב בר יהודה 96.

חג חנוכה שמח לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה